Gå til innhold

Dagens mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen her som vet hvor høy Hasse Hope er ?

Syns han ser så veldig lav ut, og får alltid så vondt av han når jentene sier til han at en av guttene i programmet er for lav for dem..

Prøvde og lete litt på nettet for å se om det sto noe om høyden hans, fant ikke ut det, men fant ut noe annet som sjokkerte meg..

Hasse Hope er en 1986 modell :sjokkert::sjokkert:

Altså er han 24 eller 25 år :sjokkert: hadde jeg skulle gjettet ville jeg tippet på rundt 35 år, iallefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blonde idag var bra kjekk. :sengekos:

Helt til Hasse sa at han jobbet i klesbutikk.. Kunne sett for meg en brannmann eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jg som reagerer på å ha sett diverse jenter bruke antrekkene sine om igjen.

Jeg reagerer ihvertfall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jg som reagerer på å ha sett diverse jenter bruke antrekkene sine om igjen.

Det er fordi det blir spillt inn flere programmer på en dag!

De sa at hele greia ble spillt inn i løpet av noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Hvis jeg var en dude, er det få av de jentene jeg ville ha datet. Jeg vet ikke om det er fordi at de er nervøse på tv, men noen av dem sier så utrolig mange kleine ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Når eks-samboern dukker opp i dagens mann=kleint

Reagerte på samme måte da jeg så exen min på Paradise Hotel.... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på samme måte da jeg så exen min på Paradise Hotel.... :eeeh:

Hvem???

Nei, herregud for et kleint program. Er det bare jeg som får vondt når ingen av jentene vil på date på en gutt? Mange av de er så overfladiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem???

Nei, herregud for et kleint program. Er det bare jeg som får vondt når ingen av jentene vil på date på en gutt? Mange av de er så overfladiske

Prinsessesyndromet i praksis! Greit nok at ikke alle mennene er veldig pene, men at ingen av de 30 vil ha han?

Irriterer meg litt på hun Iselin jeg. Står alltid med et utrolig dumt uttrykk i ansiktet :fnise: Litt sånn tilbakestående, tomt blikk og skyver puppene fram. De hvite extensionskrøllene rekker henne nesten til tærne. Blir bare så fascinert av et SÅ bimbo-uttrykk. Linni Meister ser plutselig superclassy og smart ut i forhold :fnise:

Er rare gutter de velger ut da. Han asiatiske så veldig gay ut i væremåten. Og han ant siste så 10 år eldre ut enn de fleste jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prinsessesyndromet i praksis! Greit nok at ikke alle mennene er veldig pene, men at ingen av de 30 vil ha han?

Irriterer meg litt på hun Iselin jeg. Står alltid med et utrolig dumt uttrykk i ansiktet :fnise: Litt sånn tilbakestående, tomt blikk og skyver puppene fram. De hvite extensionskrøllene rekker henne nesten til tærne. Blir bare så fascinert av et SÅ bimbo-uttrykk. Linni Meister ser plutselig superclassy og smart ut i forhold :fnise:

Er rare gutter de velger ut da. Han asiatiske så veldig gay ut i væremåten. Og han ant siste så 10 år eldre ut enn de fleste jentene.

Iselin, er det ho som skjeler litt? Synes det er noe rart med øynene hennes. Men hvis det er ho du mener, så er jeg enig at hun virker veldig dum og blond :fnise: Kommer alltid med dumme kommentarer.

Mange av jentene er veldig overfladiske. Mange av de sier til å begynne med "åh han er bare så min type gutt og han er sexy" men så når han skal danse, så trykker de på knappen :klo: Skal det så lite til for å ikke ville dra på date med noen? Pga han ikke danser sånn kjempe bra?

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Hvem???

Tør ikke si det her inne, da kan det jo hende noen vet hvem jeg er :gjeiper: Jeg kan si så mye som at det ikke var sist sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin, er det ho som skjeler litt? Synes det er noe rart med øynene hennes. Men hvis det er ho du mener, så er jeg enig at hun virker veldig dum og blond :fnise: Kommer alltid med dumme kommentarer.

Fant henne her. http://www.omag.no/babes/mot_iselin_michelsen_fra_dagens_mann

"Litt" photoshoppet men:p

Tror aldri jeg har sett noen som prøver å se/virke så dum ut og lykkes så godt med det. Jeeez!

Tok det som et godt tegn at kjæresten kommenterte "hæ? Hun var jo ikke fin!!?" når de intervjuet henne ifm at han veldig lave blonde sist likte hun best :fnise:

Er en del pene jenter der da:) Men mange vanlige også, som burde tatt "til takke" med de like vanlige mennene som kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det de samme jentene hver gang? Fikk intrykk av at det var forskjellige jenter jeg, kjenner en som skal være med; og hun skulle være med mot slutten/en av de siste episodene.. kg prøvde å se på det nemlig, men det ble for tåplig syntes jeg, så orka ikke se mer. :P så tenkte heller kunne hoppe over episodene nå, og se den hun er med i. Men det går jo ikke hvis det er de samme damene hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...