Gå til innhold

Big Brother 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde muligens vært bedre med en mastergrad når du er 23 enn en bachelorgrad...Når man alt skal skryte :lur:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett så voldsomt mye, men jeg synes de fleste i huset virker som ålreite folk! Hu Linn er vel den ene jeg ikke liker så godt.

Synes guttene som er der inne ser RÅBRA ut alle sammen! Andreas M ser kanskje best ut av alle, Roberto ligger også bra an. Joakim virker som en veldig sympatisk og morsom fyr, en jeg kunne lett falt for iallefall.

Tiia er favoritten min blant jentene, virker kjempehyggelig! :jepp:

Håper Kristoffer eller Tine ryker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk litt synd på Tine. Å bli nominert 3 uker på rad er sikkert ikke kult.

Hvem vil du ha ut av de nominerte denne uken?

Håper Andreas P eller Christoffer jeg. Håper Tine blir kun fordi hun er blitt nominert på mange ganger!

Hadde så sykt håpet at Linn kunne gå.. Hehe.. Veslevoksen og klarer ikke holde munn :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at Kristoffer nå innser at hans holdninger ikke blir satt mye pris på av seerne, og også resten av befolkningen for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Andreas P går ut. Blir helt gal av måten han skal diskutere på hele tiden.

Ser på reprisen av søndagens episode nå og håper virkelig Andreas P ryker temmelig kjapt. Så veldig enig med deg.

Uspiselig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Andreas P tror verden dreier rundt han. Å bare gå fra en situasjon fordi du "ikke klarer mer"? Det syns jeg er barnslig å gjøre lenge før du blir så gammel som han er.

Han kan jo ikke bare si at andre skal slutte å diskutere fordi han blir hissig. Da må han jobbe med seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at Kristoffer nå innser at hans holdninger ikke blir satt mye pris på av seerne, og også resten av befolkningen for den saks skyld.

Han var jo underholdning om ikke annet :) Jeg syns det var morsomt at han provoserte gjengen der inne. Synes Tine eller Andreas (sytepaven) burde ryke.. men men :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers begynner jeg å få sansen for Joakim.. Merksnodig fyr med masse rare påfunn og kommentarer, håper han blir der lenge :D

Og ellers håper jeg Linn Therese ryker neste uke, maken til sjefete mægge skal man lete lenge etter. I tillegg til den der "Bare meg som har bachelor her i huset?" jeg har også, sa roberto "åååh... ja ok da, men da er det bare oss da... herregud jeg er 23 og har bachelorgrad, hvor bra er ikke det?" :kvalm:

Men hun har da i allefall en bachelor.. det er jo mer enn man kan si om de andre!

Samtalen fortsatte vel noe sånt som dette om jeg husker rett;

Lena Charlotte: "Hva er egentlig en bachelor?"

Linn Therese forklarer at bachelor er en grad med tre års utdannelse, og en master er fem år.

Tine: "Er ikke master 7 år da?"

Linn Therese forklarer at det er fem år, men at noen studier går over lenger tid, som f.eks. medisin.

Tine: "Men Andreas har fagbrev da!"

Linn Therese prøver å forklare at fagbrev og bachelor/master ikke er helt det samme..

Så jeg vet ikke hvem som er verst jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn Therese var rett og slett kvalmende da hun fikk vite at AP hadde fagbrev og sa:

"Men nå var det ikke det vi snakket om, vi snakket faktisk om hvem som hadde bachelor!"

Såvidt jeg har fått med meg så har AP kommet seg ganske langt med fagbrevet sitt og jobber som sjef, mens Linn Therese har null kroner på konto og ingen jobb når hun kommer ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av de som har/hadde kjæreste da de kom inn i huset som har vært utro?

Får aldri sett det jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av de som har/hadde kjæreste da de kom inn i huset som har vært utro?

Får aldri sett det jeg :tristbla:

Ikke inne i huset nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Tine! Huff.. jeg synes faktisk BB gikk litt over streken med slangen!

Det er jo det samme de gjorde i det der total blackout programmet :P

Men de burde jo kanskje tatt ut tennene eller gitt den bedøvelse eller noe...

Vet ikke jeg, eller tatt ting som ikke kunne bite, det er jo klart, jeg hadde blitt forbanna

om 5-6 fremmede mennesker plutselig drev og tok på meg uten at jeg ante hva de drev med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det samme de gjorde i det der total blackout programmet :P

Men de burde jo kanskje tatt ut tennene eller gitt den bedøvelse eller noe...

Vet ikke jeg, eller tatt ting som ikke kunne bite, det er jo klart, jeg hadde blitt forbanna

om 5-6 fremmede mennesker plutselig drev og tok på meg uten at jeg ante hva de drev med.

Jeg skjønner den godt, og det meste var jo helt ufarlig. Mener jeg så klipp av at Tine får sprøyte som følge av bittet.. Komisk med Andreas som gjettet at slangen var et klesplagg :gjeiper:

Når det er sagt var resten veldig underholdende. Utrolig hvor lettskremt man blir av en plante :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper så inderlig at Linn Therese blir nominert denne uka, da er det vel ikke vanskelig å gjette seg til hvem som ryker.. Klarer ikke den dama mer, huff :snurt:

Kjempegøy med den straffen gutta fikk i går forresten, skulle bare ønske de måtte ha holdt på myye lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun Linn Therese ER SÅ IRRITERENDE! Både personlighet, stemmen, sutringen, sjefingen, at hun tror hun er nr. 1 i verden og det helt sinnsykt RARE smilet hun har??? What. Ser ut som et barn med alt for mye smokkbruk som vinner en ny bamse hver gang hun smiler eller noe.

Er ikke fan av Siv Anita heller. Hun virker sur, muggen og spesiell på en negativ måte. Eller syns jeg det er utrolig barnslig at Tia Maria (?) hele tiden har med seg den der bamsen sin?!?! HALLO? Er man ikke LITT stor for sånt...?

Ellers syns jeg faktisk det er ganske kule folk der :-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...