Steinar40 Skrevet 26. august 2011 #121 Del Skrevet 26. august 2011 Det er et aldri så lite paradoks at du skryter på deg å ha en realistisk og rimelig beskjeden terskel/skala på damer samtidig som du er langt over 40 og singel. Det holder at ei dame er "bra nok", men du har tydeligvis aldri møtt noen som faktisk er bra nok? Ser ikke helt den store forskjellen på det og vi som sier vi leter etter "fantastisk" eller "så godt som perfekt" jeg da. Nei, og det er akkurat derfor alle slike skalaer er totalt verdiløse for alle andre enn en selv. Det er jo nemlig ikke umulig at jeg setter høyere krav til ei "bra nok" dame enn du gjør til en "fantastisk" eller "så godt som perfekt" mann. Eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 26. august 2011 #122 Del Skrevet 26. august 2011 Som igjen er dere kvinnfolks skyld Pøh! Det er ingen andres feil enn din egen, og muligens det mennesket som en eller annen gang såret deg. Det er ikke min feil at du er bitter og kynisk, hvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #123 Del Skrevet 26. august 2011 Snakka med henne idag, virka som at hun var interessert, så det er vel håp for oss dødlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2011 #124 Del Skrevet 26. august 2011 Pøh! Det er ingen andres feil enn din egen, og muligens det mennesket som en eller annen gang såret deg. Det er ikke min feil at du er bitter og kynisk, hvertfall Ja, det blir vel kanskje litt drøyt å skylde på deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #125 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, det blir vel kanskje litt drøyt å skylde på deg hehe Ergo kan du ikke skylde på noen andre kvinner heller - bortsett fra som sagt hun som evt. såret deg en gang. Men mest deg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2011 #126 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Ergo kan du ikke skylde på noen andre kvinner heller - bortsett fra som sagt hun som evt. såret deg en gang. Men mest deg selv Joda, det stemmer bra det; selv om mest og minst vil være øynene som ser. Og jeg skylder egentlig ikke på noen andre enn dette heller. Endret 26. august 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meesah Skrevet 26. august 2011 #127 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Synes det er på trynet å lage en skala over hvordan noen ser ut. Dessuten blir det jo subjektivt. Finnes mange gutter som jeg mener er "beneath me", men det er de sikkert ikke enige med meg i. Men for meg handler det ikke om utseende da. Samboeren min f. Eks er utrolig sexy, og kjekk. Men det har jeg funnet ut at faktisk ikke alle syns.:-) Endret 26. august 2011 av meesah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå