AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #81 Skrevet 4. oktober 2011 Hvis jeg var en dude, er det få av de jentene jeg ville ha datet. Jeg vet ikke om det er fordi at de er nervøse på tv, men noen av dem sier så utrolig mange kleine ting. Tør ikke si det her, for lett å finne ut av det Kan ikke skjønne at jeg hadde et ordentlig forhold til han altså. Vi er fortsatt gode venner, men tror kanskje vi burde ha holdt oss til vennskap. han er litt halvgæren.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #82 Skrevet 4. oktober 2011 Hmm, der siterte jeg feil gitt. Var selvfølgelig egentlig svar til den som lurte på hvem i dagens mann jeg bodde sammen med.
Gjest Setareh Skrevet 4. oktober 2011 #83 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg blir sååå irritert på hun jenta i første rad til høyre, husker ikke hva hun heter. Hun trykker alltid på den røde knappen til slutt, selvom hun ikke er intressert i gutten. Tror hun vil fange oppmerksomheten eller noe, bli kjent kanskje lol
Gullskje Skrevet 4. oktober 2011 #84 Skrevet 4. oktober 2011 Fant henne her. http://www.omag.no/babes/mot_iselin_michelsen_fra_dagens_mann "Litt" photoshoppet men:p Tror aldri jeg har sett noen som prøver å se/virke så dum ut og lykkes så godt med det. Jeeez! Tok det som et godt tegn at kjæresten kommenterte "hæ? Hun var jo ikke fin!!?" når de intervjuet henne ifm at han veldig lave blonde sist likte hun best Er en del pene jenter der da:) Men mange vanlige også, som burde tatt "til takke" med de like vanlige mennene som kommer:) Oiii.. det er hun kjæresten min syns er så fasinerende. Vi syns ho ser og høres litt utenomjordisk ut
Gjest Setareh Skrevet 4. oktober 2011 #85 Skrevet 4. oktober 2011 Haha, var det ironisk ment gullskje??
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #86 Skrevet 4. oktober 2011 Er det de samme jentene hver gang, eller er det nye jenter for hvert program?
Gjest shirelle Skrevet 4. oktober 2011 #87 Skrevet 4. oktober 2011 Tør ikke si det her, for lett å finne ut av det Kan ikke skjønne at jeg hadde et ordentlig forhold til han altså. Vi er fortsatt gode venner, men tror kanskje vi burde ha holdt oss til vennskap. han er litt halvgæren. halvor
Gullskje Skrevet 4. oktober 2011 #88 Skrevet 4. oktober 2011 Haha, var det ironisk ment gullskje?? Nei, ho ser jo så rar ut. Ho ser ut som alien og har verden minste stemme. åså ser ho like overraska ut hele tiden
Gjest Linda sofie Skrevet 4. oktober 2011 #89 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes hun ser ut som en blanding av en dukke og allien
Gullskje Skrevet 4. oktober 2011 #90 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes hun ser ut som en blanding av en dukke og allien stakkar, ho er stygg søt om det er noe som heter det, men syns det er drøyt om noen skulle finne dette menneske tiltrekkende for ho ser ut som et lite barn selv med sminke. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/damer/article690602.ece
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #91 Skrevet 4. oktober 2011 Oiii.. det er hun kjæresten min syns er så fasinerende. Vi syns ho ser og høres litt utenomjordisk ut Min reagerte også på henne På bildene på nettet ser hun ut som en vanlig glamourjente, men på tv ser hun merkelig ut. Rart ansikt, og for å ikke snakke om uttrykket. Der snakker man blåst! Men en ting jeg lurte på var hvorfor hun hadde små/vanlige pupper på bildene på linken, mens på tv-programmet ser hun ut som hun sliter med å holde sge oppreist så store de er. Eller så er det bare masse innlegg og skyte-fram.
Gjest Spinell Skrevet 4. oktober 2011 #92 Skrevet 4. oktober 2011 Først Frogner og så Dagens mann... Og TV3 lurer på hvorfor de mister seerandeler Er det de samme jentene hver gang, eller er det nye jenter for hvert program? Jeg har sett deler av noen få programmer, og det ser ut som det er de samme jentene hver gang. De "fyller etter" med nye jenter etterhvert som noen får en date.
hjertesukka Skrevet 4. oktober 2011 #94 Skrevet 4. oktober 2011 Dette er et så teit og overflatisk program at man må bare gi seg over, som vi sier. Men nå er det vel ikke ment til å være så veldig høytidelig og seriøst heller da. Noen ganger lurer jeg på om de har fått beskjed om å si mest mulig åndssvake setninger. Og så syns jeg litt synd på de som ikke får date. 1
Judge Judy Skrevet 4. oktober 2011 #95 Skrevet 4. oktober 2011 Min reagerte også på henne På bildene på nettet ser hun ut som en vanlig glamourjente, men på tv ser hun merkelig ut. Rart ansikt, og for å ikke snakke om uttrykket. Der snakker man blåst! Men en ting jeg lurte på var hvorfor hun hadde små/vanlige pupper på bildene på linken, mens på tv-programmet ser hun ut som hun sliter med å holde sge oppreist så store de er. Eller så er det bare masse innlegg og skyte-fram. Nyoperert kanskje?
challenger Skrevet 4. oktober 2011 #96 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes hun ser ut som en blanding av en dukke og allien Ja, hun gjør egentlig det når jeg tenker meg om.. hehe:p Meget spesiell ser det ut som, men hun så jo "normal" ut i de glamourbildene.
Gjest Setareh Skrevet 4. oktober 2011 #97 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, ho ser jo så rar ut. Ho ser ut som alien og har verden minste stemme. åså ser ho like overraska ut hele tiden Jeg trodde at dere var fasinerte på en positiv måte, da reagerte jeg litt. Hun er jo så liten også bærer hun på så mye pupper og mye hår, broren min kaller henne for lille knapp
Gullskje Skrevet 4. oktober 2011 #98 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg trodde at dere var fasinerte på en positiv måte, da reagerte jeg litt. Hun er jo så liten også bærer hun på så mye pupper og mye hår, broren min kaller henne for lille knapp haha, jeg skjønte det at du trodde det. lille knapp Jeg håper ho bare kan forsette å være med, syns ho er morsom å se på, men hvor er det blitt av ho athena? ho sure som alltid laga sånn rar munn?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #99 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, hun gjør egentlig det når jeg tenker meg om.. hehe:p Meget spesiell ser det ut som, men hun så jo "normal" ut i de glamourbildene. Sier litt om hvor redigerte de bildene er Hver som helst med tynn kropp og silikon kan komme på forsiden av ViMenn. Samme hvordan trynet er. Mange glamourjenter er pene, men er jaggu meg mange som ikke ser ut "IRL" (på tv, dvs uredigert).
challenger Skrevet 4. oktober 2011 #100 Skrevet 4. oktober 2011 haha, jeg skjønte det at du trodde det. lille knapp Jeg håper ho bare kan forsette å være med, syns ho er morsom å se på, men hvor er det blitt av ho athena? ho sure som alltid laga sånn rar munn? Hun Athena fikk ikke være med lenger fordi de mente hun var for kresen eller noe:s Var en sak om det på seher.no iallefall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå