Gå til innhold

7-10'er jenter. Uoppnålige?

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Dette med poengskala er for meg totalt uinteressant. Jeg er sikker på at jeg av noen ville blitt sett på som en 2'er, mens min kjæreste har fortalt meg at jeg er den perfekte tier. Skjønnhet er gitt ut i fra øyet som ser. En kompis av meg har sine kvinner han sikler på, og jeg forstår ikke helt greia. Men jeg aksepterer at han har en helt annen smak enn meg. Selvsagt er det enkelte standardtrekk som de fleste synes er vakre, men sånn rent generelt vil jeg påstå at skjønnhet kommer an på øyet som ser.

Jeg tror du er en 8'er Stefan! :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror du jeg er da? 10+? :sjarmor:

:ler:

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva tror du jeg er da? 10+? :sjarmor:

:ler:

Steinar ja.. Du er definitivt en 7'er!

Husk at INGEN er 10! Bortsett fra fantasiene i hodet ditt! ;)

Skrevet (endret)

Steinar ja.. Du er definitivt en 7'er!

Husk at INGEN er 10! Bortsett fra fantasiene i hodet ditt! ;)

Eller som jeg bruker å si det; ingen er perfekt! :)

Men det er jo akkurat her det gode gamle uttrykket - smaken er som baken - kommer inn i bildet vettu hehe

Forøvrig kan de som tenker "perfekt for meg" kanskje tallsette et slikt individ som en 10'er (i sine øyne).

Mens jeg som tenker "bra nok" også kan tallsette et slikt individ som en 10'er i mine øyne.

Med andre ord; disse tall-skalaene er bare tull fordi det er umulig å sammenlikne mellom ulike folks smak.

Den eneste som kan sammenlikne på en slik tall-skala er en selv.

Altså; det er bare jeg som vet hva jeg mener med en 1'er eller en 10'er.

Eller hva jeg mener med "bra nok". Akkurat nå har jeg en 2'er som ikke er "bra nok" i tankene. Men som kunne ha vært en 10'er.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Hehehe... og dette sier du rett etter jeg har fordømt en slik karakterskala! ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hehehe... og dette sier du rett etter jeg har fordømt en slik karakterskala! ;)

Ja! Jeg liker at du er litt streng!! Raaawr!! ;)

Skrevet

Ja! Jeg liker at du er litt streng!! Raaawr!! ;)

:pisk:

Skrevet

Dere som bruker denne skalaen, går den KUN på utseendet? Eller tar den høyde for personlighet, utstråling osv?

Jeg vet at enkelte menn synes jeg ser totalt uinteressant ut, og ser ikke på meg to ganger. Mens andre ligger langflat og synes jeg er det vakreste som går på to ben (tar høyde for overdrivelser her.) Så mens én synes jeg er en 4-er (?) synes en annen kanskje at jeg er en 7-8-er? Det er her jeg føler at jeg vinner en del over med min fantastiske personlighet og utstråling ;)

Skrevet

Skjønner nå hva dere mener. Ser nå at hun jeg ser på som en "tier" er mye lavere for andre personer, noe høyt for andre og helt greit for andre. Kan jo oppsummere med at smaken er som baken, og at utseende er subjektivt, selv om noen så klart regnes som penere enn andre.

Har også funnet ut at grunnen til at jeg synes hun er en ti på min skala, er ikke bare fordi hun er utrolig pen og fin kropp. Men også fordi hun er vakker, rett og slett.

Skrevet

Dere som bruker denne skalaen, går den KUN på utseendet? Eller tar den høyde for personlighet, utstråling osv?

Jeg vet at enkelte menn synes jeg ser totalt uinteressant ut, og ser ikke på meg to ganger. Mens andre ligger langflat og synes jeg er det vakreste som går på to ben (tar høyde for overdrivelser her.) Så mens én synes jeg er en 4-er (?) synes en annen kanskje at jeg er en 7-8-er? Det er her jeg føler at jeg vinner en del over med min fantastiske personlighet og utstråling ;)

Jeg bruker ikke denne skalaen :smoke: hehe

Men hadde jeg gjort det så hadde det vært en kombinasjon av utseende, personlighet/kjemi og (u)praktiske forhold etc.

Min skala er veldig enkel i seg selv; "bra nok" eller "ikke bra nok".

Skrevet

Jeg bruker ikke denne skalaen :smoke: hehe

Men hadde jeg gjort det så hadde det vært en kombinasjon av utseende, personlighet/kjemi og (u)praktiske forhold etc.

Min skala er veldig enkel i seg selv; "bra nok" eller "ikke bra nok".

Så du treffer virkelig aldri på noen som er "fantastisk" eller "må ha"? Hvertfall i starten? Det høres jo egentlig litt kjedelig ut.

Skrevet

Så du treffer virkelig aldri på noen som er "fantastisk" eller "må ha"? Hvertfall i starten? Det høres jo egentlig litt kjedelig ut.

Jeg har nok blitt for lang i tanna til det nå, tenker jeg ;):ler:

Skrevet (endret)

Skjønner nå hva dere mener. Ser nå at hun jeg ser på som en "tier" er mye lavere for andre personer, noe høyt for andre og helt greit for andre. Kan jo oppsummere med at smaken er som baken, og at utseende er subjektivt, selv om noen så klart regnes som penere enn andre.

Har også funnet ut at grunnen til at jeg synes hun er en ti på min skala, er ikke bare fordi hun er utrolig pen og fin kropp. Men også fordi hun er vakker, rett og slett.

Noen er selvfølgelig mer universelt vakre enn andre. Men jeg har en kompis som ikke synes Adriana Lima er så veldig pen, for eksempel. Noe jeg synes er veldig rart. Og mange jenter synes Russel Crowe er dødelig kjekk, mens jeg synes han ser ut som en dass.

Endret av Wunderbarbara
Skrevet

Jeg har nok blitt for lang i tanna til det nå, tenker jeg ;):ler:

Hmmm. Jeg har gått på en og annen smell, jeg også. Men jeg gir meg ikke - jeg SKAL ha "fantastisk" :)

Skrevet

Hmmm. Jeg har gått på en og annen smell, jeg også. Men jeg gir meg ikke - jeg SKAL ha "fantastisk" :)

Typisk kvinnfolk! :smoke: Totalt urealistiske ;) hehe

Skrevet

...eller typisk bitre mannfolk - totalt kyniske! ;)

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det er et aldri så lite paradoks at du skryter på deg å ha en realistisk og rimelig beskjeden terskel/skala på damer samtidig som du er langt over 40 og singel.

Det holder at ei dame er "bra nok", men du har tydeligvis aldri møtt noen som faktisk er bra nok?

Ser ikke helt den store forskjellen på det og vi som sier vi leter etter "fantastisk" eller "så godt som perfekt" jeg da.

Skrevet

Tror dere jenter som er 8-10 merker godt at menn ser på de som 8-10, og hvordan da?

Ser ikke på meg selv spesielt interessant for andre, men har i det siste fått vite om en del som har vært interessert i meg, men ikke tatt kontakt. I mine øyne er jeg vel 5 ut ifra hva jeg leser her for jeg merker aldri noe spesielt interesse fra menn, men jeg tror IKKE det er fordi de ikke tror de har sjans :P

Skrevet

Tror dere jenter som er 8-10 merker godt at menn ser på de som 8-10, og hvordan da?

Ser ikke på meg selv spesielt interessant for andre, men har i det siste fått vite om en del som har vært interessert i meg, men ikke tatt kontakt. I mine øyne er jeg vel 5 ut ifra hva jeg leser her for jeg merker aldri noe spesielt interesse fra menn, men jeg tror IKKE det er fordi de ikke tror de har sjans :P

I hear you.

Skrevet

...eller typisk bitre mannfolk - totalt kyniske! ;)

Som igjen er dere kvinnfolks skyld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...