Gå til innhold

Big Brother 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ikke sett i dag. Skjedde det noe nevneverdig viktig?

Jepp, Roberto strippa :lur: (og magnus da, men det er ikke så vikig :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser: Ble sååå glad for at Linn forsvant i går :danser:

Unnskyld meg !!

Det er du ikke alene om :) Endelig noen andre som kan slippe til i praten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ enig!! Deilig å slippe å se og høre henne der inne. Neste er forhåpentlig Benedikte.. Hva gjør hun der egentlig, utenom å bare stå og se pen ut? Hun virker så bitchy, synes hun ser stygt på de andre hele tiden. Liker henne ikke, sorry! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Benedicte hun nye med mørkt hår? Liker henne, jeg:-D Hun nye blonde derimot!

Ellers håper jeg Andreas P drar ut snart, han er usmakelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Benedicte hun nye med mørkt hår? Liker henne, jeg:-D Hun nye blonde derimot!

Ellers håper jeg Andreas P drar ut snart, han er usmakelig!

Ja, Benedicte er hun mørkhårede nye. Hun nye blonde har rar munn når hun snakker! Hehe..

Magnus og Andreas P er begge usmaklige.

Heier på joakim jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Benedicte er hun mørkhårede nye. Hun nye blonde har rar munn når hun snakker! Hehe..

Magnus og Andreas P er begge usmaklige.

Heier på joakim jeg :D

Er Magnus usmakeleg?

Uff, ja Linn Therese var ganske så irriterande. Er det mogeleg å sutre så ekstremt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg likte ikke Andreas P for en liten stund siden, og vet vel fortsatt ikke helt hva jeg synes om han. MEN, jeg synes derimot at han skal være i huset fordi han lager da en del liv og drama. Tar man vekk de som lager litt drama sitter man bare igjen med en gjeng kjedelige folk som ikke kan lage TV..

Jeg synes Andreas M virker utrolig grei, tror han er et flott menneske. Men han lager ikke mye liv.. Samme med Siv Anita og Marius.

Heier på Roberto jeg :) Han har liksom alt han :) Tine håper jeg også kommer langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine og Benedikte nominert ja.. Håper virkelig Tine overlever denne også, vil ha Benedikte ut! Hun lager jo ikke tv i det hele tatt, er dørgende kjedelig. Pen og se på men that's it! Tine har jeg fått skikkelig sansen for. :)

Hva mener dere, Tine eller Benedikte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere, Tine eller Benedikte?

Håper Benedikte ryker jeg. Rett og slett fordi jeg synes Tine fortjener å være lengere i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma hvem som går av dem, egentlig..

Har fått skikkelig avsmak av Andreas P. Måten han diskuterer og angriper andre på. Det toppa seg da han skjærte opp bamsen til Tiia i går (går på tv i dag tror jeg, ligger et klipp på bigbrother.no) for å få tak i en pakke røyk som lå inni. Etterpå sier han flere ganger "I couldn't care less lissom!!". :kjefte: Hadde jeg vært Tiia hadde jeg klina til han i ansiktet, og etterpå gått og klippet opp noen av klesplaggene hans.

Håper Siv Anita ser hvilken drittsekk han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tine og Benedikte nominert ja.. Håper virkelig Tine overlever denne også, vil ha Benedikte ut! Hun lager jo ikke tv i det hele tatt, er dørgende kjedelig. Pen og se på men that's it! Tine har jeg fått skikkelig sansen for. :)

Hva mener dere, Tine eller Benedikte?

Håper at Benedikte går ut. Hun gjør ikke så mye ut av seg.

Men tror Tine ryker gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Benedikte går ut. Hun gjør ikke så mye ut av seg.

Men tror Tine ryker gitt!

Jeg tror Benedikte ryker. Hun har ikke gjort noe utav seg så hun har neppe noen fanskare. Men det er mange som heier på Tine. Spesielt fordi hun har blitt nominert alle gangene.

Jeg såg første sesongen av Big Brother (var det 2011?), og der ble faktisk Anita nominert alle gangene, og hun satt jo i finalen med Lars Joachim eller hva han heter.

Skjønner det er leit for Tine at hun blir nominert hver gang, men jeg vil jo ikke kalle det urettferdig. Det er jo ikke hver enkelt sin feil at også de andre gir poeng til samme personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Benedikte ryker. Hun har ikke gjort noe utav seg så hun har neppe noen fanskare. Men det er mange som heier på Tine. Spesielt fordi hun har blitt nominert alle gangene.

Jeg såg første sesongen av Big Brother (var det 2011?), og der ble faktisk Anita nominert alle gangene, og hun satt jo i finalen med Lars Joachim eller hva han heter.

Skjønner det er leit for Tine at hun blir nominert hver gang, men jeg vil jo ikke kalle det urettferdig. Det er jo ikke hver enkelt sin feil at også de andre gir poeng til samme personen.

Første sesong var ikke i 2011?! Nei..

Hvis Tine blir nå på søndag også, kommer hun vel til å dra med seg den millionen også.

Jeg syns det er litt urettferdig av personene i huset, de lyver jo Tine opp i ansiktet. Vet ikke hvem som sa det jeg, men : Jeg liker alle her inne jeg, men man må jo velge noen og da blir det "loddtrekning" og det var de fleste enige i. Det er jo ikke det de sier i skrifterommet i det hele tatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg mente selvsagt 2001 :fnise:

Og om jeg ikke husker feil så var det iallfall slik tidligere, at man ikke hadde lov til å si hvem man hadde stemt på.

Og jeg kan på en måte skjønne at de ikke vil si det rett ut heller, man ønsker jo å beholde husfreden, og noen må man jo velge. Da er det bedre å ta en hvit løgn. Også for å skåne den som blir nominert (det er lettere å "godta" at man har blitt nominert fordi noen har trillet terning, enn at de sier rett opp ut at "jeg liker deg ikke" eller "jeg liker deg minst"). Tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig Tine blir, liker ho ganske godt. Benedicte syns jeg er kjedelig. Misliker Andreas P mer og mer, han er bare ekkel. Håper han går ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Andreas virker som en skikkelig artig kar, MEN når han drikker blir han så utrolig sur og umulig. Veldig kranglete og helt umulig å snakke/diskutere med. Minner meg om en slektning av meg som er slik. Helt fantastisk til vanlig, men skikkelig molefonken og veldig glad i å diskutere og være halvfrekk med andre når h*n er på fylla. (H*n har ikke noe alkoholproblem altså). Merkelig at alkohol skal gjøre så stor forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg sluttet å se på Big Brother for 2 uker siden ca. Det var for kjedelig. Er det blitt noe mer spenstig, morsomt nå eller? Bør jeg fortsette å se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...