AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #61 Skrevet 22. august 2011 Jeg vil si at jeg mangler tilbud ja, det er slik at gutta ikke tør å ta kontakt, fordi de synes jeg er for "wow" for dem.. :S veldig dumt egenetlig. Vi pene jenter blir ofte oppfattet som dumme. Jeg er da både smart og pen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #62 Skrevet 22. august 2011 Vet ikke akkurat hva slags tall jeg er, men vil tro jeg er rundt 8. Jeg er pen, smart, er velutdannet og er genuint snill og opptatt av at menneskene rundt meg skal ha det bra. Jeg opplever stadig at menn på byen blir overrasket over at jeg faktisk er hyggelig å prate med, de regner tydeligvis med at jeg enten skal være dum eller slem. Opplever også at menn tar kontakt med venninnene mine, og når jeg da overser han (siden jeg tror han er interessert i venninna mi) så ender han opp med å si at "herregud, skjønner du ikke at det er DEG jeg vil prate med?". Hvordan i alle dager skulle jeg skjønne det? Har også opplevd flere ganger at tidligere flørter forteller meg hvor forelsket de var i meg, men at de ikke turte å fortelle meg det, siden jeg åpenbart var uoppnåelig. Og der står jeg og ser ut som et spørsmålstegn - siden jeg aldri skjønte at de var forelsket i meg. Når de ikke fortalte meg det, og plutselig hadde fått seg ny kjæreste, hvordan skulle jeg skjønne det? Det skjer stadig også at de kjekke mennene jeg ser kikker på meg, ikke kommer bort til meg. I stedet er det de overberusede, mindre pene/attraktive som tør komme bort til meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hvordan gjøre seg selv mer tilgjengelig liksom? Jeg er blid og hyggelig, snakker med alle og føler overhodet ikke at jeg ser ut som noen prinsesse ingen får prate med. Jaja. Jeg får bare vente på han ene fyren som faktisk tør å prate til meg på en skikkelig måte
Steinar40 Skrevet 22. august 2011 #63 Skrevet 22. august 2011 Jeg kan se at en mann er pen og kjekk, men det er ikke nok til at jeg skal falle for han. Jeg må også like han som person, det må være mer enn utseendet som fenger meg. Brad Pitt kan gjerne være en 10'er for de fleste jenter men han har aldri appelert til meg, Russel Crowe derimot... Jeg er helt på linje med katten, jeg går for det som er perfekt for meg (og ja jeg vet det ikke finnes perfekte mennesker). Problemet er bare det at du ikke kommer til å finne noen som er perfekt for deg heller. Bra nok, derimot - da begynner man å leve i virkeligheten igjen.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #64 Skrevet 22. august 2011 Problemet er bare det at du ikke kommer til å finne noen som er perfekt for deg heller. Bra nok, derimot - da begynner man å leve i virkeligheten igjen. Hvorfor må du være så utrolig negativ og pessimistisk hele tiden? 1
Steinar40 Skrevet 22. august 2011 #65 Skrevet 22. august 2011 Hvorfor må du være så utrolig negativ og pessimistisk hele tiden? Hva er feil med å være realistisk egentlig, mener du? Det at noen er bra nok er ikke negativt. Det er positivt og realistisk.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #66 Skrevet 22. august 2011 Hva er feil med å være realistisk egentlig, mener du? Det at noen er bra nok er ikke negativt. Det er positivt og realistisk. Du kan godt være positiv og realistisk på en gang.. Det er ikke noe hyggelig for noen når man sier at du aldri kommer til å finne noen som passer perfekt for deg etter som du ser det(selv om dette kan stemme). Selv om noe er positivt betyr det ikke at det er urealistisk.
Steinar40 Skrevet 22. august 2011 #67 Skrevet 22. august 2011 (endret) Du kan godt være positiv og realistisk på en gang.. Det er ikke noe hyggelig for noen når man sier at du aldri kommer til å finne noen som passer perfekt for deg etter som du ser det(selv om dette kan stemme). Selv om noe er positivt betyr det ikke at det er urealistisk. Jeg syns bare at det ikke er noe fornuftig å legge lista så høyt at den andre skal være perfekt for meg. Da blir man fort aldri fornøyd, i mine øyne. Og hva er vitsen med det? Jeg foretrekker altså bra nok. Som betyr at selv om personen ikke er perfekt - noe ingen er - så har jeg troa på at det vil fungere på en positiv måte for begge. Endret 22. august 2011 av Steinar40
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. august 2011 #68 Skrevet 22. august 2011 (endret) De er ikke uoppnåelige. Ingen er det. De kan ha høye krav til menn, som jo alle i bunn og grunn har, men det er ingen naturlov at disse mennene må være rike eller kjendiser. For de fleste av oss koker jo alt ned til kjemi og personlige kvaliteter, penger og status i seg selv holder ikke en kvinne varm og lykkelig spesielt lenge. Når du ikke tror du har kjangs fordi hun er så pen så har du feil utgangspunkt helt fra starten av. Se personen inni, ikke bare det utenpå. Vi har alle lyst til å være med den personen som "ser" hele oss. Og ingen har lyst til å være sammen med den som setter deg på en pidestall og plasserer seg selv langt under, og det kun pga utseende.. eller med andre ord: en fatal og uattraktiv kombinasjon av dårlig selvtillit og overfladiskhet. Man vil være sammen med en man føler er sin likeverdige, og da snakker jeg ikke om utseendemessig. Behandle henne som et interessant og likeverdig menneske, og vær et selv. Endret 22. august 2011 av Cuntzilla 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #69 Skrevet 22. august 2011 De er ikke uoppnåelige. Ingen er det. De kan ha høye krav til menn, som jo alle i bunn og grunn har, men det er ingen naturlov at disse mennene må være rike eller kjendiser. For de fleste av oss koker jo alt ned til kjemi og personlige kvaliteter, penger og status i seg selv holder ikke en kvinne varm og lykkelig spesielt lenge. Når du ikke tror du har kjangs fordi hun er så pen så har du feil utgangspunkt helt fra starten av. Se personen inni, ikke bare det utenpå. Vi har alle lyst til å være med den personen som "ser" hele oss. Og ingen har lyst til å være sammen med den som setter deg på en pidestall og plasserer seg selv langt under, og det kun pga utseende.. eller med andre ord: en fatal og uattraktiv kombinasjon av dårlig selvtillit og overfladiskhet. Man vil være sammen med en man føler er sin likeverdige, og da snakker jeg ikke om utseendemessig. Behandle henne som et interessant og likeverdig menneske, og vær et selv. Har skjønt det nå Ser at jeg hadde en rimelig tåpelig tankegang før
Gjest HunterLady Skrevet 22. august 2011 #70 Skrevet 22. august 2011 Vet ikke akkurat hva slags tall jeg er, men vil tro jeg er rundt 8. Jeg er pen, smart, er velutdannet og er genuint snill og opptatt av at menneskene rundt meg skal ha det bra. Jeg opplever stadig at menn på byen blir overrasket over at jeg faktisk er hyggelig å prate med, de regner tydeligvis med at jeg enten skal være dum eller slem. Opplever også at menn tar kontakt med venninnene mine, og når jeg da overser han (siden jeg tror han er interessert i venninna mi) så ender han opp med å si at "herregud, skjønner du ikke at det er DEG jeg vil prate med?". Hvordan i alle dager skulle jeg skjønne det? Har også opplevd flere ganger at tidligere flørter forteller meg hvor forelsket de var i meg, men at de ikke turte å fortelle meg det, siden jeg åpenbart var uoppnåelig. Og der står jeg og ser ut som et spørsmålstegn - siden jeg aldri skjønte at de var forelsket i meg. Når de ikke fortalte meg det, og plutselig hadde fått seg ny kjæreste, hvordan skulle jeg skjønne det? Det skjer stadig også at de kjekke mennene jeg ser kikker på meg, ikke kommer bort til meg. I stedet er det de overberusede, mindre pene/attraktive som tør komme bort til meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hvordan gjøre seg selv mer tilgjengelig liksom? Jeg er blid og hyggelig, snakker med alle og føler overhodet ikke at jeg ser ut som noen prinsesse ingen får prate med. Jaja. Jeg får bare vente på han ene fyren som faktisk tør å prate til meg på en skikkelig måte Denne trenger bildebevis. Lurer fælt på hvordan dere såkalte 8'ere og 9'ere ser ut. I mine øyne er Jessica Alba en 9'er, så du må virkelig være smellvakker!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #71 Skrevet 22. august 2011 Vet ikke akkurat hva slags tall jeg er, men vil tro jeg er rundt 8. Jeg er pen, smart, er velutdannet og er genuint snill og opptatt av at menneskene rundt meg skal ha det bra. Jeg opplever stadig at menn på byen blir overrasket over at jeg faktisk er hyggelig å prate med, de regner tydeligvis med at jeg enten skal være dum eller slem. Opplever også at menn tar kontakt med venninnene mine, og når jeg da overser han (siden jeg tror han er interessert i venninna mi) så ender han opp med å si at "herregud, skjønner du ikke at det er DEG jeg vil prate med?". Hvordan i alle dager skulle jeg skjønne det? Har også opplevd flere ganger at tidligere flørter forteller meg hvor forelsket de var i meg, men at de ikke turte å fortelle meg det, siden jeg åpenbart var uoppnåelig. Og der står jeg og ser ut som et spørsmålstegn - siden jeg aldri skjønte at de var forelsket i meg. Når de ikke fortalte meg det, og plutselig hadde fått seg ny kjæreste, hvordan skulle jeg skjønne det? Det skjer stadig også at de kjekke mennene jeg ser kikker på meg, ikke kommer bort til meg. I stedet er det de overberusede, mindre pene/attraktive som tør komme bort til meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hvordan gjøre seg selv mer tilgjengelig liksom? Jeg er blid og hyggelig, snakker med alle og føler overhodet ikke at jeg ser ut som noen prinsesse ingen får prate med. Jaja. Jeg får bare vente på han ene fyren som faktisk tør å prate til meg på en skikkelig måte Så du velger ikke dem? Hva vil du si er en mindre attraktiv mann? Er han direkte stygg eller ikke så pen og se på? Eller kan det være andre egenskaper?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #72 Skrevet 22. august 2011 Denne trenger bildebevis. Lurer fælt på hvordan dere såkalte 8'ere og 9'ere ser ut. I mine øyne er Jessica Alba en 9'er, så du må virkelig være smellvakker! Jeg blir selvfølgelig IKKE å legge ut et bilde av meg selv her inne. Hallo liksom. Jessica Alba er en filmstjerne-nier ja. Og Adriana Lima er en modell-tier. Jeg er en hverdags-åtter. Jeg ser for meg at man har lavere krav til hverdagsmennesker enn filmstjerner? Hadde jeg vært filmstjerne hadde jeg nok vært en 7-er. Det finnes mange som er penere enn meg, for all del. Men jeg er også pen ja. De flest folk har sagt at jeg ligner på er Kate Winslet, Grace Kelly og Reese Witherspoon. Altså et klassisk vakkert ansikt. Match dette med store blå øyne, naturlig blondt hår og en slank og veltrent kropp som er 178 cm høy, så har man tydeligvis en uslåelig kombo. Du får bare tro meg
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #73 Skrevet 22. august 2011 Under all sminken og all stash så ser vel alle jenter ut som en femmer. Just saying.... 1
Gjest HunterLady Skrevet 22. august 2011 #74 Skrevet 22. august 2011 Jeg blir selvfølgelig IKKE å legge ut et bilde av meg selv her inne. Hallo liksom. Jessica Alba er en filmstjerne-nier ja. Og Adriana Lima er en modell-tier. Jeg er en hverdags-åtter. Jeg ser for meg at man har lavere krav til hverdagsmennesker enn filmstjerner? Hadde jeg vært filmstjerne hadde jeg nok vært en 7-er. Det finnes mange som er penere enn meg, for all del. Men jeg er også pen ja. De flest folk har sagt at jeg ligner på er Kate Winslet, Grace Kelly og Reese Witherspoon. Altså et klassisk vakkert ansikt. Match dette med store blå øyne, naturlig blondt hår og en slank og veltrent kropp som er 178 cm høy, så har man tydeligvis en uslåelig kombo. Du får bare tro meg Jeg tror at du er pen altså, det er ikke det. Men det er bare morsomt å lese hvor mange i denne tråden som anser seg selv som 9'ere og 10'ere. Og jeg forstår ikke kombinasjon mellom Grace Kelly og Reese Witherspoon. Witherspoon er en liten ordinær bondetuppe sammenlignet med Grace Kelly. Witherspoon er ikke klassisk vakker. Og til og med Jessica Alba er hverdagslig uten sminke, så jeg bedømmer disse menneskene på lik linje som alle andre. Vi er bare vanlige alle sammen. Stort sett alle ihvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #75 Skrevet 22. august 2011 Så du velger ikke dem? Hva vil du si er en mindre attraktiv mann? Er han direkte stygg eller ikke så pen og se på? Eller kan det være andre egenskaper? Jeg ser at den kan misforstås. For meg er det ikke utseendet i seg selv som betyr noe - altså hans ansiktsform eller kroppsform. For meg handler det om helheten med holdning, væremåte, klesstil og utstråling. Jeg er på ingen måte en soss (eller kanskje litt?) men jeg vet faktisk automatisk at en fyr med syrevaska dongeribukse og rullings i brystlomma ikke er mannen i mitt liv. For en fyr som har de samme verdiene/meningene/interessene som meg ville aldri gått sånt kledd, eller røyka rullings. Skjønner du? Jeg har ikke bestemt meg for at jeg bare liker mørkhårede menn etc., men jeg vet hva slags type menn jeg ser etter. Jeg liker ikke harry menn. Så får folk bare synes at jeg er overfladisk. Men når man selv tenker nøye over hvordan man kler seg, når man selv er interessert i ditt og datt, så er det jo en grunn til at jeg velger å kle meg sånn. Da føler jeg at jeg på ha en fyr som matcher meg litt. Ellers handler det om hvordan han kommer bort til meg, og hvordan han snakker med meg. Forbausende få menn klarer å være normale. Alt jeg ønsker er at de er hyggelige, at de ser meg inn i øynene, og at jeg føler at de er litt avslappede og at de har humor. Bare si hei, liksom, og spør hvordan det går. Men neida. Majoriteten er for fulle, de prøver å være frekke (de tror visst at det skal være en interessant avveksling for meg - noe det ikke er), de er laaangt innenfor intimsonen min altfor tidlig, eller de er så nervøse at jeg blir flau.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #76 Skrevet 22. august 2011 Jeg tror at du er pen altså, det er ikke det. Men det er bare morsomt å lese hvor mange i denne tråden som anser seg selv som 9'ere og 10'ere. Og jeg forstår ikke kombinasjon mellom Grace Kelly og Reese Witherspoon. Witherspoon er en liten ordinær bondetuppe sammenlignet med Grace Kelly. Witherspoon er ikke klassisk vakker. Og til og med Jessica Alba er hverdagslig uten sminke, så jeg bedømmer disse menneskene på lik linje som alle andre. Vi er bare vanlige alle sammen. Stort sett alle ihvertfall. Reese Witherspoon er vel i tillegg til å være pen og slank, også veldig sjarmerende og blid (sånn ser hun hvertfall ut) så dette legger vel til litt poeng for henne. Når jeg ser på meg selv som en åtter, så er det selvfølgelige basert på utseende, men ikke bare det! Jeg mener jo at et menneskes personlighet spiller inn også. Har du en vakker dame som er sur, frekk og slem så er hun ikke like vakker som hvis hun var blid, snill og hyggelig mot folk? Eller er denne skalaen basert kun på utseende?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #77 Skrevet 22. august 2011 Jeg ser at den kan misforstås. For meg er det ikke utseendet i seg selv som betyr noe - altså hans ansiktsform eller kroppsform. For meg handler det om helheten med holdning, væremåte, klesstil og utstråling. Jeg er på ingen måte en soss (eller kanskje litt?) men jeg vet faktisk automatisk at en fyr med syrevaska dongeribukse og rullings i brystlomma ikke er mannen i mitt liv. For en fyr som har de samme verdiene/meningene/interessene som meg ville aldri gått sånt kledd, eller røyka rullings. Skjønner du? Jeg har ikke bestemt meg for at jeg bare liker mørkhårede menn etc., men jeg vet hva slags type menn jeg ser etter. Jeg liker ikke harry menn. Så får folk bare synes at jeg er overfladisk. Men når man selv tenker nøye over hvordan man kler seg, når man selv er interessert i ditt og datt, så er det jo en grunn til at jeg velger å kle meg sånn. Da føler jeg at jeg på ha en fyr som matcher meg litt. Ellers handler det om hvordan han kommer bort til meg, og hvordan han snakker med meg. Forbausende få menn klarer å være normale. Alt jeg ønsker er at de er hyggelige, at de ser meg inn i øynene, og at jeg føler at de er litt avslappede og at de har humor. Bare si hei, liksom, og spør hvordan det går. Men neida. Majoriteten er for fulle, de prøver å være frekke (de tror visst at det skal være en interessant avveksling for meg - noe det ikke er), de er laaangt innenfor intimsonen min altfor tidlig, eller de er så nervøse at jeg blir flau. Tror det trengs et bildebevis snart, dersom vi skal tro på dette. Du har aldri tenkt på at enkelte menn ikke er interessert?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #78 Skrevet 22. august 2011 Jeg blir selvfølgelig IKKE å legge ut et bilde av meg selv her inne. Hallo liksom. Jessica Alba er en filmstjerne-nier ja. Og Adriana Lima er en modell-tier. Jeg er en hverdags-åtter. Jeg ser for meg at man har lavere krav til hverdagsmennesker enn filmstjerner? Hadde jeg vært filmstjerne hadde jeg nok vært en 7-er. Det finnes mange som er penere enn meg, for all del. Men jeg er også pen ja. De flest folk har sagt at jeg ligner på er Kate Winslet, Grace Kelly og Reese Witherspoon. Altså et klassisk vakkert ansikt. Match dette med store blå øyne, naturlig blondt hår og en slank og veltrent kropp som er 178 cm høy, så har man tydeligvis en uslåelig kombo. Du får bare tro meg Jeg tipper du er en 4-er som bare tøffer seg på nettet. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #79 Skrevet 22. august 2011 90% av jentene på KG er jo 8-10-ere, og mange av de har kjærester. Så de er ikke uoppnåelige :gjeiper: 4
Steinar40 Skrevet 23. august 2011 #80 Skrevet 23. august 2011 90% av jentene på KG er jo 8-10-ere, og mange av de har kjærester. Så de er ikke uoppnåelige :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå