LovelyMonroe Skrevet 23. mars 2012 #841 Del Skrevet 23. mars 2012 Herregud så gøy rainbow!!! Ååååå, jeg ble skikkelig glad nå, nesten som om det var meg det gjaldt her!! Wihooo! :hoppendeglad: Du er FLINK! Det er jammen ståpåvilje i den jenta der ja... du er superduperduuuuuper flink faktisk!(og da er du flink da!)... jeg og vil veie 58! Hihihihihi. Aner ikke hva jeg veier jeg, men tipper + - 60 en plass.. går litt hips om haps fortiden.. menmen, jeg er veeeeeldig glad på dine vegne!!! Og du gir en veeeldig motivasjon til alle oss andre her inne da!! Men uansett hva jeg veier så spiser jeg supersunt og elsker livvstilen min! Men fremmover så vil jeg gå mer på fjellet, for jeg er mer den jenten som liker å være aktiv på turer og fjell(enn treningsenter, sånn i lengden - resten av livet). Så jeg vil gå på gruppetimene(er tre stk i uka, 1 kondis med styrke og 2 styrketimer med kondis.. hehe), så vil jeg bruke de påfølgene dagene til å gå på fjellet og ellers lange gode turer... gleder meg til jeg får lappen og bil og kan kjøre til fjellet, er ikke så mye i nærheten her... Var på fjelltur idag, og det gikk OVERANSKEDE LETT!!! Var veldig lite andpusten(var det bare når meg og vennina mi snakket i de bratteste bakkene), og vi snakket ellers hele veien og det gikk kjempefint, og vi hadde igrunn kjapt tempo. Åh, jeg følte meg så lett og... sprek! Håperhåperhåper jeg får til(for jeg vil joooo) å få meg mer enn en fjelltur i uka fremmover, lyst å droppe all egentrening kondisjon - med kondisjon ved å gå på fjelltur etc! Deilig å få kommet seg ut, og hunden min blir veldig glad for det! (du kan lese innpå dagboken min Helenaa om det som skjedde, men jeg har det fint nå! ) Gratulerer deg igjen jeg raimbow!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 23. mars 2012 #842 Del Skrevet 23. mars 2012 Gratulerer! Det er jo helt fantastisk! Åh, det må være en bra følelse dette unner jeg deg virkelig! Selv har jeg en ganske trå periode, og er skikkelig sur på stoffskiftet mitt. Å ha lavt stoffskifte gjør ting virkelig ikke lettere, for jeg må ha mat regelmessig og må spise hvis jeg vet det blir noen timer til neste gang, selv om jeg kanskje ikke er sulten der og da. Det er så ubehagelig å få lavt blodsukker. Uansett. Jeg har gått ned 200g siden sist uke, og 7 kg siden jeg begynte, og det er jo bra, men jeg trodde virkelig jeg hadde en bedre uke nå! Har dilta rundt på 61kg så lenge, og jeg vil se 60! Men men, som ungdommen sier i dag, first world problem. I dag skal jeg ut og jogge igjen Huff... føler jeg også har det litt sånn.. og det er kjedelig når man faktisk vil ned. Jeg føler ikke jeg har sjangs å gå ned en kilo på en eller to uker, føler det bare står stille, til tross for all treningen og det riktige kostholdet, vet ikke helt hva det er... jeg får bare vente å se hva kroppen min vil Men wooh, vi veier ca likt nå, og oi.... 60/61 er jammen ikke gæææli! We are some hot babeeez! I dag ble det ny joggetur, så da ble det en styrke/cardio-økt og to joggeøkter (en inne og en ute) denne uka. Det er jeg fornøyd med! I tillegg har jeg gått en del småturer, sakte, men likevel blir det jo noen kalorier av det også. Så braaa! Kjempe flott altså! Synes du skal være veldig fornøyd med det der!! Og ja... småturer er kjempebra, ikke bare for kcal, men for deg... du får vært ute, kroppen får beveget seg... det er kjempeviktige ting det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 24. mars 2012 #843 Del Skrevet 24. mars 2012 Herregud så gøy rainbow!!! Ååååå, jeg ble skikkelig glad nå, nesten som om det var meg det gjaldt her!! Wihooo! :hoppendeglad: Du er FLINK! Det er jammen ståpåvilje i den jenta der ja... du er superduperduuuuuper flink faktisk!(og da er du flink da!)... jeg og vil veie 58! Hihihihihi. Aner ikke hva jeg veier jeg, men tipper + - 60 en plass.. går litt hips om haps fortiden.. menmen, jeg er veeeeeldig glad på dine vegne!!! Og du gir en veeeldig motivasjon til alle oss andre her inne da!! Men uansett hva jeg veier så spiser jeg supersunt og elsker livvstilen min! Men fremmover så vil jeg gå mer på fjellet, for jeg er mer den jenten som liker å være aktiv på turer og fjell(enn treningsenter, sånn i lengden - resten av livet). Så jeg vil gå på gruppetimene(er tre stk i uka, 1 kondis med styrke og 2 styrketimer med kondis.. hehe), så vil jeg bruke de påfølgene dagene til å gå på fjellet og ellers lange gode turer... gleder meg til jeg får lappen og bil og kan kjøre til fjellet, er ikke så mye i nærheten her... Var på fjelltur idag, og det gikk OVERANSKEDE LETT!!! Var veldig lite andpusten(var det bare når meg og vennina mi snakket i de bratteste bakkene), og vi snakket ellers hele veien og det gikk kjempefint, og vi hadde igrunn kjapt tempo. Åh, jeg følte meg så lett og... sprek! Håperhåperhåper jeg får til(for jeg vil joooo) å få meg mer enn en fjelltur i uka fremmover, lyst å droppe all egentrening kondisjon - med kondisjon ved å gå på fjelltur etc! Deilig å få kommet seg ut, og hunden min blir veldig glad for det! (du kan lese innpå dagboken min Helenaa om det som skjedde, men jeg har det fint nå! ) Gratulerer deg igjen jeg raimbow!!! AWWW! Blir helt rørt over en sånn gratulasjon! :-) Tjihi, superduuuuperflnk! Er veldig glad for at jeg har klart det, også blir jeg enda mer glad når dere er glade sammen med meg! Du trener skikkelig bra fremdeles, da! Du er rett og slett superduuuperflink selv! :-) Høres bra ut med fjellturer, det er jo så fint å gå ute nå når det endelig er slutt på vinter og kulde. Skal få meg endel skogsturer her, tenkte jeg! Også går jeg tur med hesten min, men det går veldig sakte, så må gå ordentlig alene etterpå, hehe! Jogga i går med kickboxing-gjengen, og det var slitsomt, for det var i terrenget. Mye vanskeligere enn å jogge på flatmark, må jeg si! Glemte å sitere deg, Dragonfly, men tusen takk til deg også! :-) Og det er jo sånn noen ganger, at man står stille. Jeg var på 59.9 i fem uker før jeg begynte å gå ned igjen, så noen ganger tar det tid, og spesielt på slutten. Så det går jo framover, og sju kilo er mye det også! Høres frustrerende ut med lavt stoffskifte, men da er det jo ekstra imponerende at du går ned også! God helg, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 24. mars 2012 #844 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) AWWW! Blir helt rørt over en sånn gratulasjon! :-) Tjihi, superduuuuperflnk! Er veldig glad for at jeg har klart det, også blir jeg enda mer glad når dere er glade sammen med meg! Du trener skikkelig bra fremdeles, da! Du er rett og slett superduuuperflink selv! :-) Høres bra ut med fjellturer, det er jo så fint å gå ute nå når det endelig er slutt på vinter og kulde. Skal få meg endel skogsturer her, tenkte jeg! Også går jeg tur med hesten min, men det går veldig sakte, så må gå ordentlig alene etterpå, hehe! Jogga i går med kickboxing-gjengen, og det var slitsomt, for det var i terrenget. Mye vanskeligere enn å jogge på flatmark, må jeg si! Glemte å sitere deg, Dragonfly, men tusen takk til deg også! :-) Og det er jo sånn noen ganger, at man står stille. Jeg var på 59.9 i fem uker før jeg begynte å gå ned igjen, så noen ganger tar det tid, og spesielt på slutten. Så det går jo framover, og sju kilo er mye det også! Høres frustrerende ut med lavt stoffskifte, men da er det jo ekstra imponerende at du går ned også! God helg, jenter!! Hihi, viss jeg er superduuper flink, ja da er jeg jammen flink da! Jeg vet jeg ligger i kaloriunderskudd og alt det der nå, det har jeg sjekka opp, men jeg sier til meg selv at jeg vil gjøre det i kroppens tempo, for når jeg spiser så sunt og lite/nok som jeg gjør og trener såpass, så er det nok bare å vente å se hva kroppen vil, for jeg gjør i det minste det som er riktig, og jeg vil jo gå ned SAMMEN med kroppen min, ikke at vi spiller imot hverandre. Jeg veide meg idag, første gang på...ehh, ganske så lenge! Jeg vet ikke hvorfor, og det blir lenge til neste gang for jeg har som sagt slutta å veie meg, men synes det er greit å lære meg at jeg på en måte kan se at når jeg ser sånn ut veier jeg ca så mye osv, føler jeg kan se på kroppen min når jeg veier 59, og når jeg veier 60, merkelig med det, menmen Jeg var sikker på jeg veide rundt 60, og jeg veie akkurat 60 faktisk Så det er jo bra, jeg vil som sagt ned, men 60 er ikke gale når jeg er 173 høy, for all del, så jeg tar det som det kommer, men står på ;-) Oooooog jeg må ikke glemme at jeg trener ganske mye styrke for tiden! Jeg har uansett gått ned, for sist jeg veide meg var det over 60, hihi. Blir nok lenge til neste veiing, kanskje i mai eller juni en gang. Stikker på fjellet nå om 15 minutter, tar en liten spotantur, eller, det varer i ca 1,5 timer menmen, deilig!! Etterpå skal jeg rydde og kose meg her hjemme.. vet ikke om det blir spisedag idag eller imorgen, skal nemlig på revy og litt sånn idag så kan hende det passer bedre med en snopeskål og sex and the city sesongene på dvd i godstolen imorgen Får se! ja leste at du hadde vært på joggins med kickboksinga i dagboken din! Det er kjempegøy at du joinet det, og at det gikk så bra som det gikk! Ja, er myyye mer slitsomt i ulent terreng, men det er veldig veldig bra for kroppen(spes ryggen) å løpe/gå i ulent terreng, så det må du bare gjøre mer av om du vil! Ah! Det er så deilig å trene ute, etter så mange mnd inne på senteret...blæææ. Sommersommer kom til meg!! Er kommet sååå mange fine blomster ute også... hestehov og alt mulig:hjerte: Takk rainbow, ønsker deg og alle dere andre en suuuuper(duper) helg også!! Nyt den, vær ute i solen, og nyt en spisedag edit: ser det var en del små skrivefeiler, slurvisser... men gidder ikke fikse på de.. selvom den tiden jeg nå bruker på å sitte å skrive det her, fint kunne ha gått til å fiksa opp i det... Endret 24. mars 2012 av LovelyMonroe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 26. mars 2012 #845 Del Skrevet 26. mars 2012 Nå har jeg vært på kickboxing! Det var utrolig slitsomt! Bare speed-trening!! Det vil si at du skal sparke så hardt og så mange ganger du klarer med det ene beinet, og så det andre, og så en ny type spark med det første igjen...og så videre....lenge. I tillegg glemte jeg astma-medisinen min. Men det gikk bra. Og det var veldig gøy at jeg greide det! Woho! Også har jeg blitt moderator! Lurer på hvordan det skal gå, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 27. mars 2012 #846 Del Skrevet 27. mars 2012 Leste om treninga innpå dagboken din, det hørtest jammen slitsomt ut! Du er utrolig flink Rainbow, også at du klarer alt dette oppi utbrentheten også??? Det er imponerendes!! På cardiotreningen om onsdagen(som har vært avlyst nå i over en mnd... ) er det en del kickboksing involvert, og det er skikkelig kjekt! Når jeg flytter til hjembyen min til sommeren, tror jeg de har kickboksing på det senteret jeg skal begynne på, hååper det, for jeg er blitt inspirert av deg! På mandag var jeg ikke på trening(skjedde en del ting som hadde mye psykisk belastning på meg og jeg kjente at det rette var og ta det med ro, så jeg ble sittendes å kose meg med en sesong av sex and the city, mens jeg gomlet i meg en skål meg nøtter, frukt og kalorifri sjokoladesaus Idag har jeg vært på joggetur ute, er utrolig mye mer "vanskelig" å jogge ute, tiden går så mye senere på en måte, også hadde jeg hunden med... det gikk forsåvidt greit men det hemmet meg litt da, også fikk jeg skikkelig sting på slutten... var ute en halvtimes tid men jogget "bare" i 15 minutt(så og si i strekk da), så jeg får bare være fornøyd. Imorgen er det Cardiopower time, og stram opp time på torsdag, på fredag reiser jeg på ferie til hjembyen, men tar meg en treningsøkt før jeg drar tenker jeg Det er deilig å kjenne det er vår ute! Jeg blir i så godt humør, og ser så mye mer positivt på ting nå når solen og varmen titter frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 27. mars 2012 #847 Del Skrevet 27. mars 2012 Idag har jeg vært på joggetur ute, er utrolig mye mer "vanskelig" å jogge ute Det er fryktelig stor forskjell på hvordan det føles! Jogge på tredemølle er absolutt lettest, jogge på grusvei er greit og å jogge i kupert terreng i skogen er sliiitsooooomt!! Jeg får mye bedre resultater inne enn langs vei. Men det er best for kroppen å variere belastningen Hvordan går det med deg om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 28. mars 2012 #848 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei gjengen! Jeg har vært borte i helgen, men nå er jeg igang igjen Har meldt meg inn i den "5 kg innen 1. juni"-tråden for å ha et konkret mål, og har tenkt å skrive kjedelige oppdateringer der inne (bl.a. hvor mange kcal jeg spiser hver dag). Og så fortsetter jeg med litt mer prat og motivasjon er inne Har forresten begynt på et løpeprogram som skal gjøre deg raskere på 10 km: http://aktivtrening.com/lop/lopeprogram/bli-raskere-pa-10-kilometer-0 Ikke at jeg har sjanse til å løpe 10 km, men synes det så bra ut for å få opp kondisen generelt! Tok første økten på mandag, 2. økten blir i dag, og 3. økten på lørdag. Og så skal jeg prøve å få trent fredag og søndag også Drar på hytten på onsdag neste uke, og det er meldt drittvær, så da ser jeg for meg at det blir mye innetid... Så må pese på før det Er HELT bestemt på å klare minst 5 kg innen 1. juni! Så får jeg sette meg et nytt mål for de siste 5 kg etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 28. mars 2012 #849 Del Skrevet 28. mars 2012 Det er fryktelig stor forskjell på hvordan det føles! Jogge på tredemølle er absolutt lettest, jogge på grusvei er greit og å jogge i kupert terreng i skogen er sliiitsooooomt!! Jeg får mye bedre resultater inne enn langs vei. Men det er best for kroppen å variere belastningen Hvordan går det med deg om dagen? Ja, jeg og får best resultat på mølla, tror det er fordi det er så jevnt hele veien, og selve situasjonen er så annerledes. Og med hund så må jeg jo stoppe iblandt så han får snuse litt, tisse litt... osv :gjeiper: Men det er kjempebra og variere det ja, og fjellturer i variert og ulent terreng er suuuuperbra for kroppen!!! Går greit med meg! Er mye forskjellige følelser fortiden, går litt i berg og dalbaner, men i forige uke var jeg positiv nesten hele uken(jobbet mye med meg selv..) og prøvde å trosse ting jeg synes var ekkelt og det var en herlig uke, men til helgen kom det normale litt tilbake.. men jeg er klar for å se positivt på ting igjen Når det gjelder vekta så vil jeg si det går greit, jeg vet ikke om jeg går ned noe særlig, men jeg trener og spiser sunt, og går hvertfall ikke opp, så da får vekta ta den tiden den trenger. Dog så vil jeg jo ta litt ekstra i etter ferien, viss det er det som må til. Jeg er ca 60kg nå, og siden jeg 173 høy så er det et helt ok sted å ligge, men jeg vil likevel mer ned, det ser jeg... men jeg må sette meg nye mål etter påsken tenker jeg. Så vil jeg jo gjerne finne utav dette med magen min, er veldig vanskelig å gå ned når man er konstant sulten, håper det er magesår, slik at det kan ordnes. Jeg elsker kostholdet mitt fortiden, det er så deilig å ha det sånn, og å kunne eksprimentere med så mye annet på kjøkkenet! I det siste har jeg ikke spist kjøtt.. jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg blir så kvalm av tanken på det, og begynner å tenke på ekle ting når jeg spiser det. Hvertfall kjøtt der div ting er synlig, som skinke... det ser så ekkelt ut, og leverpostei klarer jeg heller ikke fordi jeg bare tenker på lever osv... har av og til sånne perioder. Så jeg har vist vært veggis en stund nå, hehe! Igår lagde jeg meg erte og spinatburgere... noe rart jeg fant på selv, men var GODT! Blendet sammen bøtlagte erter, spinat, og masse godt krydder, og også litt havregryn. "farsen" stekte jeg som kaker på stekepannen og det ble som kjøttkaker, men bedre synes da jeg! og med en veldig god samvittighet Treningen er som vanlig, eller har ikke vært like PÅ nå som jeg var for to uker siden og sånn, men jeg trener jo... men har lært meg å gi meg fri, noe jeg ikke helt klarte før selvom kroppen ga beskjed om det. Mandag hadde jeg fri, igår var jeg på joggetur, idag skal jeg på langtur(over en time) med hunden og på cardiopower time etterpå, stram opp time imorgen, og fredag reiser jeg(men vil på fjellet før jeg reiser om jeg får det til). Så det går fint, deilig med dette herlige været!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 28. mars 2012 #850 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei gjengen! Jeg har vært borte i helgen, men nå er jeg igang igjen Har meldt meg inn i den "5 kg innen 1. juni"-tråden for å ha et konkret mål, og har tenkt å skrive kjedelige oppdateringer der inne (bl.a. hvor mange kcal jeg spiser hver dag). Og så fortsetter jeg med litt mer prat og motivasjon er inne Har forresten begynt på et løpeprogram som skal gjøre deg raskere på 10 km: http://aktivtrening.com/lop/lopeprogram/bli-raskere-pa-10-kilometer-0 Ikke at jeg har sjanse til å løpe 10 km, men synes det så bra ut for å få opp kondisen generelt! Tok første økten på mandag, 2. økten blir i dag, og 3. økten på lørdag. Og så skal jeg prøve å få trent fredag og søndag også Drar på hytten på onsdag neste uke, og det er meldt drittvær, så da ser jeg for meg at det blir mye innetid... Så må pese på før det Er HELT bestemt på å klare minst 5 kg innen 1. juni! Så får jeg sette meg et nytt mål for de siste 5 kg etter det Hihi, gjengen Viste ikke det var en slik fem kilos tråd jeg! Ikke si du ikke har sjans til å løpe 10 km honeydew!!! Viss du setter deg et mål om at du en dag skal klare det, SÅ KLARER DU DET Det er jeg 110% sikker på! Du må ha troen på deg selv! Synes det er kjempeflott du har startet med dette løpeprogrammet, og håper du vil trives med det. Og supert med et nytt mål, mål er viktig å ha! Men husk jenter, en veldig viktig ting: Vi må leve NÅ, vi må leve IDAG Det er lett for oss å tenke at når jeg har gått ned de 5 kiloen, DA kan jeg virkelig begynne å leve livet... men nei, det er ikke sånn. Man må leve nå! Det vil alltid være ting man vil i livet, og ting man kanskje ikke er like fornøyd med, så da vil man aldri leve livet skikkelig ut da? Vi må leve nå alle sammen, nyte det vi har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 28. mars 2012 #851 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Arrhhhh dere!!! Jeg skulle gå rett fra skolen til jobb (jobber til ni), og så fra jobb på trening, og nå oppdaget jeg nettopp at jeg har glemt treningstights Har alt det andre, men ikke tightsen! Så da rekker jeg ikke å trene i dag! (Treningssenteret ligger rett ved jobben, men 40 minutter hjemmefra). ÅÅåå Forresten - fin post LM Endret 28. mars 2012 av Honeydew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 28. mars 2012 #852 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Arrhhhh dere!!! Jeg skulle gå rett fra skolen til jobb (jobber til ni), og så fra jobb på trening, og nå oppdaget jeg nettopp at jeg har glemt treningstights Har alt det andre, men ikke tightsen! Så da rekker jeg ikke å trene i dag! (Treningssenteret ligger rett ved jobben, men 40 minutter hjemmefra). ÅÅåå Forresten - fin post LM ååååååå, forbanna tights da Det der skjedde med meg og en gang.. eller...jeg hadde tatt på meg fjellskoa på vei til trening pga drittvær, så kom jeg dit da omsider, og hadde jeg med meg joggesko??? neida.. og ikke faen om jeg jogger i gjørmete fjellsko på mølla kjedelig når sånt skjer! Men da tar du det igjen imorgen da, du kan jo bytte ut en av fridagene dine med idag, at du har fri idag istedenfor Endret 28. mars 2012 av LovelyMonroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 29. mars 2012 #853 Del Skrevet 29. mars 2012 Har ikke tid til å skrive så mye, men jeg har fått nytt hovedtall! 60,9! Firehundre gram ned fra forrige uke Fikk også tid til en joggetur i det fine været i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 29. mars 2012 #854 Del Skrevet 29. mars 2012 Vil bare si at dere er kjempeflinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 29. mars 2012 #855 Del Skrevet 29. mars 2012 Vil bare si at dere er kjempeflinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 29. mars 2012 #856 Del Skrevet 29. mars 2012 Har ikke tid til å skrive så mye, men jeg har fått nytt hovedtall! 60,9! Firehundre gram ned fra forrige uke Fikk også tid til en joggetur i det fine været i dag ååå! så gøøøy! Kjekt å se 60-tallet kan jeg tenke meg!! Gratuleeeeeeeeeerer!! hihihihi! Nå må det feires med en real etedag(hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 30. mars 2012 #857 Del Skrevet 30. mars 2012 Jah, helt riktig, Monroe! Tacoen er spist og potetgullet står for tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 1. april 2012 #858 Del Skrevet 1. april 2012 Bra!!! Jeg fikk gått meg en tur igår, og fikk danset av meg noen kcal på dansegulvet da jeg var ute, ellers lå jeg veldig i kcal underskudd igår på matfronten så jeg tror ikke kcal fra alkoholen gjorde noe. Lå kanskje på 400 kcal kl 22 om kvelden, det var ikke med vilje, men samtidig litt deilig siden jeg da kunne drikke med en bedre samvittighet, men kommer dog ikke til å bli en vane. Idag fikk jeg jogget meg en tur, selvom det var dagen derpå så gikk det overanskende greit Vil prøve å få meg en fjelltur idag også. Ha en super ferie jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. april 2012 #859 Del Skrevet 1. april 2012 Oj, det var lite næring, det! Regner med at du var skikkelig fyllesjuk? Huff, det er fælt altså! Jeg drikker sånn ca to ganger i året, men det er virkelig ikke verdt det når man blir dårlig. Imponerende at du tok joggetur dagen derpå!! Ja, jeg er veldig fornøyd med at jeg klarer å være såpass aktiv når utbrentheten egentlig gjerne vil motarbeide meg. Men jeg har blitt veldig mye bedre, heldigvis. Kunne aldri holdt dette trenetempoet på denne tiden i fjor. Men i helga har jeg vært ekstra sliten, så da prøver jeg å lytte til kroppen og ta det med ro. Men det er ikke lett, altså. Skal prøve å la være å trene i dag, og heller ta en joggetur i morra! :-) Ha en fin påskeuke, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 1. april 2012 #860 Del Skrevet 1. april 2012 Forresten, nå som jeg er blitt moderator kan jeg endre navnet på tråden om dere vil! Eller, må spørre helenaa, da, siden det var hun som starta den. Aner ikke hva vi skulle kalt den i så fall, men...! Eller om dere egentlig vil bytte. Spiller jo egentlig ingen rolle om alle tror vi er skikkelig lite ambisiøse som vil vente i månedsvis med fem kilo! Men om dere vil, og om vi blir enige om noe, så har jeg hvertfall muligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå