Gå til innhold

Kastrering av voldtektsmenn


VesleBråka

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare poengtere at ereksjon over hode ikke er synonymt med det å være kåt. Selv ikke "hard som et spett" er synonymt med kåt. På laaangt nær.

Jada, jada, tror de fleste har fått med seg det nå..... :roll:

Men det finnes nok en og annen kåt voldtektsmann her i verden også. Slett ikke alle er mishandlede stakkars menn som ikke vet sitt eget beste og voldtar uten å ha lyst til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Uansett hvor synd det er på den ene eller andre parten og bla-bla-bla, så kommer man ikke bort fra at vi her i Norge. like it or not, lever i noe vi liker å kalle en "rettsstat". En rettsstats fremste prinsipper er at alle er uskyldige inntil det motsatte er BEVIST (et prinsipp som brytes stadig vekk, nevner Orderud, Baneheia, Hosein..., men det er en annen sak) - og: Ethvert individ skal tiltros å kunne FORBEDRE seg, få en ny SJANSE, blant annet derfor dreper eller lemlester vi ikke kriminelle her i landet. Det kan vi være rimelig stolte av faktisk. Hvis man hadde klart å stable på beina et skikkelig etterhvern og tilbud til folk etter soning, hadde vi vært LANGT på vei.

Når det gjelder menn i Afrika som voldtar babyer for å bli kvitt aids og sånt, løser man INGENTING ved å kappe balla - her trengs det OPPLYSNING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes nok en og annen kåt voldtektsmann her i verden også. Slett ikke alle er mishandlede stakkars menn som ikke vet sitt eget beste og voldtar uten å ha lyst til det.

AKKURAT. Jeg er litt lei av å høre leksa om at voldtektsmenn er misforståtte vesener som egentlig ikke mener å voldta, de hadde bare en fæl barndom osv. og midt i fortvilelsen ramlet pikken deres ved et leit uhell inn i en dame. Det er en del som voldtar fordi det er lett, det er stor sjanse for ikke å bli tatt, og de har ingen respekt for andre. Det er bare det at i et godtroende samfunn som Norge har vi så innmari vanskelig for å innse at ondskap og manglende empati blomster.

F.eks de menn som er pedofile som nekter for at de mishandler barn, de argumenterer med at barn ikke er aseksuelle, de flørter og føler lyst og liker oppmerksomheten og kroppskontakten. Det er resten som har misforstått. Er det egentlig så ille å kastrere dem kjemisk??

(prøv å husk at kjemisk kastrering er veldig reversibelt.. ikke noen ballekapping. slutt med pillene og alt blir som før.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randabergmann22

Folk som misbruker barn burde vært avlivt, de e faen ikje marr verdt enn ei bikkja. Søstera mi sin unge blei utsatt for overgrep, (ikje voldtekt), av ein i nær miljøe vårt, eg glede meg te di sleppe an ud ijen, då får an ein varm velkomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Folk som misbruker barn burde vært avlivt' date=' de e faen ikje marr verdt enn ei bikkja. Søstera mi sin unge blei utsatt for overgrep, (ikje voldtekt), av ein i nær miljøe vårt, eg glede meg te di sleppe an ud ijen, då får an ein varm velkomst.[/quote']

Go for it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...