Gå til innhold

7-10'er jenter. Uoppnålige?

Fremhevede innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det er ikke en kvinne på denne planet som er Uoppnålig for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en kvinne på denne planet som er Uoppnålig for meg

Eugenie Onanin, kan du vennligst være flink til å ta dine medisiner hver dag?

• Liker 5
Skrevet

Ser også stadig vekk middelmådig søte, mindre intelligente kvinner som er sammen med rike og kjekke menn...

Hvordan henger det sammen?

Fordi disse mannfolka ikke var rike på det tidspunktet da de traff på sin middelmådige kvinne :smoke:

Jo rikere (eller berømt) en fyr blir, desto større sannsynlighet for at hun blir byttet ut med en (eller flere) hot "gold digger". Enten offentlig eller bare privat ;) hehe

Skrevet

Jeg kjenner en jente som er utrolig vakker. En 10-er. Hun har alltid kunnet velge og vrake, og alltid endt opp med de kjekkeste guttene. Nå er hun gift med en mindre pen og veldig overvektig mann. En 3-er, kanskje. De har det utrolig bra sammen og jeg har aldri sett henne så lykkelig!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kjenner en jente som er utrolig vakker. En 10-er. Hun har alltid kunnet velge og vrake, og alltid endt opp med de kjekkeste guttene. Nå er hun gift med en mindre pen og veldig overvektig mann. En 3-er, kanskje. De har det utrolig bra sammen og jeg har aldri sett henne så lykkelig!

Men han er da ikke akkurat en fattig-Per vil jeg tro? ;)

Det er forøvrig lett å forstå hva som har skjedd med henne.

Hun har åpenbart brent seg på den ene "kjekke" rundbrenneren etter den andre.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Eugenie Onanin, kan du vennligst være flink til å ta dine medisiner hver dag?

Om jeg hadde vært Eugenie Onanin så kunne jeg sikkert gjort det.

Gjest MorAase
Skrevet

Jeg har aldri forstått dem som går for annet en den aller beste.

Gjest "gjest"
Skrevet

Altså jeg er ikke "stygg"(i mine øyne så er det ingen som er direkte stygge, må være ytterst jeg ikke har møtt) få som eller mindre pen. Har flere ganger hørt at jeg er kjekk, og skryt over at jeg har så flotte muskler(ikke noen bodybuilder, eller skinpack da :P), men er først i det siste når jeg har fått bedre å bedre selvtillit og selvfølelse at jeg har tatt det innover meg.

Vel, men en flott mannekropp er en grei døråpner.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Og skjønnhet er avhengig av øyet som ser..... ;)

Skrevet

Det var det jeg også fant ut :) Og jeg går ikke etter hun jeg er forelsket i bare fordi jeg ser på henne som en "innetier". At jeg ser på henne som 10/10 har vel noe å gjøre med at jeg er forelsket? Og at hun selvsagt er utrolig vakker fra før, som mange er enig med, men de synes nødvendigvis ikke at hun er "perfekt".

Skrevet

Synes dette diktet er fint jeg :)

Girls are like apples on trees. The best ones are at the top of the

tree. The boys don't want to reach for the good ones because they are

afraid of falling and getting hurt. Instead, they just get the rotten

apples from the ground that aren't as good, but easy. So the apples at the

top think something is wrong with them, when in reality, they're amazing.

They just have to wait for the right boy to come along, the one who's brave

enough to climb all the way to the top of the tree.

• Liker 4
Skrevet

Ja det er sant, men du burde lese den artikkelen her! Den er utrolig bra. Symmetri har mye å si, men jeg kan se at fjes som er konstruert som det "perfekte" fjes basert på spørreundersøkelser og symmetri, finner ikke jeg like pent som jeg tydligvis skal gjøre. Dette har noe med som man tidligere har nevnt at øyet ditt oppfatter forskjellige ting som vakkert og det samme med genene dine. Rare saker det :P

Skrevet

Så hvordan vil du beskrive en 7-10'er? (gjerne med bilde)

Skrevet

Er det sant at gutter som bare prøver seg på jenter som er "sjuere" til "tiere" kommer til å ende opp med å være "forever alone"?

Ikke hvis gutten selv også er attraktiv og omtrent på samme nivå som jentene han interesserer seg for. Jentene har riktignok et overtak tidlig i livet fordi en tenåringsjente gjerne vil være aktuell for gutter i flere årstrinn over, mens de jevngamle guttene har mer enn nok med å kjempe med eldre og rikere gutter om jentene på eget trinn. Dessuten er det nok som du er inne på slik at status og posisjon gjør en mann mer attraktiv, slik at det er litt mer enn utseende og personlig utstråling som betyr noe også senere i livet. Men dette er jo ofte ting du som mann kan gjøre noe med, så det kan jo likegjerne sees på som en fordel.

Uansett er det altså slik at du som mann har god sjans på attraktive jenter hvis du selv er attraktiv. Hvis du er kommet litt opp i tjueårene, over den perioden jentene har størst overtak på kjønnsmarkedet, må du vel selv merke om du har sjans på pene jenter? Hvis du ikke har det må det enten være noe med utstrålingen din, måten du oppfører deg på eller utseendet ditt som gjør at du ikke tilhører de mest attraktive. Hvis det er noe med måten du oppfører deg på er det jo mulig å gjøre noe med, utseende er verre, men også der kan du i hvert fall prøve å gjøre det beste ut av det du har, ved å finne en sveis som kler deg og en bra klesstil. Lykke til uansett!

Skrevet

Jeg er forresten 16 år, så er nok under det du beskriver at jeg kan ha overtaket på kjønnsmarkedet :)

Så hvordan vil du beskrive en 7-10'er? (gjerne med bilde)

Helt umulig å beskrive, kan finne bilder av kjendiser osv, men det er veldig få jeg ser på som en tier, bare én faktisk. Men kan prøve, men det blir litt rart siden de som oftest er eldre enn meg. Men kan prøve.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri forstått dette tallsystemet og pratet om hvilken "liga" man er i. Hva er tallsystemet satt i forhold til? Er ikke skjønnhet ofte subjektivt? En persons treer er en annen persons åtter. I tillegg hjelper det jo ingenting hvor pen man synes noen er hvis man ikke trives med personligheten, og man fungerer sammen. Det er jo det viktigste.

Jeg kjenner jeg egentlig er litt glad for at jeg ikke forstår dette.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har aldri forstått dette tallsystemet og pratet om hvilken "liga" man er i. Hva er tallsystemet satt i forhold til? Er ikke skjønnhet ofte subjektivt? En persons treer er en annen persons åtter. I tillegg hjelper det jo ingenting hvor pen man synes noen er hvis man ikke trives med personligheten, og man fungerer sammen. Det er jo det viktigste.

Jeg kjenner jeg egentlig er litt glad for at jeg ikke forstår dette.

Hvis vi hadde tatt et knippe på 10 kjendiser, folk alle har sett på TV mange ganger og kjenner godt av utseende, og latt et tilfeldig utvalg på la oss si 500 personer gi disse poeng fra 1 til 10 på en fysisk attraktivitetsskala, er jeg rimelig sikker på at disse 10 ville få ulik plassering og ulik poengsum. De ville ikke alle endt opp på 5 i snitt. Vurdering av skjønnhet kan nok variere litt fra person til person, men det er likevel neppe tvil om at noen jevnt over vil regnes som penere/kjekkere enn andre. Akkurat på samme måte som noen vil regnes som mer intelligente enn andre, noen vil være mer musikalske enn andre, noen vil være flinkere i språk enn andre, noen vil være bedre i fotball enn andre osv.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Kjennetegner vi et symmetrisk ansikt ubevisst? Jeg har aldri tenkt over at noen er pen pga symmetri. Hvis jeg skal se etter symmetri i et ansikt, hvordan ser jeg det?

Skrevet

Men hva så? Det blir så arbitrært. Både for det er subjektivt, og fordi det til syvende og sist ikke er det som er det viktige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...