MalloryK Skrevet 8. september 2011 #141 Del Skrevet 8. september 2011 http://www.tv2.no/TV2/bigbrother/live/ de sender det gratis utover kvelden. Må ha ekstremt lave seertall. Ååå husker første sesong, det var jo kjempemorsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #142 Del Skrevet 9. september 2011 Må si at jeg er ganske skuffet over denne sesongen hittil. Gårsdagens episode nådde nye høyder. Det var helt sykt kjedelig. De må rett og slett finne på noe annet å terrorisere disse i huset med. For denne ukes oppdrag har vært bunnivå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #143 Del Skrevet 9. september 2011 For en kjedelig sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #144 Del Skrevet 9. september 2011 For en kjedelig sesong Enig! Håper at Linn Therese forsvinner. Blir gaaal av henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 9. september 2011 #145 Del Skrevet 9. september 2011 Enig! Håper at Linn Therese forsvinner. Blir gaaal av henne + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #146 Del Skrevet 9. september 2011 + 1 ? Skjønte ikke :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 9. september 2011 #147 Del Skrevet 9. september 2011 ? Skjønte ikke :-/ Det betyr at jeg er enig med deg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #148 Del Skrevet 9. september 2011 Det betyr at jeg er enig med deg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #149 Del Skrevet 9. september 2011 Hvem håper dere går av Tine og Sunna? For meg er det egentlig ett fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 9. september 2011 #150 Del Skrevet 9. september 2011 Håper ikke Sunna drar. Hun lager mye action, selv om at jeg blir utrolig flau av henne når hun er drita. Glad jeg ikke blir så dum når jeg drikker, haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 9. september 2011 #151 Del Skrevet 9. september 2011 Håper ikke Sunna drar. Hun lager mye action, selv om at jeg blir utrolig flau av henne når hun er drita. Glad jeg ikke blir så dum når jeg drikker, haha. Hehe.. Hun er kanskje litt lett på tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 10. september 2011 #152 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg håper Sunna går ut. Det er rett og slett kvalmende å se på når hun går fra mann til mann, hiver seg over dem og skal ha sex for enhver pris. Hun tror selv at hun er SÅ deilig. Må være den mest innbilske dama jeg har sett noengang. Hadde jeg vært henne så hadde jeg ikke turt å gå ut av huset og vist meg offentlig igjen noen gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 10. september 2011 #153 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg håper Sunna går ut. Det er rett og slett kvalmende å se på når hun går fra mann til mann, hiver seg over dem og skal ha sex for enhver pris. Hun tror selv at hun er SÅ deilig. Må være den mest innbilske dama jeg har sett noengang. Hadde jeg vært henne så hadde jeg ikke turt å gå ut av huset og vist meg offentlig igjen noen gang. Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 10. september 2011 #154 Del Skrevet 10. september 2011 Håper Sunna går. Ble så flau av henne da hun var drita at jeg nesten måtte skifte kanal Lå bare her å herreguda meg og vridde meg i sofen Tine er snodig hun og, men bedre likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #155 Del Skrevet 10. september 2011 De tre mannlige utfordrerne virker veldig snåle, synes jeg. Blir interessant å se hvordan de klarer seg blant de etablerte hvis en av de blir stemt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #156 Del Skrevet 10. september 2011 Ser på reprisene nå. Han Andreas P er da veldig grinete. Slitsomt. Roberto har jeg sansen for. Blid og morsom. Liker flere, men litt vanskelig å si mye om de forskjellig siden man ikke kjenner dem så godt enda. Han fra Kvinnherad har jeg sansen for, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 10. september 2011 #157 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg syns det er litt synd at han Andreas M (?) er så innesluttet og stille. Han var jo pen å se på, så hadde han vært litt mer pratsom og livlig hadde det vært kul kombo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #158 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg synes de har bommet litt på castingen... eneste som skiller seg ut er Tine, men hun er desverre litt "mye"... Uansett hva de viser så dukker hun opp og holder aldri kjeft, blir slitsomt i lengden... Resten er glattpolerte bimboer og klyser. Men ser på hver episode selv om haha... Sier kanskje mest om hvor tragisk livet mitt er Litt usikker på favoritten min enda, tar tid å vaske vekk bimbo/klyse-stempelet... Men ekstra cred til Lena Charlotte for at hun ikke drikker, Sunna for klesstilen... og.... ehh... Caroline for bare å ha ett tema å snakke om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 11. september 2011 #159 Del Skrevet 11. september 2011 Var inne på big brother.no i sted, der var det ei som skrev at Sunna går i kveld. Det er visst kommet ut. Hvordan kan de vite det a? Er det liksom ikke direkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revidert_utkast Skrevet 11. september 2011 #160 Del Skrevet 11. september 2011 Var inne på big brother.no i sted, der var det ei som skrev at Sunna går i kveld. Det er visst kommet ut. Hvordan kan de vite det a? Er det liksom ikke direkte? Selvsagt litt suspekt at mor og venninne er tilstede. Men det kan jo også ha noe å gjøre med at stemmene prosentvis var så klare på forhånd, at de tok sjansen på at Sunna røk ut. Dog kan man jo undre seg over hva som får folk til å stemme ut party-Sunna til fordel for Tine- frk liksom liksom. Sympatistemmer fordi hun har hatt det så vanskelig? Kan ikke være noe annet, for dama er dørgende kjedelig underholdningsmessig. Fryktelig monotom. Kjedelig om årets vinner skal være en som vinner på "dakkars deg" syndromet. Sunna lagde liv og røre. Hvertfall langt mer underholdene enn trauste Tine. Selv om BB ikke er den største underholdningen her i verden, var i hvertfall hun med på å gjøre det mer severdig. Men ok, ser ut til at årets BB utgave er for de som ønsker et grått og kjedelig show. Og helst ser at vinneren bestemmes av hvordan livet har vært før de kom inn. Dette blir knall fremover, med Linn, Tine og Andreas M i hovedrollene. Her snakker vi høy partyføring! Får håpe redningen blir de nye deltakerne. Men er redd årest utfall allerede er bestemt. Slik det nesten var med Tina Kling (takk og lov ble det ikke et sympatiår den gangen)og det året med problembarnet Jessica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå