Selma_ Skrevet 30. november 2011 Forfatter #221 Del Skrevet 30. november 2011 Ja, er kjipt med de kvisene altså! Jeg har alltid hatt litt kviser, men nå er det ganske ille føler meg ikke særlig glødende vakker, men mannen gir hvertfall komplimenter hele tiden da koselig, selv om jeg ikke alltid ser det selv.. hehe. Ellers har jo kvalmen kommet de siste ukene! Merkelig altså, at det skulle komme så sent! Kvalm om morgenen om jeg ikke får spist fort nok, men værst om ettermiddagen. Må småspise hele tiden. Men matlyst har jeg IKKE! Så er litt tungt å måtte ha noe mat på lager hele tiden, når jeg egentlig ikke er sulten. Bare kvalm.. Teller ned dagene til legetime og UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. november 2011 #222 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg hadde også en del kviser helt i begynnelsen og løste det elegant med å kjøpe den dyreste dekkstiften parfymeriet hadde!! Fikk også en dame der til å finne den som passet mitt behov best. Den dekket i alle fall en del, og jeg føler meg veldig luksus når jeg tar den på! Nei se på klokka, nesten ti!!! Leggetid.... Endret 30. november 2011 av Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #223 Del Skrevet 1. desember 2011 Hehe, ja, det blir litt mer sminke enn jeg liker å bruke. Går greit å dekke det, men føles helt forferdelig uten! (og jeg er egentlig ikke så veldig forfengelig av meg..) I dag har jeg hatt så vondt i magen! Skikkelig mageknip, sammen med de evinnelige mensmurringene. Har vært litt for oppblåst tror jeg. Håper det er grunnen hvertfall, og at det ikke er noe i veien med spiren.. Sjelden jeg har hatt så vondt i magen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. desember 2011 #224 Del Skrevet 1. desember 2011 Pass på å få i deg mye vann og så variert mat som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. desember 2011 #225 Del Skrevet 1. desember 2011 Håper det går over snart...Vondt og skremmende med magesmerter når man har en spire der inne. Alt er sikkert i sin skjønneste orden. Husk å hvile masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #226 Del Skrevet 2. desember 2011 Brun utflod.... Og jeg blir så redd! Har ikke hatt noe tegn til blødninger hittil i svangerskapet, men sammen med mageknipen gjør dette brune meg ekstra bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. desember 2011 #227 Del Skrevet 2. desember 2011 Håper det går bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 2. desember 2011 #228 Del Skrevet 2. desember 2011 Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. desember 2011 #229 Del Skrevet 2. desember 2011 Brun utflod.... Og jeg blir så redd! Har ikke hatt noe tegn til blødninger hittil i svangerskapet, men sammen med mageknipen gjør dette brune meg ekstra bekymret Uff....har du snakket med legen? eller venter du for å se hva som skjer? håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #230 Del Skrevet 2. desember 2011 Takk for støtten Mayami, ara, pusilus og Kommode! Jeg har ikke dratt til legen enda (merket det litt for sent i dag til å dra til fastlegen, og er ikke så glad i legevakten..) Men hvis det er likt i morgen drar jeg glatt til legevakten! Vet at det ikke er stort de kan gjøre hvis det er SA, men om det ikke er det hadde det vært veldig fint å få en betryggelse på noe vis... Kan godt hende at magen er ekstra vond fordi jeg er så redd også.. Jeg har jo bekymret meg for dette hele graviditeten, så å tenke på at det kanskje kan ha skjedd meg er veldig skummelt Heldigvis ikke noe friskt blod enda, så har fremdeles et håp. Blir i allefall en rolig helg på meg nå, til jeg finner ut mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 2. desember 2011 #231 Del Skrevet 2. desember 2011 Takk for støtten Mayami, ara, pusilus og Kommode! Jeg har ikke dratt til legen enda (merket det litt for sent i dag til å dra til fastlegen, og er ikke så glad i legevakten..) Men hvis det er likt i morgen drar jeg glatt til legevakten! Vet at det ikke er stort de kan gjøre hvis det er SA, men om det ikke er det hadde det vært veldig fint å få en betryggelse på noe vis... Kan godt hende at magen er ekstra vond fordi jeg er så redd også.. Jeg har jo bekymret meg for dette hele graviditeten, så å tenke på at det kanskje kan ha skjedd meg er veldig skummelt Heldigvis ikke noe friskt blod enda, så har fremdeles et håp. Blir i allefall en rolig helg på meg nå, til jeg finner ut mer. Huff, kan ikke forestille meg hvordan du har det. Men vi håper at det ikke er noen fare og at alt er bra!! Husk det er mange som har blødd uten at det er alvorlig. Men ta kontakt med legevakta om det ikke gir seg! Stor til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. desember 2011 #232 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Har tenkt masse på deg i dag, særlig fordi jeg innbilte meg at jeg også så brun utflod. Kjennes ut som om jeg skal få mensen, men har ikke vondt noe sted. Begynner faktisk å lure på om det er psykisk! Har uansett innsett at jeg er nødt til å ta det med ro og ta dette her på alvor. Det er ikke verdt det å stresse rundt på julebord og tilstelninger når man vet med seg selv at man helst skulle vært i seng for lenge siden. Har også bestemt meg for å slutte å løfte tunge ting (som minstetassen). Det er ikke bare meg selv det går utover lenger!!! Håper du har det fint og at du greier å ikke bekymre deg så mye. Det går helt sikkert fint!! Endret 2. desember 2011 av Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. desember 2011 #233 Del Skrevet 2. desember 2011 Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. desember 2011 #234 Del Skrevet 3. desember 2011 fra meg... høres ut som noe som er vanskelig å forholde seg til. men minn deg selv på at både små stikk og smerter, og også små blødninger, kan være normalt. Men du må jo føle på det selv allikevel. Håper det forsvinner som dugg for solen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 3. desember 2011 #235 Del Skrevet 3. desember 2011 Håper alt er bra! Krysser fingrene for deg iallefall! Jeg har også hatt en veldig mageknip de siste kveldene, men det har bare skyldes luft og at jeg ikke har spist jevnt nok. Ufarlig altså, men fryktelig vondt. Satser på at det er det som skyldes mageknipen din, man pleier jo å kunne kjenne om det sitter i gyn-magedelen eller i tarmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. desember 2011 #236 Del Skrevet 3. desember 2011 Uff, håper det går bra med deg og at du føler deg bedre. Det kan være helt normalt med både smerter og litt brunlig utflod, men det er nok ingenting annet enn å ta seg en tur til legen som kan roe ned og gi en bekreftelse på hva det er eller ikke er. Masse til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #237 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg blir helt rørt av all støtten deres! Takk! Det er godt å ha noen å dele både bekymringer og gleder med (har jo mannen også da..) Jeg vet fremdeles ikke hva det er.. Utfloden har vært lik i dag som i går, et par dråper brunt i do eller på papiret. Men sist jeg var på do kom det ikke noe! Så er spent på morgendagen, håper det ikke kommer noe da heller. For i såfall venter jeg nok til den ordinære legetimen som jeg har på tirsdag. Tenker å forklare for legen da, og samtidig si hvor engstelig jeg er. Men om det blir værre i morgen drar jeg til legevakten! Ser an hele tiden, og føler jeg lever i en liten boble av bekymring.. Har ikke turt å gjøre stort annet enn å ligge på sofaen i dag, av frykt for å gjøre vondt værre.. Når det gjelder magevondten er det heldigvis mye bedre! Det var rett og slett luft og rar fordøyelse som bokstavelig talt endte i dass i går kveld! Var deilig å bli kvitt det, og skjønte jo da hvorfor jeg hadde hatt så vondt i magen. Var som en skikkelig feriesyke, men i dag virker fordøyelsen heldigvis fin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. desember 2011 #238 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg blir helt rørt av all støtten deres! Takk! Det er godt å ha noen å dele både bekymringer og gleder med (har jo mannen også da..) Jeg vet fremdeles ikke hva det er.. Utfloden har vært lik i dag som i går, et par dråper brunt i do eller på papiret. Men sist jeg var på do kom det ikke noe! Så er spent på morgendagen, håper det ikke kommer noe da heller. For i såfall venter jeg nok til den ordinære legetimen som jeg har på tirsdag. Tenker å forklare for legen da, og samtidig si hvor engstelig jeg er. Men om det blir værre i morgen drar jeg til legevakten! Ser an hele tiden, og føler jeg lever i en liten boble av bekymring.. Har ikke turt å gjøre stort annet enn å ligge på sofaen i dag, av frykt for å gjøre vondt værre.. Når det gjelder magevondten er det heldigvis mye bedre! Det var rett og slett luft og rar fordøyelse som bokstavelig talt endte i dass i går kveld! Var deilig å bli kvitt det, og skjønte jo da hvorfor jeg hadde hatt så vondt i magen. Var som en skikkelig feriesyke, men i dag virker fordøyelsen heldigvis fin igjen Så godt å høre at alt har roet seg ned! Håper det ikke er noe dustete utflod på papiret i morgen heller og at du kan puste litt lettet ut fram til legetimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #239 Del Skrevet 4. desember 2011 Det kom igjen i går kveld, og i dag tidlig... Lik mengde, farge og konsistens. Men er usikker på om jeg skal ringe legevakten eller vente til legetimen jeg har. Føler på en måte at legevakten er mye mer skummelt, og forbeholdt akutte behov, så vil jo helst til fastlegen. Men samtidig tror jeg ikke jeg får konsentrert meg veldig på jobb på mandag om jeg ikke finner ut av dette.. Skulle jo egentlig jublet for 11 uker i dag, men tror jubelen får vente litt til jeg vet mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2011 #240 Del Skrevet 4. desember 2011 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tydd til legevakten. Det er ikke bra å gå rundt å være bekymret. Håper det bare er uskyldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå