Gå til innhold

Dagens mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun Athena fikk ikke være med lenger fordi de mente hun var for kresen eller noe:s Var en sak om det på seher.no iallefall!

Sikker på at det var på Seher? Jeg finner ikke den saken der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant jeg fant;

http://www.seher.no/877382/dagens-mann-athena-ble-stemplet-som-rasist

Hun er visst også "modell" samme sted som alien, i følge google-søket mitt ;)

http://omag.no/babes/23243_anwari_er_norges_heiteste_soldat/galleri

Dagens mann-programmet fant visst alle jentene sine på Onlinemagasinet. Ikke rart det kommer mye dumme kommentarer og overfladiskheten herjer. Er det noen som er høye på seg selv er det disse plastikkdukkene av noen glamourjenter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg digger av jentene er Emma Clare :P Men tror hun bare er med fordi hun er en av vennene til han hasse hope. Han halvor som var med, er vel også kompis av Hasse. Såeh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må bare få lagt inn et innlegg her! er visst veldig mye meninger om meg her ser jeg,men må få sagt at jeg har ikke valgt mitt eget utseende så kan desverre ikke gjøre så mye med akkurat det,jeg synes heller ikke selv at jeg så så veldig bra ut på DM. men jeg hadde det veldig gøy under innspillingen og angrer ikke et sekund på at jeg ble med. Har hatt det veldig gøy å har møtt en utrolig bra gjeng!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

må bare få lagt inn et innlegg her! er visst veldig mye meninger om meg her ser jeg,men må få sagt at jeg har ikke valgt mitt eget utseende så kan desverre ikke gjøre så mye med akkurat det,jeg synes heller ikke selv at jeg så så veldig bra ut på DM. men jeg hadde det veldig gøy under innspillingen og angrer ikke et sekund på at jeg ble med. Har hatt det veldig gøy å har møtt en utrolig bra gjeng!:)

Huff da, folk skrev ikke så fine ting her akkurat. Men jeg er uenig med de fleste, og tror mange skriver dritt fordi de føler seg dårlig med seg selv, de har dårlig selvfølelse. Og når jeg skrev synd du tok silikon var det fordi jeg synes du hadde en fin kropp naturlig ;) Men sånt får man jo bestemme selv så skal ikke blande meg i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en setter seg i offentlighetens søkelys så vil det dukke opp folk som mener både det ene og det andre, enten det positivt eller negativt.

Been there, done that!

Ingen her som mener noe personlig med det, men det er en diskusjons forum der alt mellom himmel og jord diskuteres. ikke google deg selv om du syns det er støtende å finne sånnt ting om deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det disse jentene tror? Tror de virkelig at de er noen glansbilder selv? Ble så irritert av hun Athena hun er da den som er minst PEN i DM og kommer med slike komentarer. Hun har virkelig høye tanker om seg selv. Hun har utrolig stygg nese, rart utrykk i ansiktet( ser nesten tilbakestående ut) rare skjeve bein og kjempe dårlig hud. Hva får slike jenter til å tro at de kan velge og vrake?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare få lagt inn et innlegg her! er visst veldig mye meninger om meg her ser jeg,men må få sagt at jeg har ikke valgt mitt eget utseende så kan desverre ikke gjøre så mye med akkurat det,jeg synes heller ikke selv at jeg så så veldig bra ut på DM. men jeg hadde det veldig gøy under innspillingen og angrer ikke et sekund på at jeg ble med. Har hatt det veldig gøy å har møtt en utrolig bra gjeng!:)

jada du er sikkert henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det disse jentene tror? Tror de virkelig at de er noen glansbilder selv? Ble så irritert av hun Athena hun er da den som er minst PEN i DM og kommer med slike komentarer. Hun har virkelig høye tanker om seg selv. Hun har utrolig stygg nese, rart utrykk i ansiktet( ser nesten tilbakestående ut) rare skjeve bein og kjempe dårlig hud. Hva får slike jenter til å tro at de kan velge og vrake?

Jeg må si meg litt enig. Jeg synes ikke hun Athena f.eks er sånn kjempe pen akkurat, Ikke rart hun ble kastet ut når hun ikke ville ha noen av guttene. Lurer på åssen gutter ho liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada du er sikkert henne.

Jeg tror det er henne. Kjenner igjen skrivestilen;) Hun er vel en helt vanlig jente som bruker internett på samme måte som oss. Sannsynlig at hun har dumpet over dette ved å google seg selv, eller ved at noen venner av henne har tipset henne.

KG er stort, alle kjenner noen som er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Har ikke lest hele tråden, men syns at hun er ei søt vakker jente :) Skulle ønske at jeg var så komfortabel i min egen kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg litt enig. Jeg synes ikke hun Athena f.eks er sånn kjempe pen akkurat, Ikke rart hun ble kastet ut når hun ikke ville ha noen av guttene. Lurer på åssen gutter ho liker?

Tipper hun liker sånne litt eldre menn med hvitt hår og svære bolemuskler. Litt mindre intelligente treningsfyrer. Med en tykk lommebok.

Fordomsfull jeg? Næææh, aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke ho athena er stygg jeg da, syns ho faktisk er ganske ok å se å, men likte ikke holdningen hennes. Nå føler jeg meg egentlig ganske dum som sitter å diskuterer folk jeg har sett på tv på nett negativt, har egentlig alltid irritert meg over den slags.

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Noen som så på programmet i dag? :)

Mange av de jentene er veldig merkelige og overfladiske. Hun Iselin-greia med extensions og silikonpupper ser sås merkelig ut:P ....

Jeg syntes litt synd på han mystiske mannen som ikke fikk seg en date...men så var han ganske mystisk og merkelig da:P

Han andre fyren, omar eller noe het han, han var ganske kjekk da! Så var han modell i tillegg + virket som en greit gutt. Og jenta han skulle på date med virket også veldig søt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så på programmet i dag? :)

Mange av de jentene er veldig merkelige og overfladiske. Hun Iselin-greia med extensions og silikonpupper ser sås merkelig ut:P ....

Jeg syntes litt synd på han mystiske mannen som ikke fikk seg en date...men så var han ganske mystisk og merkelig da:P

Han andre fyren, omar eller noe het han, han var ganske kjekk da! Så var han modell i tillegg + virket som en greit gutt. Og jenta han skulle på date med virket også veldig søt.

Hun jenta omar skulle date var så utrolig søt. Lenge siden jeg har sett en så søt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Setareh

Helt enig. hun er så nydelig! Omar var ikke så verst han heller, så bra ut på videoene de viste, men den dressen han hadde på var ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...