Gå til innhold

Big Brother 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

pakistaneren kommer forresten til å være utro, han som hade til kjæresten sin som sov også.

howd'ya know? ikke at jeg betviler det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

howd'ya know? ikke at jeg betviler det :P

jeg hørtes kanskje litt selvsikker ut, men jeg bare forhåndsdømmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke Bliss, har tatt kanalsøk et par ganger uten at det har kommet opp. Det er vel inni en pakke da? Uansett, jeg kommer nok ikke til å se på BB, syns det er selvplaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Nesten alle har jo kjæreste... det er jo ikke noe moro :(:kjefte:

Det er akkurat derfor jeg tror at ting kan bli litt spennende.. Skal vi gjette hvor mange som kommer til å være utro? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Er noe som heter Chick fight, men chicken fight var ny.

pakistaneren kommer forresten til å være utro, han som hade til kjæresten sin som sov også.

chickenfight ja...høres ut som en skikkelig feig slåsskamp med kloring og biting :ler:

kjedelig at sååå mange har kjæreste altså... om ingen er utro ( noe som sikkert noen er! jeg tror du kan ha rett i hvem du tror :fnise: ) så blir det rimlig dødt inni huset!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, han vestkant gutten kommer til å gå meg på nervene hvertfall!!

Mexicaneren virka kul synes jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hva mexicanern sa jeg..

Tine var veldig guttete. Og veskantgutten var grusom.. Parodi på vestkantgutt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat derfor jeg tror at ting kan bli litt spennende.. Skal vi gjette hvor mange som kommer til å være utro? :gjeiper:

3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FOR ei sammensetning av folk!! Setter noen kroner på at han Tine blir å fyllakline med sv-strikkeren som går inn sist nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstremt dårlig åpningsshow. når det blir pinlig taushet allerede når første deltager blir presentert og han må stå å dra av seg trange converse og tighte jeans live på tv.. Petter P virrer rundt som en forskremt undulat... Hehehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

whaaat? jeg så på tv2 jeg, og på bliss så varte bb en halvtime lenger enn på tv2! hva skjedde den siste halvtimen!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...