Gå til innhold

Big Brother 2011

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, med hun Siv-Anita i natt på festen. Hadde visst fingra henne eller noe.

Min lenke <- Sikker på det? I så fall har hun hatt det travelt i natt :P

Sikkert en annen grunn til at Amir gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lenke <- Sikker på det? I så fall har hun hatt det travelt i natt :P

Sikkert en annen grunn til at Amir gikk ut.

Beklager, Sunna mente jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse rykter om hvorfor amir er ute nå. På chatten står det alt fra dama tok selvmord til abort og overgrep mot Sunna, siden hun var full. Storesøsteren til Amir skriver:

Sannheten om hvorfor Amir gikk ut!!

Nå er jeg som storesøster av Amir ganske lei av å se hva som skrives på chaten. Det er usannheter som kommer frem. Jeg støtter ikke det han gjorde den natta og det tok han følgene av selv også. Men dette visste både familien og daværende kjæreste at kunne skje. Man lever jo i en boble der inne. Amir er en person som lever fullt ut og skaper god humor. Han har INGEN voldssaker eller besøksforbud på seg. Ferdig med den saken. Punktum. Grunnen til at Amir gikk ut er at dama ble sjalu (forståelig nok) og fikk han ut på en måte som egentlig ikke skulle ha skjedd. Men han måtte!! Kan ikke komme mer innpå det her. Amir har gjort sitt beste i BB og kommet til å gjort det bra. Vi i familien støtter han uansett...men det var unødvendig oppførsel av dama. Er ikke første gangen...og vi begynner å bli lei av dette. Ble også ett sjokk å vite om graviditeten her inne på chatten! Det er noe man kanskje sier på privaten og ikke slenger ut for hele norges befolkning uansett tilstand!!. Vær så snill og ikke komme med flere tror kommentarer. Han har gjort bare 1 feil og tar konsekvensen for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Har hun vært med i unge mødre?

Jeg vet ikke, for jeg ser ikke paa Unge Moedre, men det var noen andre som skrev det her tidligere i traaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg tror vi (ikke jeg, men de andre som kommenterte dette) kom fram til at hun ikke hadde vært med i Unge Mødre.

Lurer på hva dagens episode byr på. Sikker grining pga. at Amir drog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Amir som hadde sex i huset? Og var det derfor han måtte dra, fordi dama ble sint? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Koseklumpen

Døll sesong. Føler jeg har gitt programmet en kjanse nå og gidder ikke å fløge med på det mere.

Skal ikke gjøre samme tabben som med siste sesongen av Paradise Holet, å være hekta på dritten selv om det er kjempe kjedelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er noe som heter Chick fight, men chicken fight var ny.

pakistaneren kommer forresten til å være utro, han som hade til kjæresten sin som sov også.

Amir? Det tror jeg absolutt ikke!

Han som sa hadet til dama mens hun sov derimot. Sto på nettet at hun ble sint da han sa han skulle inn i huset. Mulig hun dukket opp på showet for å liksom vise at det var ok allikevel, men spørs om de har fått seg en knekk.

Hva sa du sa du? ;)

Endret av spee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en "fest" de har nå

Hehe :P

Må si jeg finner årets sesong temmelig kjedelig. Ganske lei av å se dem løpe rundt på spon, løpe rundt å leke militær. Syns det var bedre før, da man følte man satt på en bra fest :P 1. sesongen var braa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...