Gå til innhold

Lampeskjermens bekjennelser

Lampeskjermen

Anbefalte innlegg

Hei Sarah, du er tilbake :klem:

Takk, hvordan gikk ditt semester? Krysser fingrene for at det gikk bra for deg!

Vi har en stund på oss, men hjelper ikke med skippertak to uker før på trening - slik som eksamen :ler:

Begynte sakte men sikkert i går med:

- 25 min løping

- 5 min sykling (jeg haaater sykling)

- 1000 meter roing

- 20 magetreningsduppedings.. Sånn apparat hvertfall, aner ikke hva det heter :klo:

Så nå er det treningsfri i dag - takk gud for det, lårene mine kjennes ut som de skal revne hver gang jeg går opp og ned trapper :P

:rope: I morgen er det på'n igjen med først en gruppetime, og litt løping antar jeg :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Sarah-

I'm back vettu :) Hadde lungebetennelse en stund, og vips så var det eksamensperiode, jul og nytt år, hehe!

Wow, du er allerede i gang med treningen! Knallbra! Haha, er så sykt vondt å gå i trapper eller sette/reise seg etter hard trening! Litt sånn godt-vondt ;) Keep up the good work! Vet ikke når jeg får kommet i gang med trening. Må kjøpe medlemsskap først. Men spiser lite og forholdsvis sunt da :jepp: Er ganske heldig for tiden, for er så matlei!

Ha en kjempefin tirsdag!

(Snaaaart helg :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt vél mye her også en stund, kjente jeg bare måtte sperre meg inne og slappe helt av en stund.. Det hjalp! :)

Bortsett fra at en går som om noen har tatt en i rumpa, er det egentlig ikke så ille å være støl :ler:

Men ser nok rimelig komisk ut når jeg går opp og ned trappene på jobb :ler: Matlei, sier du? Signerer den! alt er liksom så oppbrukt :sukk:

Snaaaart helg! Nå synes jeg den bør komme snart, lenge siden sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hvordan går det med stølheten? :fnise:

Kommet i gang med skole? Er jo så sykt deilig med ferie. Men er på en måte greit at hverdagen starter igjen.

Hva er middagen i dag? Leter etter inspo til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt rimelig stiv og støl.. Og min bedre halvdel synes det er festlig å få meg til å hente ting, så han kan le av gangen min ned trappen! :fnise:

Begynner på torsdag.. Hjelp, tiltak! Men må prøve å komme meg litt frempå for engangsskyld nå :P Eller... Det sier jeg hvert påbegynnende semester :sjenert:

Her ble det fullkorns spagetti, kjøttdeig og ferdig på boks saus! :fnise: Tenkte vi skulle ha en kjapp middag, siden vi skulle ut å gjøre slike ærend som vi alltid utsetter.. Eks. kjøpe sånn trådhylle stativ til klesskapet, møkka kjedelig å bruke penger på, i tillegg er de tunge å bære ut av butikken! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hahaha, ser for meg samboeren din kommandere deg rundt! :ler:

Spaghetti er såå godt. En av favorittene. Og det er jo ikke så usunt heller :jepp:

Så bra dere fikk gjort unna de-nødvendige-men-kjedelige-tingene-som-aldri-blir-gjort-men-som-må-gjøres!

Dette semesteret skal vi være sååå flinke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde det gøy en lang stund før jeg skjønte at han bare skulle mobbe :kjefte:

Elsker alt som har med pasta å gjøre, nam nam nam :)

Nå trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for de tingene lenger, og det er så deilig. Men i dag er det tilbake på trening.. Auuu, kjenner lårene mine ønsker seg en dags ekstra pause, men :rope: .. Skjerpings, Lampe!

Flinke ja? Uten tvil, skal ligge to kap. foran pensum hele tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny treningsdag:

- 0,6 km på mølla

- 3000 m roing

- 5 min på sykkel (jeg hater den fortsatt :kjefte: )

- 75 situps

Nå MÅÅÅ jeg dusje :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk satt opp garderobeinnredningen og ryddet alle klesskapene i går, etter middag og en time med tv titting. Fant endelig senga i halv tolv tiden, og jeg husker ikke at hodet traf puta engang :fnise:

I dag er det lang dag, først jobbe til klokken er elleve, så på skolen fra elleve til seks. Rett på trening i en times tid, hjem å dusje, frisøren og deretter prøve å kaste ut hybelkaninene :fnise: Og ikke minst ut å ta en tur med lille gull, men det kommer jo helt ann på været. Han nekter nemmelig å gå ut når det blåser og regner som verst! :fnise: Men det gjør ikke meg noe altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooiii, så flink du er! :jepp: Skulle ønske jeg var like flink med treningen. Det er det nyttårsforsettet som alltid går i vasken etter en liten stund :fnise: Noen supre motivasjonstips du vil dele? :sjenert:

Enig med dere, så deilig å få gjort de tingene man har utsatt i evigheter :jepp:

Høres ut som en lang og innholdsrik dag, Lampe! Lykke til på skolebenken! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Uff, det høres ut som du har en slitsom dag foran deg! Men tenk så godt det blir å dumpe nedi sofaen når alt er unnagjort :Hehe:

Hva jobber du med på morgenen?

Og du, følelsen av å ha kastet ut hybelkaninene er helt fantastico!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke engang at hodet traff puta på torsdagen, da vet man at man har gjort en god jobb i løpet av dagen :fnise:

Trente aaaltfor hardt også, endte opp med å bli skikkelig kvalm på kvelden, var et øyeblikk bekymra for at det var noe spysyke på gang, men neida :)

Vet du noe? Hybelkaniene lever ennå, det var det eneste jeg ikke rakk - i tillegg har vi vært på besøk til noen venner hele helga. Men de var hjemme å ventet på meg, ingen som hadde stukket av :sukk:

Jobber på kontor, som en helt vanlig kontormedarbeider (potet med andre ord) Gjør litt av hvert :)

Fikk alle skolebøkene mine på fredag.. :snurt::sukk:

Så nå er det på'n igjen..

I dag er det treningstur igjen!

Motivasjonen er å se på bilder av mange pene og veltrente mager, da finner du plutselig motivasjonen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

Hæ? Var det ingen av hybelkaninene som stakk over til naboen mens du var bortreist?! Dårlig!

Høres koselig ut med vennebesøk :)

Hva skal du trene i dag? Du er flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble like skuffa og sjokkert når jeg kom hjem å så det samme synet som jeg forlot på fredag :sukk:

Hmm, regner med det blir en del løping i dag også + roing, og kanskje fem min på teite sykkelen! Å stå på samme plass å løpe i en halvtime er helt greit liksom, men ikke sitte å sykle på samme plass i fem minutter :fnise:

Skal oppdatere hva det blir til. Skal ha med meg en venninne i dag, så det spørs litt på innstillingen hennes.. Er hun litt careless blir jeg også det. Men i dag skal jeg piske henne til å få fart på rumpa :fnise:

Er jo ikke på et treningssenter for å se dum/forvirret ut heller :rope::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puuuhh.. Jeg er fortsatt sliten! :P

Det ble 6 kilometer på mølla på 30 min, 2500 meter roing og en del situps/ magetrening.. Men det positive, jeg er ikke like stiv og støl som forrige tirsdag :fnise:

Gjett hva det ble til middag i går? Pasta, igjen!

Jeg trenger virkelig middagstips, går jo i det samme hver eneste dag. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Wow, så flinke dere var! :klappe:

Hva er målet med treningen?

Middagstips ja. Vel, jeg er ikke så god på å variere selv. I dag blir vel det tacosalat IGJEN. Du kan jo ha det? :fnise:

Andre digge ting: kjøttpølse/kjøttkaker med potetmos/blomkålsmos, løk og ertestuing. Spaghetti. Ørret med agurksalat, gulrotsalat, potet og kesam. Ovnsbakt torsk med grønnsaksblanding og en dæsj fløte. Kyllingsalat. Kylling med brokkoli, gulrot og andre digge ting. Fiskegrateng. Rømmegrøt. Pita. Fiskeboller i hvit saus. Hamburger. Fiskeburger.

Hmm det var det jeg kom på nå. Åh, gruer meg til å bli mamma, da må man jo pønske ut middager hver dag! Nå kan jeg jo spise det samme hver dag, eller bare droppe den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Målet er vel og få strammet opp litt generelt.. Å få seg kjæreste/ samboer kan fort være farlig - helt vanvittig hvor mye bedre mat og godis smaker når man er to sammen :fnise:

Men Mr. Mann her i huset eier jo ikke ett gram fett, så han trenger ikke legge seg i noe hardtrening :P

Enormt irriterende at han kan drikke brus når han vil og ikke minst spise kokosboller! *Sikle* Møkkamann! :fnise:

Ahh, masse gode tips der! Blir liksom den samme menyen hver bidige uke, kanskje spagettien kommer på en annen dag en vanlig, men det er vel den mest drastiske endringen :ler:

Gruer meg til den dagen alt blir såpass skikkelig ja, klarer ikke engang å forestille meg det. Blir ikke noe "Grandis" tre dager på rad da nei :P Hehe, men det blir det jo ikke nå heller :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hehe, er så urettferdig med de som kan spise hva-de-vil uten å legge på seg! Vi andre må kjempe litt mer :sukk: Jeg er heldig for tiden, for jeg eier ikke matlyst, så da forsvinner kiloene fort :fnise:

Det går mye i den samme maten ja :sjenert: Vanskelig det der. Man gidder ikke styre sånn, dyrt med 'ordentlig' mat og så tar det liksom 2 minutter å spise :sur: Vi får prøve å bli flinkere fremover :jepp: Jeg hadde forresten spaghetti i dag, ikke tacosalat ;)

Treningsfri i dag? Snart halvveis i uken :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...