helenaa Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #321 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hurra - 0,4 i minus denne uka. Nå regner jeg med at det snart kommer en liten stagnering, men jeg håper selvsagt at jeg tar feil. God helg til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 28. oktober 2011 #322 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg vet ikke hva som skjer med kroppen min, men i dag var jeg 63,8! Har gått ned 1kg den siste uka! Kanskje fordi det stagnerte uka før det, etter at jeg gikk litt opp igjen? WOHO i ale fall!! Men i dag er det spisedag, pluss fest, så da blir det en stund til jeg tør å veie meg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 28. oktober 2011 #323 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg vet ikke hva som skjer med kroppen min, men i dag var jeg 63,8! Har gått ned 1kg den siste uka! Kanskje fordi det stagnerte uka før det, etter at jeg gikk litt opp igjen? WOHO i ale fall!! Men i dag er det spisedag, pluss fest, så da blir det en stund til jeg tør å veie meg igjen! Gratulerer så mye! Det er helt normalt å ha rolige uker før man plutselig ser fantastiske resultater. Kroppen din er en maskin med sin helt egen personlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 28. oktober 2011 #324 Del Skrevet 28. oktober 2011 Takk! Tenker egentlig bare å kutte veldig på søtt og salt og øl, og spise mer grønt. Får jeg aktivitet nok på jobben. Spennende å se om det er nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #325 Del Skrevet 28. oktober 2011 Takk! Tenker egentlig bare å kutte veldig på søtt og salt og øl, og spise mer grønt. Får jeg aktivitet nok på jobben. Spennende å se om det er nok! Det har vært min strategi også. Bortsett fra at jeg har stillesittende jobb, og har derfor lagt inn litt trening. Men i matveien spiser jeg ganske vanlig, bare jevnt over litt sunnere, og null utskeielser i ukedagene. Det går sakte nedover. Jeg vil mye heller ha det bra og bruke lang tid enn å lide meg igjennom uker med litt kjappere vektnedgang. Her er vel folk forskjellige... Lykke til, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linlin Skrevet 30. oktober 2011 #326 Del Skrevet 30. oktober 2011 Denne tråden tror jeg passer for meg. Registrerte meg her rett og slett av den grunn Håper det er greit at jeg hiver meg med selv om dere andre har holdt på lenge? Jeg har ikke trent på mange år og har de siste årene bare gått opp og opp i vekt.. Er ikke fornøyd med meg selv sånn det er blitt. For 4 uker siden tror jeg at jeg "trykket borti en indre knapp" eller noe Jeg meldte meg inn på treningssenter og sluttet brått med både brus og godterier. I tillegg til at jeg nå trener gjennomsnittelig 3 ganger i uka har jeg startet i ny jobb der jeg er i fysisk aktivitet og flyr i trapper store deler av dagen. Jeg har alltid slitt med å få i meg frokost, så nå bruker jeg en måltidserstatter/shake sånn at jeg får igang kroppen litt på morgenen. Spiser ellers 3-4 måltider og forsøker å holde de på den sunne siden. Drikker masse vann og ellers håper jeg virkelig all denne motivasjonen kan vedvare. Jeg eier ingen vekt men vurderer å skaffe meg en nå så jeg kan følge bedre med. Jeg er 163 cm og veide "alltid" 50-52 kg før jeg fikk barn. Jeg har ikke behov for å komme meg dit igjen, men drømmen hadde jo vært 55-60 kg da Skal jeg tippe trooor jeg at jeg kanskje veier over 70 kg nå.. (Eller gjorde det for 4 uker siden i hvertfall) Supert å kunne ha en plass som denne tråden som motivasjon og "meldeplass" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 30. oktober 2011 #327 Del Skrevet 30. oktober 2011 Heihei jenter! Lenge siden jeg har postet noe her, har liksom ikke fått tiden til det.. Men hvertfall, har gått ned endel, men kan ikke se det på vekten, men ser det GODT på meg selv!! Hva kan det være for noe? er flere klær som sitter som skudd nå som ikke gjorde det før osv... tror jeg må kjøpe meg ny vekt. Men nå trener jeg endel styrke og, og det veier jo endel. Så kanskje jeg er et godt svar på at vekten ikke alltid har så mye å si? Men, hehe.... den bikker mellom 59 og 63 på en dag, den er helt rar! Tror jeg skal kjøpe meg en ny en jeg... Dere er såååå flinke!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2011 #328 Del Skrevet 31. oktober 2011 Her er det mange som virkelig står på altså. Jeg har skeiet litt ut i det siste (siste helga), men satser på å være på rett kjøl igjen denne uka. Treninga går derimot veldig bra - nå har jeg jogget to til tre ganger i uka og vært på yoga det samme Får se til helga om det har gjort noe utslag på kroppen, men jeg syns jeg ser det og det får jeg vel være glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #329 Del Skrevet 31. oktober 2011 NÅ har jeg tatt level 3 av 30 day shred for første gang. Og jeg holdt på å døøøh...Men jeg gjennomførte, og neste gang greier jeg forhåpentligvis å gjøre det uten å gjøre feil og surre også, hehe! Og nå tenkte jeg meg på en liten jogge/gåtur i kveldsmørket med min kjære! Vekta tør jeg ikke gå på ennå pga mensen og greier, men satser på en positiv vekt på torsdag! :-) Hvor kan jeg finne den videoen? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 31. oktober 2011 #330 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvor kan jeg finne den videoen? Link? Jeg har dessverre ingen link. Kjæresten min lasta den ned for flere år siden (før hun kjente meg). Men du kan jo søke etter "Jillian Michaels 30 Day Shred" på nedlastingssteder. Da skal man gjøre hvert nivå i ti dager. Jeg gjorde det annenhver dag, for orka ikke hver dag, så jeg har brukt to mnd på det istedet for 30 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #331 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har dessverre ingen link. Kjæresten min lasta den ned for flere år siden (før hun kjente meg). Men du kan jo søke etter "Jillian Michaels 30 Day Shred" på nedlastingssteder. Da skal man gjøre hvert nivå i ti dager. Jeg gjorde det annenhver dag, for orka ikke hver dag, så jeg har brukt to mnd på det istedet for 30 dager. åhh, det var synd. Har leitet men fant den ikke, men får leite bedre da :D Lykke til alle sammen, dere er kjempe flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. oktober 2011 #332 Del Skrevet 31. oktober 2011 Så flinke dere er! Jeg har knapt vært her siden starten på tråden. Var dårlig i magen i flere uker, så jeg har gått ned litt på grunn av det. Trente bra en periode, så ble det opphold på grunn av magesykdommen, men nå er jeg såvidt på vei tilbake! Vekta per nå er 68,8 (meste i høst var vel rundt 72), så jeg er på vei! Hadde vært fantastisk å se 65 før jul altså ... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 1. november 2011 #333 Del Skrevet 1. november 2011 Hadde ikke trent på et par uker nå, men har ikke gått opp i vekt. Trodde jeg hadde økt i omkrets rundt lårene, men det har også holdt seg stabilt. Digg! På'n igjen med trening nå. Er et deilig avbrekk i hverdagen, så glad jeg har skikkelig tid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 1. november 2011 #334 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har iallefall IKKE gått ned i vekt, har ikke turt å veie meg en gang. Blitt alt for mye tøysemat nå som jeg jobber lange dager. Sitter i skrivende stund med en pose ostepop. Men - i morgen prøver jeg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missimoable Skrevet 2. november 2011 #335 Del Skrevet 2. november 2011 Her var det mange flinke damer, må jeg si Jeg har ikke fått trent noe særlig, men jeg fulgt dietten slavisk! Har gått ned 4,1 kg på 4 uker.. Har 3,9 igjen... Men målet på 5 kg før jul, klarer jeg Det som har hjulpet meg 100% er å ALLTID ha en Nutrilettbar med i vesken! ( karamellsmak) Er det noen som har prøvd Zumba her ? Hvor effektivt er det, og hvor gøy er det ? Har "spillet" på Wii, men det blir ikke helt det samme;) Lykke til videre, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 2. november 2011 #336 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er med. Den opprinelige vekta er 61,5. Skal veie meg nå og si resultatet. Jeg har nemlig jobbet mye i går, så det ble ikke noe stor middag på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 2. november 2011 #337 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er med. Den opprinelige vekta er 61,5. Skal veie meg nå og si resultatet. Jeg har nemlig jobbet mye i går, så det ble ikke noe stor middag på meg. Per i dag veier jeg 61,3 kg Litt bakgrunnsinfo: 170 cm høy, målvekt 58 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 2. november 2011 Forfatter #338 Del Skrevet 2. november 2011 Missimoable: jeg har bare prøvd Zumba en gang, og hadde lite treningsutbytte fordi det var første gang og jeg stod langt bak - altså vanskelig å få med alle trinnene. Jeg vil tippe at man kan få OK trening ut av det dersom man gir alt hele timen, men det var ikke mye fokus på de store muskelgruppene, og ikke særlig spenstkrevende, så det er vel ikke den mest krevende treningsformen..? Jeg var bare innom her for å melde at slankebuksa offisielt passer! Den er litt stram over lårene og i livet, så det vil nok være mer behagelig om noen uker, men gleden er likevel stor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 2. november 2011 #339 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har vært "skjult" medlem av denne tråden i et par uker nå Har begynt med fire små måltider hver dag og har trappet opp treningen betraktelig. Har så langt gått ned 1,8 kg på nesten to uker. Tempoet passer meg ypperlig fordi jeg vil unngå å rett opp igjen. Satser derfor på sakte vektnedgang Målet er å komme meg til 55 kg. I skrivende stund veier jeg 70,2 kg. Men 5 kg til jul er en fin start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 2. november 2011 #340 Del Skrevet 2. november 2011 Yes! Har tatt av 1,5 kg som jeg selv hadde skylden for at kom på herlig! I dag var det 58 blank. Har egentlig funnet trivselsvekten, mem magen e for stoor. I love bilring. Se det er mange kjempe flinke her inne!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå