Mamaloco Skrevet 1. november 2011 #242 Skrevet 1. november 2011 HC var på cæsar idag. Det VAR han ja!! Visste ikke om jeg så riktig, men siden flere har sett det så gjorde jeg nok det da
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #243 Skrevet 1. november 2011 Nei pokkern, det skulle jeg likt å sett! Vet dere om det går i reprise og evt når?
Gjest Thessie! Skrevet 1. november 2011 #244 Skrevet 1. november 2011 Nei pokkern, det skulle jeg likt å sett! Vet dere om det går i reprise og evt når? Det går i reprise på Søndag klokken 16:35, men du kan også se det gratis på tv3 sin nettside.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #245 Skrevet 7. november 2011 Så spennende det var under øyrådet i går! Nicolas fortjente nesten å gå ut, det skulle ikke vært lov å være så godtroende som han er. Hadde han kastet seg på alliansen mot Cathrine eller HC hadde han jo hatt en god sjangs til å komme til finalen. Neste øyråd blir sikkert ulidelig spennende, er redd det blir Hans Olaf som ryker da, hvis de ikke kommer med en eller annen tvist.
Gjest Sunshine23 Skrevet 7. november 2011 #246 Skrevet 7. november 2011 Jeg synes denne sesongen er den beste. Dette med bøddelen har vært så ekstremt spennende. En god twist. 1
She_Leiva Skrevet 7. november 2011 #247 Skrevet 7. november 2011 Ææææh, kommer til å savne Nicolas så utrolig mye. Elsker den varme personligheten og det søte vesenet...
Mamaloco Skrevet 7. november 2011 #248 Skrevet 7. november 2011 Så spennende det var under øyrådet i går! Nicolas fortjente nesten å gå ut, det skulle ikke vært lov å være så godtroende som han er. Hadde han kastet seg på alliansen mot Cathrine eller HC hadde han jo hatt en god sjangs til å komme til finalen. Neste øyråd blir sikkert ulidelig spennende, er redd det blir Hans Olaf som ryker da, hvis de ikke kommer med en eller annen tvist. Hans Olaf sitter nok ganske trygt hvertfall en uke til tror jeg, for Christer sa jo at den som gikk seirende ut av duellen ville få er stor fordel i resten av spillet (var ikke ordrett det han sa, men noe lignende). Jeg liker alle som er igjen, men heier nok mest på HC og Morten
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #249 Skrevet 7. november 2011 Synes det er litt småkomisk at Cathrine får være med så lenge, uten å bli stemt ut. Hun blir jo båret med videre på gulltrone av HC og Morten. Pleier vel ofte å være slike anonyme personer som til slutt stikker av med seieren. De ser vel for seg å dumpe henne når det kun er trekløveret igjen i finalen - og kjempe som to likeverdige menn for å se hvem som er den sterkeste til slutt. Logikken til Lillan og Hans Olav skjønner jeg heller ikke. Ingen av dem som tenkte på flaskeposten til HC og eventuell konsekvens av den da de skulle bestemme seg for hvem de skulle stemme på. Det er jo en stor sjanse for at en slik "hemmelighet" medfører immunitet, de burde ha stemt på Cathrine alle 3 for å sikre seg at trekløveret ble brutt.
loffen Skrevet 7. november 2011 #250 Skrevet 7. november 2011 Syntes det var trist at Nicolas røk ut. Han var jo så snill og god, fikk mer og mer sansen for ham jeg. Men Hans Olaf liker jeg mindre og mindre, Lillan likeså. Håper en av de ryker neste gang. Spennende sesong dette! 1
Mamaloco Skrevet 7. november 2011 #251 Skrevet 7. november 2011 Syntes det var trist at Nicolas røk ut. Han var jo så snill og god, fikk mer og mer sansen for ham jeg. Men Hans Olaf liker jeg mindre og mindre, Lillan likeså. Håper en av de ryker neste gang. Spennende sesong dette! Helt enig med deg, derfor plager det meg litt at Hans Olaf har en eller annen fordel
MiniMjau Skrevet 9. november 2011 #253 Skrevet 9. november 2011 Hans Olaf har vel ingen fordel, har han? HC har jo den lille figuren så kan være en fordel kanskje?
Vendie Skrevet 9. november 2011 #254 Skrevet 9. november 2011 Hans Olaf har vel ingen fordel, har han? HC har jo den lille figuren så kan være en fordel kanskje? Jo, han fikk visst en eller annen fordel siden han vant mot Nicolas sist.
Mamaloco Skrevet 9. november 2011 #255 Skrevet 9. november 2011 Hans Olaf har vel ingen fordel, har han? HC har jo den lille figuren så kan være en fordel kanskje? Joda, Christer sa at den som gikk seirende ut av duellen i forrige øyråd kom til å få en slags fordel (ikke akkurat det han sa, men noe i den duren..). HC sin lille figur er en skjult immunitet, ingen vet om den bortsett fra han
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. november 2011 #256 Skrevet 13. november 2011 Med mindre Lillan vinner robinsonkampen, så tror jeg hun ryker. Hc, Cathrine og Morten kommer aldri til å stemme på hverandre og Hans Olav hadde jo en slags fordel.
Gjest Raindrops Skrevet 13. november 2011 #257 Skrevet 13. november 2011 (endret) Håper det er Lillan som ryker, men det kommer jo helt an på hva slags fordel Hans Olav har fått. Jeg regner med det ikke bare er en immunitet. Edit: Først nå så jeg teaseren til denne episoden, en nøkkel altså. Dette blir spennende tror jeg. Endret 13. november 2011 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #259 Skrevet 13. november 2011 Vinter-Robinson neste sesong, var det det hun sa? Kan aldri bli noe gøy.
MissStiles Skrevet 13. november 2011 #260 Skrevet 13. november 2011 Vinter-Robinson neste sesong, var det det hun sa? Kan aldri bli noe gøy. Hørte det jeg og. I Norge!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå