Alida Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 3. desember 2003 Hurra !! I går vi bekreftelse fra selskapslokalet på at de skal arrangere "Deres bryllup den 18 september 2004". Det er første gangen jeg har sett sort på hvitt at vi virkelig skal gifte oss den dagen Tror ikke det helt har gått opp for meg ennå, det er jo fortsatt så leeeenge til.... Tror jeg må henge opp brevet på kjøleskapet eller noe sånt ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marre Skrevet 3. desember 2003 #22 Del Skrevet 3. desember 2003 Tusen takk for kos hilsen i dagboken min ... jeg trenger sånt om dagen ...er så ille frustrert Så koselig at du har fått bekreftelsen på lokalet ... en bekymring mindre ... !! Selv heller jeg nå mot å ta bryllupet tidligere ... men jeg vet ikke om jeg har nerver til det ...blir kjempe masse stress da ..jeg mener å skulle fremskynde med 3-4måneder ....ikke minst med tanke på penge sparing ...WÆH .... jeg kommer med info så fort jeg har bestemt meg ! kooooooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. desember 2003 #23 Del Skrevet 3. desember 2003 anna27 skrev: Tror jeg må henge opp brevet på kjøleskapet eller noe sånt ..... Høres ut som en god ide! Finnes ikke noe bedre enn å hente morgenmelken ut av et kjøleskap med gode nyheter til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsessen Skrevet 5. desember 2003 #24 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei på deg, bare en liten hilsen fra en smugleser :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 5. desember 2003 Ååååå, er litt smågira nå (og det er ikke bare fordi jeg akkurat har kommet hjem fra en kjempekoselig fredagspils med jobben...) Jeg har ikke vært og sett på en eneste brudekjole ennå, men så en i Bryllupsmagasinet fra Sincerity som jeg falt pladask for, nemlig denne : http://www.sinceritybridal.com/2004/2950.htm Sendte mail til Kristins brudesalong(som er den salongen nærmest meg som har den ) og fikk beskjed om at de ikke hadde den i kolleksjonen deres lenger. Så da slo jeg det fra meg, har nemlig ikke tenkt å bestille noen kjole over internet, selv om jeg har sett at flere har gode erfaringer med det. Med min uflaks hadde det garantert skjedd et eller annet galt eller annet sted..... :blunke: Men i dag fikk jeg mail fra Kristins.... de hadde "uventet" fått inn kjolen igjen .... Nå er jeg bare nødt til å komme meg dit... selv om jeg hadde tenkt til å vente til etter jul. Men jeg kan ikke risikere at noen andre får slått kloa i den... Er jo ikke sikkert at jeg kler den , og jeg er jo nødt til å prøve noen flere kjoler før jeg ser hva som passer meg. Men når jeg nå har sjansen , er jeg jo bare nødt til å prøve den... Er litt avhengig av transport til Lillestrøm da det er et stykke unna.(Og, nei ,jeg kjører ikke selv...) Jeg har bestemt meg for at det kun er min forlover som får lov til å se kjolen før bryllupet. Hun ble mamma for en uke siden så jeg har ikke lyst til å mase på henne på være med (hun er en veldig engasjert forlover , men akkurat nå skal hun få lov til å være mamma , og bare det ! ) Eneste muligheten er å be min kjære om å kjøre meg, og så får han heller gå på litt julegaveshopping i Lillestrøm mens jeg prøver kjole... Håper han sier ja, er litt viktig for meg.... Men nå er det køya for meg... nattti nattti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 6. desember 2003 HURRA !!!!!!! Nå har jeg funnet frømmekjolen !!!! Min snille , snille samboer kjørte meg til Lillestrøm i dag, der drømmekjolen ventet .... Først fant hun den ikke, så da ble jeg litt svett..... Men så var den der, helt perfekt, satt som et skudd, og var bare helt meg !!!!!! Svinset rundt med den i ca et kvarter (kan ha vært mer...) og prøvde å lete etter feil med den, men klarte det ikke. Så nå er det bestemt ! Skal ha med meg forloveren etter jul for å prøve den på nytt + kanskje evt. et par andre. Har jo ikke prøvd en eneste annen kjole , men jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å forandre mening . Skjønner ikke at det går ann å bli så lykkelig pga en kjole, men nå sitter jeg her med verdens største glis. Hadde aldri trodd at jeg kunne føle meg så fin. Får leie den, 6000 kr koster det, så da havna jeg t.o.m under budsjettet mitt Nei,nå får jeg fortsette med å hoppe rundt på stuegulvet av glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 8. desember 2003 #27 Del Skrevet 8. desember 2003 Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min. Kjolen din er kjempenydelig. Rett og slett vakker! Så bra at du fikk den selv om den ikke skulle tas inn mer! Heldig! Ellers lykke til med forberedelsene! Klem fra Isiselin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 11. desember 2003 Oppdatering av " har ordnet -liste ": - kirke - lokale - forlover - BRUDEKJOLE Er fortsatt i ekstase over det siste punktet..... Stakkars mamma har såååå lyst til å se bilde av kjolen, men der er jeg streng, altså. Ingen (bortsett fra forloveren) som skal i bryllupet får se den ! Heldigvis kan jeg jeg jo vise den fram her + til jentene på jobben som ikke skal i bryllupet. Ellers har jeg endelig fått ordnet meg en bryllupsperm, er ikke så full ennå, men er veldig morsom å bla i for det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #29 Del Skrevet 14. desember 2003 Mamma hadde kvelt meg om hun ikke hadde fått se kjolen min.... Så fin kjole du har fått deg, da!! De er greie på Kristins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 16. desember 2003 I går var jeg og sambo flinke (tror jeg må finne på noe annet å kalle han, blir så upersonlig med sambo, han får hete Annamannen da.... ikke særlig kreativt eller spennende det heller, men så har jeg jo ikke akkurat vært den mest kreative når jeg fant på nicket mitt heller da... Vel igår var jeg og Annamannen flinke.... fikk unna alle julegavene på en ettermiddag (og ett senter :D ). Vi er ganske effektive når vi først setter i gang, må jeg si. Nå har jeg sittet og kost meg med å pakke dem inn mens jeg så på skomakergata samtidig- kjempekos Beslutningen om å være "streng" mot mamma, og ikke la hun få se brudekjolen holdt seg ikke så lenge... Etter nøye overveielse fant jeg ut at hun skulle få lov til å se den likevel..... Så jeg sendte bilde av den til henne på mail, så ringte jeg henne og ba henne om å lese mailen sin ! Hun ble kjempeglad og synes at kjolen var så nyyyyyyydelig (heldigvis..., vel hun hadde sikkert syntes at alle kjoler jeg hadde valgt var nydelige, -hun er jo mamman min- men det hørtes virkelig ut som om hun mente det Men hun skal ikke få se den på meg før bryllupet i alle fall, der er jeg streng...enn så lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marre Skrevet 17. desember 2003 #31 Del Skrevet 17. desember 2003 Ååååå jeg blir så misunnelig ... jeg vil også finne kjole ,,, Men vi har bestemt oss nå , sammen med mamma og pappa , at vi utsetter bryllupet et år ...... Babyen får settes først dette året , så da blir jeg brud i 2005 i stedet ... da er du allerede en erfaren brud så da kan jeg i allefall dra nytte av å stjele noen tips fra deg . Kjempe fin kjole du har fått deg !! julen nærmer seg med stromskritt ... jeg har ikke kjøpt en eneste gave enda... og jeg har stoooooor familie .. men jeg sliter med svangerskapskvalme og har ikke hatt ork siden jeg kom hjem fra syden ... får vel ta det snart ... ha en forstatt fin førjulstid ihvertfall .... klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 18. desember 2003 I dag er det ni måneder igjen til bryllupet.... virker som en evighet til..... I tillegg er det fem år siden jeg og Annamannen traff hverandre i dag . Fikk fem nydelige røde roser av han, snillingen Han er så god den gutten min. Synes det er helt utrolig at det allerede har gått fem år, og nå skal vi gifte oss *løper for å gi Annamannen et stort smellkyss* :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 20. desember 2003 Snufs, snufs, nå har jeg blitt forkjøla... Håper det bare er en liten tredagers og ikke influensaen som har kommet og tatt meg I tillegg er Annamannen på guttejulebord med kompisene sine, så det er ingen som kan trøste meg.... Hmmm, virkelig store problemer :oops: , men det er vel lov å synes bittelitt synd på seg selv en gang i blandt..... I går fikk jeg vist forloveren min bilde av kjolen. Hun syntes (selvfølgelig...) at den var flott. Gleder meg til å prøve den igjen, så hun får se meg med den på . Hadde også tenkt å ta hun med på bryllupsshowet på Plaza i januar Får gå og pusse nesa og putte meg selv under dyna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 22. desember 2003 Sitter her i den sene nattetime og snufser ... Når man er hjemme fra jobb blir døgnrytmen snudd litt opp ned, og har ikke klart å komme meg i seng ennå. Har brukt litt tid i det siste på lese andres dagbøker- er blitt en flittig smugleser mange steder- er dessverre ikke alltid så flink til å legge inn hilsener selv :oops: Synes det er så mange koselige dagbøker å lese, selvfølgelig her på bryllupssidene, men nå har jeg begynt å følge med en del på dagbøkene til de som er /prøver å bli gravide også. Dere er så flinke til å backe hverandre opp. Veldig hyggelig å lese. til dere Får prøve å bli litt flinkere til å legge inn hilsener- mitt eneste nyttårsforsett Vel , til alle kommende bruder i 2004 og til alle dere andre lesere og smuglesere av denne dagbok, vil jeg bare si: GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. desember 2003 #35 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei på deg anna-vennen! Håper du er kvitt forkjølelsen din til i morgen, og at du får noe fint til jul!! God juuuul Stor klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marre Skrevet 23. desember 2003 #36 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei anna Ville bare stikke hodet inn for å ønske deg en riktig GOD JUL varm juleklem fra marre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 29. desember 2003 Ja, da var jula (nesten ) over, og jeg sitter igjen på jobb, frisk som en fisk Fikk en trist beskjed om at en kollega hadde dødd i jula. Han hadde vært syk lenge, men en sørgelig beskjed å få, så det falt en liten tåre. Har bare kost oss i jula, fordelen med å bo et stykke fra foreldrene sine, er at man blir ganske så bortskjemt når man kommer på besøk. Tror mamma ville smurt på brødskiva mi hvis jeg hadde spurt , men det er nå deilig å bli litt dulla med da :kgblunk: Fikk forresten et solid tilskudd til bryllupsbudsjettet. På julaften fikk jeg først en konvolutt med teksten: Bryllupstilskudd : 1000 kr- så fikk jeg en til hvor det sto : Bryllupstilskudd 9000 kr, og så en tredje der det sto : Bryllupstilskudd : 40000 kr . Mamman og pappan min er snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 30. desember 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 30. desember 2003 HURRA, da var siste arbeidsdag i 2003 unnagjort- nå har jeg fri resten av uka- kjempedeilig I morgen er det nyttårsaften, og da skal vi på fest til noen venner . Koldtbord og alle skal ha med seg en rett. Vi skal ha med oss røkelaks og eggerøre- og her ligger problemet vårt nå....- Dette er litt flaut så jeg var i tvil om jeg skulle skrive det, men la gå, er jo ingen som kjenner meg her ?.... Jeg er, og har alltid vært - verdens dårligste husmoremne føler jeg. Har aldri interessert meg for å lage mat, selv om jeg har prøvd å skjerpe meg i det siste. Hos oss er det stort sett annamannen som står for matlagingen. Vi lever et ganske "urbant" liv, om jeg kan si det sånn, går mye ut og spiser, bestiller mat hver søndag osv..... Vel i dag kom altså problemet : eggerøre... hmm.... det har aldri noen av oss laget før :oops: :oops: :oops: Så nå står annamannen og funderer over dette på kjøkkenet, mens jeg kapitulerte og satte meg her istedenfor..... :klø: Annamannen tenkte på å ringe svigermor for å få noen råd , men det får han ikke lov til - hun er allerede svært lite imponert over mine kjøkkenferdigheter. Får vel ringe mamma tenker jeg- hun vet at jeg er håpløs og elsker meg fordet "Tror vi må ringe og si fra oss oppdraget " roper annamannen fra kjøkkenet - ALDRI !!! *løper på kjøkkenet for å febrilsk finne ut av mysteriet eggerøre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 31. desember 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 31. desember 2003 Har fått kjøpt meg billetter til bryllupsshowet på Plaza. Da jeg hentet billettene på posten foregikk samtalen mellom han bak skranken og meg slik : A : Jeg skal hente noen billetter jeg. Referansenr 11111 M : Bryllupsshow ?? Selger vi billetter til det på posten altså ? A : Ja, dere gjør nok det... M: Og på Plaza og greier. Hvem er det som skal gifte seg ? A : Jeg skal gifte meg. M : DU ??? A : Ja...... M : Hvem er du da ? A : Jeg er Anna M: Og så skal du ha bryllupet ditt på Plaza, og folk må kjøpe billetter og greier ? A: Neiiii, det er et bryllups SHOW med bl.a visning av brudekjoler og diverse. M : Så etter det gifter du deg ? A: Ja, det blir jo noen måneder etter da.. M : Hvis du ikke finner noen kjole der, blir du ikke gift da ? A: Jeg har funnet kjole jeg M: ??? Må mannen din være med på detta da ? A: Nei, jeg skal ha med forloveren min M : Det var da enda bra ...... Var en lattermild Anna som forlot postkontoret og fikk lykkeønkninger fra andre kunder som hadde hørt denne nokså merkelige samtalen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. desember 2003 #40 Del Skrevet 31. desember 2003 Utrolig, noen ganger opplever man syke ting ja Hadde nok småfnist litt når jeg gikk ut derfra ja Godt nytt år Anna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå