AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #121 Skrevet 18. oktober 2011 Omar var fæl. Unnskyld meg, men kleinere type skal du lete lenge etter. Fikk litt vemmelser av han jeg:p Morsomt å se at hun Iselin trykket med en gang han sa at han ikke hadde en spesiell crush på blonde jenter. Trist når jenter syns det eneste de kan bidra med er å være blond. Hun som datet han var også blond, men vet nok selv at hun har mer å by på enn bare å være blond. Pen jente! "Savner" hun der med hvitt, kort hår som hver bidige gang hun åpner kjeften sier noe om pusekatter. Hun har blitt valgt bort 3 ganger nå, kanskje hun gav seg Jeg syns det foressten var rart at ikke enda flere trykket når han fyren sa han bodde med exen. Finnes det noe verre liksom :gjeiper: Syns hun som er halv brasiliansk (Linda?) er så pen jeg Pen uten å være trashy, slik som mange av de andre. Hun som jobber på et eller annet kosmetisk kirugi-greier var fæl. Sæggeste silikonpupper og fælt ansikt. Lurer på hvor gammel hun er, hun ser herjet ut, men jeg tviler faktisk på hun er over 30. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #122 Skrevet 19. oktober 2011 Omar var fæl. Unnskyld meg, men kleinere type skal du lete lenge etter. Fikk litt vemmelser av han jeg:p Morsomt å se at hun Iselin trykket med en gang han sa at han ikke hadde en spesiell crush på blonde jenter. Trist når jenter syns det eneste de kan bidra med er å være blond. Hun som datet han var også blond, men vet nok selv at hun har mer å by på enn bare å være blond. Pen jente! "Savner" hun der med hvitt, kort hår som hver bidige gang hun åpner kjeften sier noe om pusekatter. Hun har blitt valgt bort 3 ganger nå, kanskje hun gav seg Jeg syns det foressten var rart at ikke enda flere trykket når han fyren sa han bodde med exen. Finnes det noe verre liksom :gjeiper: Syns hun som er halv brasiliansk (Linda?) er så pen jeg Pen uten å være trashy, slik som mange av de andre. Hun som jobber på et eller annet kosmetisk kirugi-greier var fæl. Sæggeste silikonpupper og fælt ansikt. Lurer på hvor gammel hun er, hun ser herjet ut, men jeg tviler faktisk på hun er over 30. hva heter hun der hun første til høyre med pannelugg og brunt hår, hun som alltid "gir gutta en sjanse" med den sværeee trynen hun har, rund rar ansikt. også skal hun leke så smart. få hu vekk!
challenger Skrevet 19. oktober 2011 #123 Skrevet 19. oktober 2011 Omar var fæl. Unnskyld meg, men kleinere type skal du lete lenge etter. Fikk litt vemmelser av han jeg:p Morsomt å se at hun Iselin trykket med en gang han sa at han ikke hadde en spesiell crush på blonde jenter. Trist når jenter syns det eneste de kan bidra med er å være blond. Hun som datet han var også blond, men vet nok selv at hun har mer å by på enn bare å være blond. Pen jente! "Savner" hun der med hvitt, kort hår som hver bidige gang hun åpner kjeften sier noe om pusekatter. Hun har blitt valgt bort 3 ganger nå, kanskje hun gav seg Jeg syns det foressten var rart at ikke enda flere trykket når han fyren sa han bodde med exen. Finnes det noe verre liksom :gjeiper: Syns hun som er halv brasiliansk (Linda?) er så pen jeg Pen uten å være trashy, slik som mange av de andre. Hun som jobber på et eller annet kosmetisk kirugi-greier var fæl. Sæggeste silikonpupper og fælt ansikt. Lurer på hvor gammel hun er, hun ser herjet ut, men jeg tviler faktisk på hun er over 30. Helt enig! Hun må være den peneste av alle jentene der. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 19. oktober 2011 #124 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg synes ikke Omar var noe særlig jeg. 1
palle Skrevet 19. oktober 2011 #125 Skrevet 19. oktober 2011 hun lille iselin er så morsom! jeg ler og ler hvis jeg ser henne i bakgrunnen, klapper febrilsk og det lille ansiktet med likt uttrykk hele tiden :D :D komisk
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #126 Skrevet 20. oktober 2011 hva heter hun der hun første til høyre med pannelugg og brunt hår, hun som alltid "gir gutta en sjanse" med den sværeee trynen hun har, rund rar ansikt. også skal hun leke så smart. få hu vekk! Hun som snakker nordnorsk eller trøndersk (husker ikke helt hvilken dialekt, men noe fra nord:p)? Veldig frampå. Litt tynn med brunt hår. Hun er litt too much. Tror 99% av gutter er "for rolige" for henne
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #127 Skrevet 21. oktober 2011 Valentina er nordlendingen som virker veldig frampå. Hun er litt too much som du sier ja
miamarlena Skrevet 25. oktober 2011 #129 Skrevet 25. oktober 2011 Han første fyren idag var jo kjekk Ja eneste kjekke som har vært med hittil! Han siste var skummel på en måte..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #130 Skrevet 25. oktober 2011 Vegetarianer-gutt Sukk, jeg skulle vært der! Hvordan har de jentene blitt plukkt ut? Har det vært påmelding? Jeg vil hvis ny sesong:p Hun Carina er så rar. Fæle klær! Rød piratbukse som så 10 år gammel ut, rosa t-skjorte som var knyttet i sidene for å bli kortere sånn at magen viste og lysende hvite joggesko. Skikkelig fæl outfit, hadde ikke gått til postkassen i det engang. De andre jentene har pene kjoler, så kommer hun med DET? Virker litt sånn "jeg skal skille meg ut"-fjortis som ikke er så flatterende når man er 30+ og bør evne å kle seg etter anledningen. Og Iselin sin leopardkjole. Jeg har lik (bruker meg tights under!) og fikk plutselig ikke lyst å gå med den mer Føler kjolen lyser trash nå, tror jeg kaster den:p
miamarlena Skrevet 25. oktober 2011 #131 Skrevet 25. oktober 2011 Vegetarianer-gutt Sukk, jeg skulle vært der! Hvordan har de jentene blitt plukkt ut? Har det vært påmelding? Jeg vil hvis ny sesong:p Hun Carina er så rar. Fæle klær! Rød piratbukse som så 10 år gammel ut, rosa t-skjorte som var knyttet i sidene for å bli kortere sånn at magen viste og lysende hvite joggesko. Skikkelig fæl outfit, hadde ikke gått til postkassen i det engang. De andre jentene har pene kjoler, så kommer hun med DET? Virker litt sånn "jeg skal skille meg ut"-fjortis som ikke er så flatterende når man er 30+ og bør evne å kle seg etter anledningen. Og Iselin sin leopardkjole. Jeg har lik (bruker meg tights under!) og fikk plutselig ikke lyst å gå med den mer Føler kjolen lyser trash nå, tror jeg kaster den:p Iselin er kjemperar! Syns ingen av jentene er pene, bortsett fra hun som er halvt brasiliansk! Men guttene må jo gå på date med de uansett. Jeg skjønner ikke hvorfor folk melder seg på noe sånt hadde aldri turt det! Men Hasse Hope er kjempemorsom da! =)
challenger Skrevet 25. oktober 2011 #132 Skrevet 25. oktober 2011 Noen som vet om/når dagens mann går i reprise? Fikk ikke sett det på mandag..
cherioo21 Skrevet 25. oktober 2011 #133 Skrevet 25. oktober 2011 du kan se det gratis på tv3 sin nettside
challenger Skrevet 25. oktober 2011 #134 Skrevet 25. oktober 2011 du kan se det gratis på tv3 sin nettside Jo vet det Men går det ikke på tv? Liker ikke se tv/film på data, også går det så tregt.
cherioo21 Skrevet 25. oktober 2011 #135 Skrevet 25. oktober 2011 det gjør det også, men tør ikke si når, for jeg husker det ikke derfor jeg nevnte nettsia heller
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #136 Skrevet 31. oktober 2011 Morsomt med han muskelmannen. Han var svær! Svær som i ekstremt godt trent eller kjemisk juks. Ingen vanlig trente gutter ser sånn ut. Men det er SÅNNE gutter de mer eller mindre dvaske jentene der vil ha Jeg er jente selv og liker ikke muskelmenn, men forundrer meg over fenomenet at "alle" jenter vil ha blant de 1% beste trente mennene selv, også er halvparten av jentene der 10-20 kg pluss og tilbringer neppe dagene på studio. Mange av de jentene var feite og langt under gjennomsnittet utseendemessig, men en normal gutt vil de ikke ha? Nei, han eneste gode nok var muskelmannen. Jeg blir flau av å være jente når jeg ser sånne programmer P.S Hun som "vant" han var jo liten og tynn, så snakker ikke om henne. Men alle de andre som etterlyser mer muskler, høyde osv. Ingen er gode nok. Han midterste fyren feks, en gjennomsnittlig kar som hadde matchet minst 50%-80% av jentene utseendemessig. Han peip 20/30 jenter ut bare ved første øyekast Han endte til slutt om med ei på nærmere 100 kg, den eneste som ikke peip han ut... Anbefaler ingen menn å se på, de må miste selvtilliten av mindre. Trøst dere med at de fleste jenter er ikke så overfladiske og prinsesseinfiset (håper jeg).
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #137 Skrevet 1. november 2011 Så muskelmenn skal bare få små og tynne damer, mens de rundere damene kun skal få runde menn? Ser ikke logikken din der. Folk har forskjellig smak selv om mange gjerne sikter høyere. Kan ihvertfall si at jeg ble jaktet ned av en kjekk muskelmann, med mine 10kg for mye og vi ble et par. Det hadde du vel ikke trodd!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #138 Skrevet 1. november 2011 Så muskelmenn skal bare få små og tynne damer, mens de rundere damene kun skal få runde menn? Ser ikke logikken din der. Folk har forskjellig smak selv om mange gjerne sikter høyere. Kan ihvertfall si at jeg ble jaktet ned av en kjekk muskelmann, med mine 10kg for mye og vi ble et par. Det hadde du vel ikke trodd! Poenget er at stygge jenter ikke kan forvente 10-er gutter. Ikke at folk har forskjellig smak. Kan godt hende en superfin mann vil ha en utrent og dvask jente, men de fleste velger en på sitt nivå. Mange av de jentene der burde vært glad for å få en 4-5 gutter, mens de tydeligvis vil ha 9-10. Det er komisk. Unntak skjer, men generelt finner folk seg partner med noenlunde likt utseende. En fyr som trener dagen lang vil neppe ha en 20 kg+ dame som aldri har hatt joggesko på. Blir det samme med disse tynnhåra ølmage-mennene som ikke vil ha en dame med litt mage, men sikter mot spretne 20-åringer på byen. Reality check please! Hadde ment det samme om DE stod og disset helt ordinære jenter. 1
katinkatinka Skrevet 1. november 2011 #139 Skrevet 1. november 2011 Jeg fant jeg fant; http://www.seher.no/877382/dagens-mann-athena-ble-stemplet-som-rasist Hun er visst også "modell" samme sted som alien, i følge google-søket mitt http://omag.no/babes/23243_anwari_er_norges_heiteste_soldat/galleri Dagens mann-programmet fant visst alle jentene sine på Onlinemagasinet. Ikke rart det kommer mye dumme kommentarer og overfladiskheten herjer. Er det noen som er høye på seg selv er det disse plastikkdukkene av noen glamourjenter Herreguuuuud den videoen gav meg vondt i leveren.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #140 Skrevet 4. november 2011 Poenget er at stygge jenter ikke kan forvente 10-er gutter. Ikke at folk har forskjellig smak. Kan godt hende en superfin mann vil ha en utrent og dvask jente, men de fleste velger en på sitt nivå. Mange av de jentene der burde vært glad for å få en 4-5 gutter, mens de tydeligvis vil ha 9-10. Det er komisk. For han siste fyren på mandag, muskelmannen, var en 10-er??? Etter min smak var han en 3-er. Husk at smaken er forskjellig, og hva du mener er en 10 ikke trenger å være det for meg. Synes de fleste jentene som er med der er søte, jeg. Er vel mer personligheten og alle fordommene deres som trekker de nedover på skalaen... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå