Gå til innhold

Dagens mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Muskelmannen var virkelig ikke en 10er :fnise: Han minnet meg om en fyr jeg har datet for et par år siden. Grøss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi oi lenge siden jeg har sett nå. er iselin med ennå??

Skrevet

oi oi lenge siden jeg har sett nå. er iselin med ennå??

Ja hun står nå der å trykker ut alle gutta som kommer inn:p

Skrevet

Ja hun står nå der å trykker ut alle gutta som kommer inn:p

haha hun alene er jo nesten verd å se serien..skulle hatt eget kamera på henne. hadde håpet å se henne i en date da. haha hun er så usannsynlig.

Skrevet

Gud hun der iselin er rar ass. Sikkelig dum jente.

Og han muskelmannen og hun han valgte passet jo ikke sammen herregud. Hun er jo så liten ser ut som hun brekker snart, mens han var svær. Lo godt av komentaren " Se på beina hennes da" Woow. Hun hadde jo to stankelbein skjønner meg ikke på smaken til folk noen ganger.

• Liker 2
Skrevet

Og han muskelmannen og hun han valgte passet jo ikke sammen herregud. Hun er jo så liten ser ut som hun brekker snart, mens han var svær. Lo godt av komentaren " Se på beina hennes da" Woow. Hun hadde jo to stankelbein skjønner meg ikke på smaken til folk noen ganger.

Har du så jævli finere bein ? mange som ikke skjønner seg på smaken din heller, det er jeg sikker på!

• Liker 1
Gjest Setareh
Skrevet

lurer på hvordan du ser ut jeg:P

Skrevet

Noen gutter liker vel jenter med stankelbein da ;)

Skrevet

Dette være det mest kleineste programmet jeg har sett på lenge. Også hun Iselin som trykker ut alle gutta og bare står det med det dumme utrykket sitt :fnise:

Rart hun fortsatt er der når hun er så kresen. Athena ble jo sendt ut med en gang nesten pga hun var kresen, men Iselin er god underholdning i hvert fall.

• Liker 1
Skrevet

Dette være det mest kleineste programmet jeg har sett på lenge. Også hun Iselin som trykker ut alle gutta og bare står det med det dumme utrykket sitt :fnise:

Rart hun fortsatt er der når hun er så kresen. Athena ble jo sendt ut med en gang nesten pga hun var kresen, men Iselin er god underholdning i hvert fall.

Skrevet

haha ja dette er tidenes kleineste program. absolutt alt er pinlig, det er helt slitsomt å se på hahha.. programlederen, guttene som tøffer seg, dumme jenter med kommentarer som er så lame at det svir i ansiktet.

enig i at muskelmannen ikke passet til daten sin. men hun var vel så frampå at han ble litt (skrekk)fascinert. hun sa jo det selv først at hun hadde fine bein, så den kommentaren hans datt sikkert bare ut i øyeblikket. men jeg synes det er litt digg at hun er ute, hun var så irriterende at det gjorde vondt hver gang hun snakket.

håper på mange flere øyeblikk med skikkelig drite-seg-ut-faktor, og så håper jeg at iselin får mer profilering (hehe) og at hun får seg en date til slutt :P

skål for folk som risikerer æren sin på tv!

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg klarer så vidt å se på dette programmet pga jeg blir så flau :flau: Hasse Hope er virkelig klein opg flau å se på. Jeeez.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det programmet er så dumt at det er morsomt!!!

• Liker 1
Skrevet

Iselin burde virkelig få fjernet løshåret sitt. Ser bare teit ut!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har sett bilde av henne i en eller annen billedtråd (vet ikke om det ligger der enda) og hun ser absolutt ikke ille ut! Syns det er så tåpelig å komme med hint om at den som skriver noe kritisk om utseende til andre må være stygg selv :filer:

Man trenger ikke være en stygg, feit og sjalu kjerring for å kritisere noe overfladisk på et program som Dagens Mann.

Jeg har utseende i orden selv, men kan likevel uttrykke at jeg syns noen av jentene der er rett og slett fæle å se på. F.eks hun ene overvektige i kjempestram hudfarget kjole som knapt dekket rumpa, og hun med extensions til tærne som ser ut som en skjeløyd ape.

• Liker 2
Skrevet

Hun er enten kjøpt og betalt for å være med (gikk jo rykter om at de hyret glamourmodeller som fast inventar) eller så er hun der for å bli "kjendis". Jo flere ganger hun er mer, jo flere ser henne. Hun trykker konsekvent ut alle etter en stund og det er neppe fordi hun er kresen. Jeg tror det sistnevnte, glamourmodeller som forsøker å lykkes gjør ALT for å komme på tv.

Athena ble vel sendt ut pga en rasistisk kommentar.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Hun er enten kjøpt og betalt for å være med (gikk jo rykter om at de hyret glamourmodeller som fast inventar) eller så er hun der for å bli "kjendis". Jo flere ganger hun er mer, jo flere ser henne. Hun trykker konsekvent ut alle etter en stund og det er neppe fordi hun er kresen. Jeg tror det sistnevnte, glamourmodeller som forsøker å lykkes gjør ALT for å komme på tv.

Athena ble vel sendt ut pga en rasistisk kommentar.

Rasitisk kommentar? Er man rasist fordi man ikke vil date en utlending? Vat det ikke det hun sa eller jeg har ikke fått med meg alt hun sa?

Skrevet

Jeg er finere enn mange av disse på dagens mann. Når damene først skal velge kunne de i de minste valgt litt penere damer..

Skrevet

Rasitisk kommentar? Er man rasist fordi man ikke vil date en utlending? Vat det ikke det hun sa eller jeg har ikke fått med meg alt hun sa?

Jeg syns ikke det var en rasistisk kommentar (vil ikke date utlendinger selv og er ikke redd for å si det), men tv3 syns tydeligvis det...

Så ikke den episoden selv, men leste om det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer på hvor høy Hasse Hope er. han kan umulig være høyere enn 165 :fnise: Han ser ut som en dverg.

Men ja, dette programmet er utrolig klient å se på, men klarer ikke å la hver. Synes ikke så mange av jentene er noe pene jeg. Heller ikke gutta. Har vel kun vært 2-3 gutter jeg synes har vært kjekke og kunne ha dratt på date med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...