Gjest Passing by Skrevet 23. august 2011 #81 Skrevet 23. august 2011 (endret) Problemet er bare det at du ikke kommer til å finne noen som er perfekt for deg heller. Bra nok, derimot - da begynner man å leve i virkeligheten igjen. slettet for ikke å avspore mer.. Endret 23. august 2011 av Passing by
Gjest Passing by Skrevet 23. august 2011 #82 Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg syns bare at det ikke er noe fornuftig å legge lista så høyt at den andre skal være perfekt for meg. Da blir man fort aldri fornøyd, i mine øyne. Og hva er vitsen med det? Jeg foretrekker altså bra nok. Som betyr at selv om personen ikke er perfekt - noe ingen er - så har jeg troa på at det vil fungere på en positiv måte for begge. det samme her.. Endret 23. august 2011 av Passing by
Gjest Passing by Skrevet 23. august 2011 #83 Skrevet 23. august 2011 Har skjønt det nå Ser at jeg hadde en rimelig tåpelig tankegang før Ja, du må bare prøve deg. Pene folk er mennesker de også Lykke til!
Glasspus Skrevet 23. august 2011 #84 Skrevet 23. august 2011 Har en venninne som fremdeles er veldig pen, det er ikke alle vakre 18-20 åringer som er det når de fyller 40.. (hun får "haleheng" som er 15 år yngre enn henne når hun drar på byen..) Hun kunne fått seg en mann med "penger og posisjon" hvis hun ønsket det, meeen... hun valgte kjærligheten og den viste seg i en mann som er 12 år eldre enn henne... og som er veldig sjarmerende og humoristisk. Han er jo kjekk også da til å ha passert 50. Så har jenta du ønsker deg personlighet og hjerte i tillegg til et vakkert utseende så skulle du ha dine muligheter for å få kloa i henne.. Lykke til!
Gjest HunterLady Skrevet 23. august 2011 #85 Skrevet 23. august 2011 Har en venninne som fremdeles er veldig pen, det er ikke alle vakre 18-20 åringer som er det når de fyller 40.. (hun får "haleheng" som er 15 år yngre enn henne når hun drar på byen..) Hun kunne fått seg en mann med "penger og posisjon" hvis hun ønsket det, meeen... hun valgte kjærligheten og den viste seg i en mann som er 12 år eldre enn henne... og som er veldig sjarmerende og humoristisk. Han er jo kjekk også da til å ha passert 50. Så har jenta du ønsker deg personlighet og hjerte i tillegg til et vakkert utseende så skulle du ha dine muligheter for å få kloa i henne.. Lykke til! Ja, alder har vel ikke så mye med saken å gjøre? Altså man kan jo være kjekk og ha hele pakken selv om man er over 50. Spesielt menn Venninna di hørtes forresten ut som mammaen min. Hun er veldig pen, og vet det! Gud jeg ble lei all skrytinga hennes om alle de yngre mennene som la an på henne. Og ennå verre var det at alle kompisene mine sikla etter henne med vilje foran meg.. :gjeiper: Vel vel. Hun fant også kjærligheten med en fyr som er eldre enn henne og som ikke er verdens beste modellmateriale, men han er upåklagelig når det kommer til personlighet. Finnes ikke et menneske som misliker han.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #86 Skrevet 23. august 2011 Jeg vil si jeg er en 9er, så da egner jeg kanskje til å svare. Min erfaring gjennom disse årene som har gått er at menn TROR jeg er uoppnåelig. Jeg kan få masse komplimenter, men jeg gikk alltid hjem alene fra byen. Alle syntes det var merkelig at jeg alltid var singel. De guttene jeg falt for var alle ikke spesielt kjekke, sånn midt på treet. Og det jeg falt for var at de faktisk turte å prøve seg og at de fikk meg til å le. Tror det er ganske vanlig å tro at den superpene jenta kan velge og vrake, for meg var det i alle fall ikke slik. Men jeg fant drømmemannen allikevel, hi hi. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #87 Skrevet 23. august 2011 Jeg vil si jeg er en 9er, så da egner jeg kanskje til å svare. Min erfaring gjennom disse årene som har gått er at menn TROR jeg er uoppnåelig. Jeg kan få masse komplimenter, men jeg gikk alltid hjem alene fra byen. Alle syntes det var merkelig at jeg alltid var singel. De guttene jeg falt for var alle ikke spesielt kjekke, sånn midt på treet. Og det jeg falt for var at de faktisk turte å prøve seg og at de fikk meg til å le. Tror det er ganske vanlig å tro at den superpene jenta kan velge og vrake, for meg var det i alle fall ikke slik. Men jeg fant drømmemannen allikevel, hi hi. Har du tenkt på at det kanskje kan være andre grunner enn at du er alt for pen? *Ler så jeg griner av dere* 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #88 Skrevet 23. august 2011 Jeg har registrert meg på en nettside ala 'nettby', der man kan legge ut bilder av seg selv. På to dager har jeg fått 92 meldinger i innboksen, og 190 'votes' på profilbildet av diverse gutter. På profilbildet har på meg vanlige 'hverdagsklær', ingen utringing, trange skjørt, eller noe som tilsier at de sender meg meldinger fordi jeg ser 'billig' ut. Selv anser jeg meg som en 4/5-er. Så, man må tydeligvis ikke være en 10-er for at noen skal synes at du ser awesome ut.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #89 Skrevet 23. august 2011 Tror det trengs et bildebevis snart, dersom vi skal tro på dette. Du har aldri tenkt på at enkelte menn ikke er interessert? Hva er det du trenger bildebevis på? At jeg ikke liker harry menn, og liker å bli sett i øynene? Selvfølgelig er det sikkert mange som ikke er interesserte i meg, tingen er bare det at det ofte er veldig tydelig i og med at de kikker og smiler til meg, men så er det ofte han fulle med hikke som kommer bort til meg.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #90 Skrevet 23. august 2011 Tror det trengs et bildebevis snart, dersom vi skal tro på dette. Du har aldri tenkt på at enkelte menn ikke er interessert? ...og når menn faktisk kommer bort til meg for å prate - så er det mulig jeg er rar - men ja da tror eg at han er litt interessert...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #91 Skrevet 23. august 2011 Har du tenkt på at det kanskje kan være andre grunner enn at du er alt for pen? *Ler så jeg griner av dere* Jeg for min del ler så jeg griner av folk som bare ikke klarer å tro på at mennesker kan være pene? Du vet at det er utrolig mange pene jenter i Norge - hvorfor skulle ikke noen av dem være her inne på KG? Er det bitter-toget som tuter?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #92 Skrevet 23. august 2011 Jeg for min del ler så jeg griner av folk som bare ikke klarer å tro på at mennesker kan være pene? Du vet at det er utrolig mange pene jenter i Norge - hvorfor skulle ikke noen av dem være her inne på KG? Er det bitter-toget som tuter? Helt enig Uansett dere har hjulpet meg utrolig mye, skal snakke med henne så fort jeg får muligheten
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #93 Skrevet 23. august 2011 Eg vil påstå at eg er ein 6-er eller noko slikt. Eg er ganske pen, men eg veit jo at det finnest masse flotte jente som e mykje penare enn meg. Eg skjønnar ikkje heilt den skalaen der, eg. For det er jo ikkje bare utsjåandet som spel inn når det gjelde å ha "draget". Det finnest masse sjarmlause, men vakre kvinne som ikkje har draget, og det finnest masse gjennomsnittlige jente med masse utstråling og sjarm som har mannfolka i si hule hånd. Og me har vel alle møtt på diverse pene, men kjedelige mannfolk. Dei lev liksom kun på utsjåandet, og har ikkje så mykje anna å tilby. Eg har ei venninne som er høy, slank og vakker. Og ho har også ein heilt utroleg sjarme og utstråling, alle folk ho møte på sin veg elska ho - gutar som jentar. Ho e bare blid og glad heile tida, og snakke skikkeleg til folk. Men ho e den einaste venninna eg har som er singel, og alle vi andre skjønnar ingenting. Me trur jo at mannfolka trur ho e uoppnåeleg, eg trur at dei er sikre på at ei så flott jente må jo ha ein kjæreste. Men eg veit jo ikkje. Det kan jo hende det er andre årsaka.
Steinar40 Skrevet 23. august 2011 #94 Skrevet 23. august 2011 (endret) Eg skjønnar ikkje heilt den skalaen der, eg. For det er jo ikkje bare utsjåandet som spel inn når det gjelde å ha "draget". Det finnest masse sjarmlause, men vakre kvinne som ikkje har draget, og det finnest masse gjennomsnittlige jente med masse utstråling og sjarm som har mannfolka i si hule hånd. Husker i mine yngre år at jeg jobba på samme sted med ei jente som var veldig åpen og smilende og veldig sånn fysisk med å klemme folk hehe Kan ikke påstå at jeg nå husker helt åssen hun så ut men hun var sikkert relativt pen (i mine øyne) også. Må bare si denne kombinasjonen smeltet meg fullstendig og at jeg ble rimelig betatt Heldigvis sluttet hun på jobben ganske snart ettersom hun da hadde samboer. Det kunne fort endt med (enda) en skikkelig kjærlighetssorg ellers. Aldri truffet henne igjen. Endret 23. august 2011 av Steinar40
Gjest Cuntzilla Skrevet 23. august 2011 #95 Skrevet 23. august 2011 Jeg vil si jeg er en 9er, så da egner jeg kanskje til å svare. Min erfaring gjennom disse årene som har gått er at menn TROR jeg er uoppnåelig. Jeg kan få masse komplimenter, men jeg gikk alltid hjem alene fra byen. Alle syntes det var merkelig at jeg alltid var singel. De guttene jeg falt for var alle ikke spesielt kjekke, sånn midt på treet. Og det jeg falt for var at de faktisk turte å prøve seg og at de fikk meg til å le. Tror det er ganske vanlig å tro at den superpene jenta kan velge og vrake, for meg var det i alle fall ikke slik. Men jeg fant drømmemannen allikevel, hi hi. Nja. Man kan jo velge og vrake da, så lenge man tar initiativ selv. Jeg har fått høre en del at jeg virker uoppnåelig, eller ordet som er mest brukt er vel "skummel". Skal ikke påstå det er fordi jeg er en 9er, det kommer nok mest av at jeg ikke virker som en person som lar seg imponere så lett eller hva man skal si. Uansett grunn til min skummelhet så medfører det frafall av folk som tør prøve seg, noe jeg jevnt over synes er en fordel. Skal jeg først ha noen selv så er det jo bare å kjøre på. Ser i x antall tråder her at pene jenter klager på at gutta ikke tør, men synes ærlig talt det er på grensen til uintelligent å stå der som veggpryd og syte. Klart pene jenter har en kjempefordel, har du ikke lært å dra nytte av den så er det kun ditt eget problem og ikke noe man skal legge over på gutta som ikke tør. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #96 Skrevet 23. august 2011 ...og når menn faktisk kommer bort til meg for å prate - så er det mulig jeg er rar - men ja da tror eg at han er litt interessert... Jo, men det er bare de fulle som kommer bort sier du
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #97 Skrevet 23. august 2011 Hva er det du trenger bildebevis på? At jeg ikke liker harry menn, og liker å bli sett i øynene? Selvfølgelig er det sikkert mange som ikke er interesserte i meg, tingen er bare det at det ofte er veldig tydelig i og med at de kikker og smiler til meg, men så er det ofte han fulle med hikke som kommer bort til meg. De samme mennene kikker og smiler til 100 damer om dagen. Kanskje du skulle våge deg bort selv? Så slipper du at de fulle kommer bort til deg
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #98 Skrevet 23. august 2011 De samme mennene kikker og smiler til 100 damer om dagen. Kanskje du skulle våge deg bort selv? Så slipper du at de fulle kommer bort til deg Jo jeg innser at jeg må gjøre en innsats selv for å komme i kontakt med de jeg faktisk vil ha kontakt med Skal starte øvinga førstkommende helg!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #99 Skrevet 25. august 2011 Jenter fra 6'ere og oppover kan velge og vrake, skal du gjøre deg bemerket og fange oppmerksomheten deres så må du bli oppfattet som ekstrem/særegen på en eller flere måter. Noe som gjør at du skiller deg ut fra mengden. Noen gjør det med å bygge en imponerende fysikk gjennom en bolekur og 2. Mens andre har andre løsninger på å skille seg ut fra mengden på en tiltrekkende måte Si at en 6'er dame til enhver tid har 2 mannfolk rundt seg som kjemper om oppmerksomheten, så har en 7'er 4stk. Mens kanskje en 10'er har 10+ eller mer. Slike kvinnfolk har selvsagt aldri trengt å "by på seg selv", de kan egentlig bare sitte der å le av alle som driter seg ut foran dem hele tiden. Er de egentlig verdt det? ..langt ifra. Sikkert veldig morsom underholdning for dem, personlig så stiller jeg meg ikke i kø på den slags premisser. Dem tror det at de bare kan sitte der å "se bra ut" uten å trenge by på seg selv i det hele tatt utover en hel kveld. Forvente at det beste kommer servert på et fat. Er jo ingen mannfolk på over 6/10 som gidder den leken. Så hva blir egentlig konklusjonen?, dama på 10/10 ender opp med en fyr som max scorer 6/10. Godt nok svar til å runde av med?. Hver til sitt, men menn som er beskjedne/inneslutta av natur og attpå under gjennomsnittet utsendemessig 1
Stefan Skrevet 25. august 2011 #100 Skrevet 25. august 2011 Dette med poengskala er for meg totalt uinteressant. Jeg er sikker på at jeg av noen ville blitt sett på som en 2'er, mens min kjæreste har fortalt meg at jeg er den perfekte tier. Skjønnhet er gitt ut i fra øyet som ser. En kompis av meg har sine kvinner han sikler på, og jeg forstår ikke helt greia. Men jeg aksepterer at han har en helt annen smak enn meg. Selvsagt er det enkelte standardtrekk som de fleste synes er vakre, men sånn rent generelt vil jeg påstå at skjønnhet kommer an på øyet som ser. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå