Gå til innhold

Big Brother 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så det etterhvert, men skjønte det ikke i begynnelsen. Idiotisk måte å sende på!!! Passer ikke for idioter som meg iallefall. Hvordan se Big Brother steg for steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det etterhvert, men skjønte det ikke i begynnelsen. Idiotisk måte å sende på!!! Passer ikke for idioter som meg iallefall. Hvordan se Big Brother steg for steg.

Jeg synes det har vært ganske rotete hele tiden, egentlig.

Bytte av kanaler f.eks. og at vi får se ting om søndagen som er en del av mandagens sending. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har vært ganske rotete hele tiden, egentlig.

Bytte av kanaler f.eks. og at vi får se ting om søndagen som er en del av mandagens sending. :klaske:

Ja, jeg også. Og hver gang jeg ser det får jeg følelsen av at jeg så akkurat det samme igår. De gjør jo ingenting?!?!? INGENTING faktisk. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes ikke BB har vært noe gøy å se på i år. Kanskje jeg har blitt for gammel for BB :fnise: Husker sesongene i 05 og 06, da var jeg helt hekta og nesten heartbroken da det var slutt. Kanskje de burde sende inn noen gale svensker som Jessica Lingrend eller hva hun nå heter som kan lage litt liv og røre for dette her er bare et stort gjesp. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle utfordrerne var det Benedikte som gjorde dårligst jobb med oppgava si. Men hun virker veldig ok for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle utfordrerne var det Benedikte som gjorde dårligst jobb med oppgava si. Men hun virker veldig ok for det ;)

Benedikte må inn. Da blir nok Siv Anita fornøyd tenker jeg..., hun som for øvrig har altfor høye tanker om seg selv. -"Guttene SKAL sverme for meg, ellers gidder jeg ikke" :overrasket: Jo for hun er virkelig den rette til å komme med slike krav. :Hehe:

Misliker den dama der og håper Benedikte kommer inn for å gi henne litt etterlengtet competition. Blir festlig å følge med på frk sjalu da :biggrin:

Ellers begynner denne Magnus å bli fryktelig slitsom. Det skal synges konstant, samtidig som øynene hans flakker rundt i sin søken etter bekreftelese på at han er så KUL. Klarer ikke helt å forstå hva Tiia ser i han. Men jenter er jenter :Nikke:

Hvem ligger så best an til å innehente seieren? Vanskelig å si enda så tidlig, men Marius fremstår som en ok kar og Tiia som ei flott jente (foruten valget av Magnus).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å slutte å se på hele programmet dersom David får bli i huset. Det der er noe av det verste jeg har sett i hele mitt liv.

Han er barnslig, teit og ekstremt slitsom!

Jeg blir rett og slett i dårlig humør av å se på ham.. hadde aldri i livet klart å ha et sånt menneske rundt meg , og hadde jeg vært inne i huset så hadde jeg rett og slett trukket meg og dratt hjem for å slippe å se og høre ham.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedikte må inn. Da blir nok Siv Anita fornøyd tenker jeg..., hun som for øvrig har altfor høye tanker om seg selv. -"Guttene SKAL sverme for meg, ellers gidder jeg ikke" :overrasket: Jo for hun er virkelig den rette til å komme med slike krav. :Hehe:

Misliker den dama der og håper Benedikte kommer inn for å gi henne litt etterlengtet competition. Blir festlig å følge med på frk sjalu da :biggrin:

Skjønner ikke helt hvorfor hun mener at guttene skal sverme for henne? Hun er ikke akkurat tiltrekkende, for å si det på en pen måte. Kroppen er helt grei, men hun har vært en smule uheldig fra halsen og opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke helt hvorfor hun mener at guttene skal sverme for henne? Hun er ikke akkurat tiltrekkende, for å si det på en pen måte. Kroppen er helt grei, men hun har vært en smule uheldig fra halsen og opp.

Hva er i veien med ansiktet hennes? Hun er da mer enn pen nok.

Den jeg synes passer minst inn i huset er Tine. Ikke fordi hun ikke virker grei nok men fordi hun faller litt utenfor av en eller annen grunn. Er ganske tydelig at hun er klar over det selv også, virker det som.

Ellers har jeg ikke fått noen favoritt enda.

Håper ikke David kommer inn, han var bare slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvem tror dere ryker på søndag da? Andreas, Tine eller Kristoffer? Jeg tror (og håper) egentlig Tine. Ikke at det er noe galt med henne, men andre nevner her, hun faller litt utenfor. Også må jeg innrømme at denne "lissom-lissom" greia hennes er litt slitsom.

Favoritter? Hmm.. vet egentlig ikke.. Synes Andreas M, Lena Charlotte og Tiia virker veldig ok, Magnus har jeg også sansen for. Og selvsagt Roberto, han må være den mest positive der inne :)

Eneste jeg IKKE liker, er Linn Therese. Altfor sjefete, og mener hun alltid har rett.

Og for all del - håper ikke David kommer inn!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke at David kommer inn. Han er bare utrolig slitsom! Virka ikke som han trengte å spille heller, for han er jo like irriterende samme hvor han befinner seg..

Dumt at Linn Therese fikk fredning, hadde håpet at hun skulle gå ut denne uka her!

Ellers liker jeg Tine ganske godt. Hun er litt "annerledes", men ingenting negativt med det. Synes hun virker som ei allright jente! :)

Håper egentlig Tafjord ryker denne gangen. Har ikke noe imot han. Men Anders P lager mye liv. Og Tine håper jeg at forblir, så håper derfor Tafjord ryker nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig Tine ryker.... hun og han David-fyren blir bare litt for mye for meg... Ikke noe galt med Tine ellers, bare det at hun er litt overalt hele tiden, man får ikke fred fra henne...

Slipper de inn han David-fyren tror jeg at jeg skal slutte å se på jeg og... herregud jeg fpr hodepine bare ved tanken på en sånn person... Men han gjorde oppdraget sitt aller best da, så han burde belønnes for det.

Ellers begynner jeg å få sansen for Joakim.. Merksnodig fyr med masse rare påfunn og kommentarer, håper han blir der lenge :D

Og ellers håper jeg Linn Therese ryker neste uke, maken til sjefete mægge skal man lete lenge etter. I tillegg til den der "Bare meg som har bachelor her i huset?" jeg har også, sa roberto "åååh... ja ok da, men da er det bare oss da... herregud jeg er 23 og har bachelorgrad, hvor bra er ikke det?" :kvalm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...