Gå til innhold

Big Brother 2011

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

whaaat? jeg så på tv2 jeg, og på bliss så varte bb en halvtime lenger enn på tv2! hva skjedde den siste halvtimen!?!

De måtte late som de var kaniner og spise kaninmat, også var det ikke noe tarantella i leiligheten, men ingen brydde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara skal liksom være så morsom, det er hun ikke. da syns jeg pilgaard (eller hvordan det skives) er morsommere, mer laidback.. husker jeg hata å se på vil du bli millionær når sara ledet det, fordi hun stilte så dumme spørsmål, også ble det allti så pinlig stillhet når hun snakket. samme her... æææsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR ei sammensetning av folk!! Setter noen kroner på at han Tine blir å fyllakline med sv-strikkeren som går inn sist nå.

Han tine? er ikke tine ett jentenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tine var bifil og lignet veldig på en mann :)

Da skjønner jeg :) Men det var en bifil dame?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakistaneren kommer forresten til å være utro

Amir? Det tror jeg absolutt ikke!

Han som sa hadet til dama mens hun sov derimot. Sto på nettet at hun ble sint da han sa han skulle inn i huset. Mulig hun dukket opp på showet for å liksom vise at det var ok allikevel, men spørs om de har fått seg en knekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg :) Men det var en bifil dame?

Ja.

Hun var forresten med i Unge mødre før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun? Som mor?

Jepp. Husker henne fra da hun møtte en venninne fra det gamle miljøet sitt. Hun var rusavhengig og kom seg ut av det, mye fordi hun måtte pga barnet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Husker henne fra da hun møtte en venninne fra det gamle miljøet sitt. Hun var rusavhengig og kom seg ut av det, mye fordi hun måtte pga barnet tror jeg.

Nei nei nei. det er vel ike hun..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke være samme jenta?! Eller har det vært med 2 rusavhengige i Unge mødre? Husker bare hun ene jeg, hun som hadde bodd i containere, og flytta fra oppi Nord en plass.. Husker du hvilken sesong det var da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har hvertfall ike barn! Så mye kan jeg si, og fant ingen ting da jeg googlet tine barstad og unge mødre..Dessuten så har hun forandret seg vledig mye utsende messig de siste årene, så ikke sånn ut i det hele tatt før, så mulig noen blander hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hun Tina Brigitte da?

Finner ingenting på navnet Tine Barstad og unge mødre på nettet..

Edit: May-Tove het hun som var rusmisbruker i UM

Endret av sequin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg! Må tenke meg mer om før jeg skriver!! Det var i Pastor på prøve jeg så henne, ikke Unge mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette står på deltagersiden til big brother, dette har vestkantgutten Kristoffer uttalt:

"Hva slags mennesker unngår du: Dumme mennesker, folk fra landet

Hva slags mennesker lar du deg facinere av: Mennesker som er vellykket"

Say no more.. :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR ei sammensetning av folk!! Setter noen kroner på at han Tine blir å fyllakline med sv-strikkeren som går inn sist nå.

HAHA... DET var det første jeg tenkte i går og!! :-) Tine+Strikker'n!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakars Petter... Dette var han ikke så god på..

Men åssen funker dette a?? Før var det jo et døgn gjort om til en time som vistes hver dag. Men nå er det bare intervjuer på Bliss?? Hva skjer da på TV2 på det hovedprogrammet???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...