AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Del Skrevet 19. august 2011 Er det sant at gutter som bare prøver seg på jenter som er "sjuere" til "tiere" kommer til å ende opp med å være "forever alone"? Er forelsket i en jente som jeg selv ser på som en tier. Forigårs så var jeg med noen kompiser og venninner, og da sa de at du må enten være kjendis eller steinrik og masse sånn for å bli kjæreste med 7/10 jenter og oppover. Jeg tenkte over dette svært mye. Er en kompis av meg som vet at jeg er forelsket i henne. Han sier at vi passer bra sammen, og at han håper at det lykkes og masse sånn. Så etter å ha drukket mye, og da jeg var på vei hjem, så spurte jeg hvor digg og pen og vakker han syntes henne er. Han sa at hun var en klar åtter. Er det sant at så fine jenter ikke bryr seg om den vanlige mannen i gata? Så også på et lignende bilde på artige.no eller lolpics, men syntes det bare var morsomt å tenkte ikke noe særlig over det. Hva tenker dere andre på forumet om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 19. august 2011 #2 Del Skrevet 19. august 2011 Det er IKKE sant. Men om du JAKTER etter verdens fineste jente kan du lett ende opp alene ja.. Man finner seg gjerne ei som man passer sammen med, hu blir da pen i dine øyne da uansett. Om ei veldig pen jente har dårlig personlighet blir hu automatisk litt stygg for meg.. Hadde ikke klart å være sammen med henne, da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2011 #3 Del Skrevet 19. august 2011 Hva som er 7-10 er jo opp til enhver og finne ut av. Man har jo forskjellig smak. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 19. august 2011 #4 Del Skrevet 19. august 2011 Fyrer som går sinnsykt over sin league ender opp som bitre debattører her inne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #5 Del Skrevet 19. august 2011 Takk svarene deres var betryggende Uansett så kan vi vel si oss enig med at noen personer faktisk er mye vakrere og/eller mer sexy enn andre personer? Rent utseende messig altså, vet at personligheten også har MYE å si. Så det er de som jakter etter verdens vakreste dame, og ikke ser ekte kjærlighet eller skjønnhet bare fordi han skal finne den vakreste(noe som ender opp med at ikke finner noen, siden han aldri vil bli fornøyd) som ender opp med å være alene for alltid? I mine øyne så er hun den vakreste jeg noen gang har sett. Men smaken er som baken heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #6 Del Skrevet 19. august 2011 Mennesker med bena plantet i jorden legger merke til alle menneskene rundt seg, og det gjelder faktisk de symmetriske også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #7 Del Skrevet 19. august 2011 synes personlighet påvirker utseende til folk veldig mye. vet om en jente som er en sånn typisk "blond hottie" som sikkert er 8-9er blant menn flest. for meg er ho knapt en 3er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #8 Del Skrevet 19. august 2011 synes personlighet påvirker utseende til folk veldig mye. vet om en jente som er en sånn typisk "blond hottie" som sikkert er 8-9er blant menn flest. for meg er ho knapt en 3er. Jo, men hun har en flott personlighet også Mennesker med bena plantet i jorden legger merke til alle menneskene rundt seg, og det gjelder faktisk de symmetriske også. Betyr det at de ikke bare bryr seg om kjendiser og at mannen må være rik etc? Var egentlig det jeg trodde først trengte bare en bekreftelse. Så takk PS: Litt off-topic, men det er ikke bare symmetri som er en viktig faktor når det kommer til utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #9 Del Skrevet 19. august 2011 Fyrer som går sinnsykt over sin league ender opp som bitre debattører her inne. Altså jeg er ikke "stygg"(i mine øyne så er det ingen som er direkte stygge, må være ytterst jeg ikke har møtt) få som eller mindre pen. Har flere ganger hørt at jeg er kjekk, og skryt over at jeg har så flotte muskler(ikke noen bodybuilder, eller skinpack da ), men er først i det siste når jeg har fått bedre å bedre selvtillit og selvfølelse at jeg har tatt det innover meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 20. august 2011 #10 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg skjønner ikke helt problemet... Ser stadig vekk pene, intelligente jenter som er sammen med lavtlønnede, ekle duster (ikke det at TS er en ekkel dust, altså, men dere skjønner vel poenget) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. august 2011 #11 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg skjønner ikke helt problemet... Ser stadig vekk pene, intelligente jenter som er sammen med lavtlønnede, ekle duster (ikke det at TS er en ekkel dust, altså, men dere skjønner vel poenget) Lavtlønnede, ekle duster ... som ikke ser (eller så) helt på trynet ut i ungdommen kanskje da? Som regel blir det fort sånn når pene jenter går etter den kuleste idioten på skolen hehe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #12 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg tror ikke du nødvendigvis trenger å være en sjuer til tier selv for å ha sjans.Veldig pene jenter har gjerne opplevd såpass ekstrem mengde oppmerksomhet rundt utseendet sitt slik at de gjerne kan bli paranoide for om folk liker dem bare pga utseendet eller ser personligheten deres,hvem de er i det hele tatt. (En annen stygg sannhet er jo at enkelte svært pene mennesker flyter kun på utseendet og utvikler mindre personlighet enn andre som trenger å hevde seg på andre måter, men det blir jo en annen diskusjon da.) Men poenget mitt var- det er mange som ikke matcher utseendemessig og fremdeles er par!!! Men kanskje du skal spørre deg selv om du er så utseendefiksert fordi du føler du mangler det selv????Noen svært pene er mindre utseendeopptatt fordi deres eget utseende er en selvfølge for dem og de fokuserer på andre ting hos en eventuell partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. august 2011 #13 Del Skrevet 20. august 2011 Det spørs vel hvilken liga du selv er i. Om du er en 7-10 vil jeg ikke tro det skal være noe stort problem (så lenge dere passer sammen, har god kjemi osv da). Men om du er en 4'er, og hun er en 9'er skal det vel mildt sagt mye til ja. Gjelder å vite litt hvor man ligger an selv også Jeg har alltid blitt fortalt at jeg ligger på toppen av skalaen, men min kjære er hverken rik eller kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 20. august 2011 #14 Del Skrevet 20. august 2011 Tingen med de skalene er jo at de er subjektive. Sån sett kan man si at de fleste ender opp med en tier. Uansett så kan en som er 4 utseende messig få en 10er. Dersom man eer litt oppmerksom på andre folk når man går ute så ser man at dette skjer begge veier. Så nei, de er ikkje uoppnåelige, men et problem er jo at en del menn putter disse "10er" damene på en kongestol og da blir det fail, krash, burn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #15 Del Skrevet 20. august 2011 Ser stadig vekk pene, intelligente jenter som er sammen med lavtlønnede, ekle duster Ser også stadig vekk middelmådig søte, mindre intelligente kvinner som er sammen med rike og kjekke menn... Hvordan henger det sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #16 Del Skrevet 20. august 2011 Ser også stadig vekk middelmådig søte, mindre intelligente kvinner som er sammen med rike og kjekke menn... Hvordan henger det sammen? Fordi at det kanskje også går etter personlighet? Kanskje jeg kan spørre en hvor h*n synes jeg er på 1-10 skalaen. Bare for å vite sånn ca. hvor jeg står. Og ta det deretter. Men jeg har troen på meg selv nå egentlig, utseende er veldig subjektivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannu Skrevet 20. august 2011 #17 Del Skrevet 20. august 2011 Først av alt, jeg syns at menn som legger SÅ mye i utseendet er på bærtur Dessuten tror jeg ikke at du skal ta det så seriøst, de fleste vet vel ikke hvor de er på din skala uansett! Fatt mot og be ut dama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 20. august 2011 #18 Del Skrevet 20. august 2011 Helt enig med brukeren ovenfor meg. Jeg lurer på hvordan ser en 7'er dame/mann ut? Hvordan rangerer man folk etter utseende? Hva må til for å være en 8'er (i deres øyne)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #19 Del Skrevet 20. august 2011 Helt enig med brukeren ovenfor meg. Jeg lurer på hvordan ser en 7'er dame/mann ut? Hvordan rangerer man folk etter utseende? Hva må til for å være en 8'er (i deres øyne)? Desverre umulig å si. Dette er noe genene til hver enkelt av oss bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #20 Del Skrevet 20. august 2011 Ganske latterlig tråd jeg lagde ser jeg nå. Selvtilliten min og selvfølelsen min har aldri vært så høy før! Plutselig gikk jeg fra bonn til topps. Ser nå at denne tråden egentlig bare var et produkt at min dårlige selvtillit, som nå er høy! Dette skal jeg klare, jeg skal gi alt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå