Gå til innhold

7-10'er jenter. Uoppnålige?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hva så? Det blir så arbitrært. Både for det er subjektivt, og fordi det til syvende og sist ikke er det som er det viktige.

Det er jo av betydning i den grad noen mennesker konsekvent bare forelsker seg i gutter eller jenter de ikke har sjans på. Og kanskje samtidig feilvurderer egen attraktivitet, jfr. det mye omtalte prinsessesyndromet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere ganger fått høre at jeg er en åtter av en eller annen grunn, uten at jeg kjenner det systemet.

Jeg er med en helt vanlig mann med normal lønn, jeg tjener faktisk bedre enn ham.

Jeg har vært sammen med både kjekke og rike menn som egentlig ikke har gitt meg noen ting. Nå er jeg sammen med en intelligent, snill og fantastisk mann som kanskje ikke ser så spennende ut, men som gir meg alt det jeg trenger.

Jeg synes det tallsystemet er like uinteressant nå som jeg syntes da. Det virker ikke som de som setter de tallene engang aner hva det betyr selv.

Skrevet (endret)

Jeg er forresten 16 år, så er nok under det du beskriver at jeg kan ha overtaket på kjønnsmarkedet :)

Hvis du er TS og gutt på 16 er det vel jentene som har overtaket på kjønnsmarkedet i din aldersgruppe. Men det er ikke dermed sagt at du ikke kan ha sjans på pene jenter, hvis du selv er en kjekk gutt og kan oppføre deg. Jentene har overtaket i denne alderen, men de er jo alltid interessert i kjekke gutter. Selv om en del av dem går etter gutter som er litt eldre.

Endret av Cuckold
Skrevet

Jo rikere (eller berømt) en fyr blir, desto større sannsynlighet for at hun blir byttet ut med en (eller flere) hot "gold digger". Enten offentlig eller bare privat ;) hehe

Ah, så menn generelt elsker kvinner som kun elsker deres penger (golddiggers). Fint å vite!

Et kjennetegn ved golddiggers er jo at de er uten utdannelse selv, eier lite eller ikke noe og tjener lite.

• Liker 3
Skrevet

Og kanskje samtidig feilvurderer egen attraktivitet, jfr. det mye omtalte prinsessesyndromet.

Slik du selv gjør?

Skrevet

Det er jo av betydning i den grad noen mennesker konsekvent bare forelsker seg i gutter eller jenter de ikke har sjans på. Og kanskje samtidig feilvurderer egen attraktivitet, jfr. det mye omtalte prinsessesyndromet.

Slik du selv gjør?

På den bitre og usaklige tonen skjønner jeg at du følte deg truffet. Du kjenner jo ikke meg, men hadde du kjent meg ville du visst at jeg aldri har beklaget meg over mine sjanser på kjønnsmarkedet, har heller ikke hatt noen grunn til det. Hva er ditt problem? ;)

Skrevet

Ah, så menn generelt elsker kvinner som kun elsker deres penger (golddiggers). Fint å vite!

Hvem snakker om elsker som i kjærlighet?

Det gjør nemlig ikke jeg.

Et kjennetegn ved golddiggers er jo at de er uten utdannelse selv, eier lite eller ikke noe og tjener lite.

Ja, og er det noe rart at hun trenger en mann med penger og materielle goder da?

Skrevet

Ja, og er det noe rart at hun trenger en mann med penger og materielle goder da?

Som du så av innlegget du her svarte på: innlegget forundret seg ikke over at disse kvinnene behøvde en rik mann - men at en rik mann ønsker seg en så avhengig og uselvstendig kvinne.

Registrerer at du ikke evner å svare på dette.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som du så av innlegget du her svarte på: innlegget forundret seg ikke over at disse kvinnene behøvde en rik mann - men at en rik mann ønsker seg en så avhengig og uselvstendig kvinne.

Registrerer at du ikke evner å svare på dette.

Selvfølgelig evner jeg å svare på dette (også) :smoke:

Hvis jeg var en rik mann; hva skal jeg med ei dame med penger?

Jeg er ute etter fordelene hun kan gi meg, og når jeg selv er rik så gir ikke hennes penger meg noen (større) fordel.

Altså må det være noe helt annet hun gir meg.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg får nesten "lol" av alt dette 1-10 ligasnakket. Jeg kan skjønne at man har et visst behov for å definere seg selv og andre, men det er mildt sagt tåpelig å benytte slike skalaer som beslutningsverktøy i forhold til hvem du ønsker å date. Kort sagt, er du interessert i noen, så prøver du. End of story, er hun interessert så kan det gå, er hun ikke interessert så går du videre, det behøver ikke være så mye mer avansert enn det.

De fleste her inne vil ofte uansett definere seg et sted på toppen i skalaen. Det er elementær psykologi, de fleste vil ikke fremstille seg som dårligere enn andre unødvendig.

Skrevet

&docid=vW5qvghCvGBi8M&w=364&h=412&ei=UYFRTqLmKYfMtAa_1MmlAw&zoom=1&iact=hc&vpx=180&vpy=298&dur=498&hovh=239&hovw=211&tx=121&ty=163&page=1&tbnh=156&tbnw=135&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:7,s:0&biw=1366&bih=6831366&docid=n5v9JWXEyX3PBM&w=540&h=720&ei=eoBRTq2XLcmVswb1o9TVAw&zoom=1&iact=hc&vpx=593&vpy=107&dur=3114&hovh=259&hovw=194&tx=138&ty=127&page=1&tbnh=162&tbnw=128&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1366&bih=683

Jada, skjønnhet er subjektivt :ironi:

Skrevet

&docid=vW5qvghCvGBi8M&w=364&h=412&ei=UYFRTqLmKYfMtAa_1MmlAw&zoom=1&iact=hc&vpx=180&vpy=298&dur=498&hovh=239&hovw=211&tx=121&ty=163&page=1&tbnh=156&tbnw=135&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:7,s:0&biw=1366&bih=6831366&docid=n5v9JWXEyX3PBM&w=540&h=720&ei=eoBRTq2XLcmVswb1o9TVAw&zoom=1&iact=hc&vpx=593&vpy=107&dur=3114&hovh=259&hovw=194&tx=138&ty=127&page=1&tbnh=162&tbnw=128&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1366&bih=683

Jaaaa, dette var jo forståelig. :ler:

Jada, skjønnhet er subjektivt :ironi:

Skrevet

De fleste damer på denne kloden vil nok rangere Brad Pitt som nummer 10, og han andre som 0.

Rangeringen av utseendet i skalen 0-10 er ikke subjektiv, selv om det kanskje er vanskelig å innrømme.

• Liker 1
Gjest Setareh
Skrevet

eg er en 10'er, noen ganger 11 også;)) og eksen min var ikke no særlig kjekk. Han var snill, han var smart, han sjarmerte meg, og det var nok. Jeg synes du burde få den tanken vekk fra hodet ditt, det er bare tull! Husker eksen min sa hele tiden " hvorfor er du sammen med meg, du kan jo få deg hvem som helst" jeg hatet virkelig disse ordene, nei jeg kan ikke finne meg hvem som helst, det finnes mange kjekke menn der ute, men de har ikke den flotte personligheten og er ikke like kjærlige, omtenksomme og snille som deg , det er jo deg jeg elsker dust;) og jeg elsker den dusten fortsatt.

Tro meg, snille og gode mennesker blir automatisk pene. :-) jeg er desutten lei av alle de som er "forelska" i meg bare pga utseende, ønsker alltid å få en mann som elsker meg for personligheten, ikke BARE for hvordan jeg ser ut.

• Liker 1
Skrevet

eg er en 10'er, noen ganger 11 også;)) og eksen min var ikke no særlig kjekk. Han var snill, han var smart, han sjarmerte meg, og det var nok. Jeg synes du burde få den tanken vekk fra hodet ditt, det er bare tull! Husker eksen min sa hele tiden " hvorfor er du sammen med meg, du kan jo få deg hvem som helst" jeg hatet virkelig disse ordene, nei jeg kan ikke finne meg hvem som helst, det finnes mange kjekke menn der ute, men de har ikke den flotte personligheten og er ikke like kjærlige, omtenksomme og snille som deg , det er jo deg jeg elsker dust;) og jeg elsker den dusten fortsatt.

Tro meg, snille og gode mennesker blir automatisk pene. :-) jeg er desutten lei av alle de som er "forelska" i meg bare pga utseende, ønsker alltid å få en mann som elsker meg for personligheten, ikke BARE for hvordan jeg ser ut.

Takk føler meg som sagt ganske dum. Slet med dårlig selvtillit og selvfølelse frem til igår faktisk. Klarte å bli kvitt det av en grunn, og har aldri følt meg så trygg på meg selv før. Husker også at en annen kompis av meg sa at jeg ikke måtte tenke at hun er "out of my league", men bare prøve meg på henne. Er en ny og forbedret versjon og skal prøve meg i morgen og de kommende dagene :)

Gjest Katten.
Skrevet

Why settle for something less than perfect?

Det som er perfekt for meg, er nok ikke perfekt for deg. Og visa verca. Jeg går aldri for noe annet enn det som er perfekt for meg og ser heller ikke poenget i å gjøre det.

Gjest Passing by
Skrevet

Jeg kan se at en mann er pen og kjekk, men det er ikke nok til at jeg skal falle for han. Jeg må også like han som person, det må være mer enn utseendet som fenger meg. Brad Pitt kan gjerne være en 10'er for de fleste jenter men han har aldri appelert til meg, Russel Crowe derimot... Jeg er helt på linje med katten, jeg går for det som er perfekt for meg (og ja jeg vet det ikke finnes perfekte mennesker).

Skrevet

Synes dette diktet er fint jeg :)

Girls are like apples on trees. The best ones are at the top of the

tree. The boys don't want to reach for the good ones because they are

afraid of falling and getting hurt. Instead, they just get the rotten

apples from the ground that aren't as good, but easy. So the apples at the

top think something is wrong with them, when in reality, they're amazing.

They just have to wait for the right boy to come along, the one who's brave

enough to climb all the way to the top of the tree.

Så pene damer mangler tilbud? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...