AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #101 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg håper Tine ryker ut, hun (han) er helt forferdelig! Stemmen hennes er helt grusom, høres ut som hun er 100 prosent mann, og det skjærer i ørene mine hver gang hun åpner munnen. Dessuten er hun definitivt den MINST sjarmerende personen jeg har sett i hele mitt liv.. skikkelig usexy. Jeg har ingenting imot lesbiske og homofile, bare så det er sagt.. Men hun er rett og slett frastøtende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 3. september 2011 #102 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg håper Tine ryker ut, hun (han) er helt forferdelig! Stemmen hennes er helt grusom, høres ut som hun er 100 prosent mann, og det skjærer i ørene mine hver gang hun åpner munnen. Dessuten er hun definitivt den MINST sjarmerende personen jeg har sett i hele mitt liv.. skikkelig usexy. Jeg har ingenting imot lesbiske og homofile, bare så det er sagt.. Men hun er rett og slett frastøtende. Foreløpig så håper jeg Tine vinner hele skiten. Jeg synes hun virkier som en veldig ok jente, i stor motsetning til andre idioter som er der inne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 3. september 2011 #103 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg syns også at Tine virker fornuftig og kul. Egentlig et veldig godt tilskudd resten av gjengen med brødgjøker :gjeiper: Haha, neida. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 3. september 2011 #104 Del Skrevet 3. september 2011 Tine er jo Proffen frå Døden på Oslo S!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 3. september 2011 #105 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har sansen for Tine. Syns ho er alright.. Verre med ho som er lenka sammens med ho. Husker ikke navnet men er så lei maset hennes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 3. september 2011 #106 Del Skrevet 3. september 2011 Av de som er nominert til utstemning håper jeg Linn går. Hun blir for slitsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #107 Del Skrevet 3. september 2011 Hvem er nominert til utsteming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 3. september 2011 #108 Del Skrevet 3. september 2011 Linn, Tine og Monica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #109 Del Skrevet 3. september 2011 Okei, takk Hva er det som gjør at de blir nominert.. Stemmer de på hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #110 Del Skrevet 3. september 2011 Okei, takk Hva er det som gjør at de blir nominert.. Stemmer de på hverandre? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #111 Del Skrevet 3. september 2011 Heia Joakim 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 4. september 2011 #112 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg synes BB er blitt kjedelig jeg. kanskje fordi jeg har vokst litt siden sist gang. Jeg elsket BB i 2006 da Jessica vant. Men nå syens jeg det er litt kjedelig rett og slett. Det ikke det samme som det var før. Også Petter til programleder da? Tror ikke jeg gidder å følge med videre. Endret 4. september 2011 av Linda sofie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #113 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har bare sett en Big Brother sesong før, og det var i 2000. Har fult litt med i årets sesong, for å se om verden har kommet videre.. Må si at jeg syntes det var mye morsommere i 2000, når det var nytt, enn nå. Er på en måte litt for likt. Men jeg tipper jeg kommer til å følge med sånn halvveis videre også! Og akkurat nå håper jeg Tine vinner, eneste der inne med litt fornuftig og noe mellom ørene. Hun virker å være "litt for bra" og litt for.... fornuftig, for å være der inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 4. september 2011 #114 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg tror at Big Brother blir mye morsommere når alle folka ikke er lenka sammen og får sine egne klær og ting. Jeg ser for meg at de virkelige personlighetene vil smyge seg fram da :gjeiper: Skulle egentlig ikke vært Monica som drog i dag. Syns hun virka litt kul jeg.. Kanskje ikke kul, men annerledes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #115 Del Skrevet 5. september 2011 Greit Monica dro, var litt "kjedelig" person, gjorde ikke mye ut av seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 5. september 2011 #116 Del Skrevet 5. september 2011 Skulle egentlig ikke vært Monica som drog i dag. Syns hun virka litt kul jeg.. Kanskje ikke kul, men annerledes. Enig. Håpte at Linn måtte dra jeg, synes hun sjefer og maser for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #117 Del Skrevet 5. september 2011 Jaha, da var Amir ute. Litt kjedelig, han likte en fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 5. september 2011 #118 Del Skrevet 5. september 2011 Jaha, da var Amir ute. Litt kjedelig, han likte en fest Å? Sendte de ut en til allerede i dag? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 5. september 2011 #119 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Omg Jaja, får klare oss uten han. Jeg gleder meg til kveldens episode, syns det har vært litt kjedelig hittil med det der hamster opplegget deres Endret 6. september 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #120 Del Skrevet 5. september 2011 Omg Jaja, får klare oss uten han. Jeg gleder meg til kveldens episode, syns det har vært litt kjedelig hittil med det der hamster opplegget deres Ja, med hun Siv-Anita i natt på festen. Hadde visst fingra henne eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå