Gå til innhold

Big Brother 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, kvifor må alle realitydeltakarar vere Paradisedeltakarar?? Alle er av same ulla. Einaste deltakarane som verka lovande var hanekammen og strikkaren.

Eg er usikker på om eg skal gidde å fylgje med. Eg har uansett ikkje Bliss, og då finst det vel ikkje andre måtar å få det med seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes synd på hun med mensen jeg!stakar sier jeg bare!tenk om noen blir dårlige i magen og må sitte der og gjøre sitt fornødne med lyder og lukt som hører til, så står det en gutt du nettopp har blitt kjent med rett på siden av og hører på + kameraer!jeg hadde død av flauhet tror jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å gått på do med en annen person lenket fast til meg :fnise: uff.

jeg synes synd på hun med mensen jeg!stakar sier jeg bare!tenk om noen blir dårlige i magen og må sitte der og gjøre sitt fornødne med lyder og lukt som hører til, så står det en gutt du nettopp har blitt kjent med rett på siden av og hører på + kameraer!jeg hadde død av flauhet tror jeg!

Skifte tampong mens en kar står å ser på.. Digg.. Jeg pleier å bruke begge hendene når jeg gjør det og, så det hadde vært flott å ha en hånd på slep da tenker jeg.

Alkohol hadde vært den beste løsningen. Men det har de vel ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte de vere lenket hele tiden? (så det for første gang på mandag) :gjeiper:

Går det bare på mandager? Vil ikke gå glipp av noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle kommet seg inn i hovedhuset, så det er jo nå det egentlig "begynner".

Jeg synes forøvrig at det er kjempegøy, og jeg gleder meg til å følge med videre :jepp:

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er eigentleg stor fan av Big Brother ;) Men denne sesongen er laber...kanskje eg endeleg har vorte vaksen? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke hvorfor, men BB var mye bedre før. Likte spesielt første sesong aller best. Jeg var skikkelig in love whit Rodney eller åssen man skriver det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor, men BB var mye bedre før. Likte spesielt første sesong aller best. Jeg var skikkelig in love whit Rodney eller åssen man skriver det.

Haha, hvem var ikke det :fnise: "for pokker!" Hehe :gjeiper: Og jeg digga Lars Joakim som vant!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er artig å se på, men syns det er på tide å snart få av lenkene!

Hvem liker dere mest/mnst?

Jeg digger Roberto, håper linn ryker, blir gal i hodet av masinga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...