helenaa Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #301 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så bra! Her var det minus 0,6 kg i dag, og det er jo helt etter planen. Gikk jo opp forrige fredag, så dette var i gjennomsnitt 0,3 pr uke. Med den farten skal jeg nå målet! God helg til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 21. oktober 2011 #302 Del Skrevet 21. oktober 2011 Denne uken var første gangen på lenge jeg faktisk prøvde. Noe som har resultert i 1,2 kg i minus. Jeg er strålende fornøyd og virkelig motivert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 21. oktober 2011 #303 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bra folkens! Jeg gikk også opp i forrige uke, Helenaa, så har knapt turt å veie meg. Men nå var jeg 0.6 ned igjen, og havna på 65. Riktignok 0,2 mer enn jeg har vært på det laveste etter at jeg begynte å prøve, men likevel! (det hjalp merkelig nok ikke å stå så løst som mulig på vekta for å få den til å vise 64-noe i dag, haha). Så da håper jeg virkelig neste veiiing vil vise meg under det og på vei ned enda mer. Tror det er fornuftig av meg å gjøre som mange av dere, ikke veie meg hver dag, og så heller se resultatene etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 21. oktober 2011 #304 Del Skrevet 21. oktober 2011 Dere er flinke Jeg kjøpte meg vekt i dag, veier meg på mandag, men jeg ligger vel rundt 68 kg. Har vært en bra treningsuke. Trent minst en time hver dag, pluss styrke to av dagene. Skal egentlig trene styrke i dag også, men er fortsatt litt støl, så tar styrken i morgen og kondisjon i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 23. oktober 2011 #305 Del Skrevet 23. oktober 2011 HERREGUD FOR EN HELG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missimoable Skrevet 24. oktober 2011 #306 Del Skrevet 24. oktober 2011 HERREGUD FOR EN HELG. Mye utskeielser? Har hatt litt selv, men jeg føler jeg har en viss oversikt over antall kcal. Men tør ikke veie meg før på fredag likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 24. oktober 2011 #307 Del Skrevet 24. oktober 2011 Med utskeielser ja sambo har hatt jobbehelg så da har jeg vært aleine utenom når jeg var på fest. Det eneste usunne jeg hadde var chips (utenom alkohol) men guuud som jeg har trykket i trynet. Så da måtte jeg jo bare veie meg i dag da. Vel og merke før dobesøk - pga måtte gå på jobb.0,9 kg opp. Jaja... Da er det bare å starte på ny frisk fra frokost av. Ish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2011 #308 Del Skrevet 24. oktober 2011 jeg har også hatt ei helg med bare utskeielser - masse vin og øl, store måltider og en hel del søtt, men jeg er "back on track" i dag og helt sikker på at i det store regnskapet så teller ikke dette så mye. To dager i den store sammenhengen lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #309 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enig med Suzy! Utskeielser i helgene må til for å holde ut i det lange løp. Ny uke, nye muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 24. oktober 2011 #310 Del Skrevet 24. oktober 2011 Utskeielser én helg går fint, men ikke hver helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2011 #311 Del Skrevet 24. oktober 2011 Utskeielser én helg går fint, men ikke hver helg Nemlig Mitt poeng var at en helg på tre måneder ikke ødelegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #312 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg mener at hver helg går fint, men da går selvsagt slankingen tilsvarende langsomt. (da det er også avhengig av hvor store utskeielser det er snakk om) Hvis man vil ned 5 kg i løpet av 4 mnd kan man legge inn ganske mye fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #313 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det ble hard trening i dag, og jeg har kjempet mot spiselysten i kveld. Og vunnet (har spist etter trening, altså, men klarte å stoppe etter normal porsjon). Hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missimoable Skrevet 26. oktober 2011 #314 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jippi, ned 0,5 siden fredag. Det er bra Har ikke fått trent noe, men det skal jeg prøve på i morgen. Har vært mye oppe på natten med baby, så det blir ikke så mye overskudd på dagen, dessverre:( Baah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 26. oktober 2011 #315 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har nå virkelig hatt en fantastisk uke. Jeg har gått ned 1,7 på en uke. Jeg skjønner ingenting. Men jeg har jo vært ekstremt flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 26. oktober 2011 #316 Del Skrevet 26. oktober 2011 Wow, så bra, jenter!! Du må jo ha vært ekstremt flink, Pentu! Det var mye ned! Jeg er nå på 64,5, det laveste hittil! :-) Og veier alltid litt mindre på fredagen (når det er en stund siden spisedag), så dette kan bli spennende! Blir ekstra gøy om et par kg, for da er jeg mindre enn jeg har vært på 7-8 år. (Har vært 63,5 noen mnd i fjor, men føyk opp igjen). Nå har jeg egentlig gått ned fire kg siden jeg begynte å jobbe med dette, men skal ned åtte til sammen, så er halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 26. oktober 2011 #317 Del Skrevet 26. oktober 2011 Begynner å lure på om jeg noensinne kommer til å gå med mer! .. Ligger på det samme hele tiden + - 0,5 kg ca. Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. oktober 2011 #318 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det høres kjedelig ut, Cardigan. Får håpe det ordner seg til slutt. Jeg hadde samme problem for et par uker siden. Var sååå glad over å ha gått ned, og så var det opp igjen. I dag var jeg en halv kilo mindre enn i går! 64 blank! Wohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 27. oktober 2011 #319 Del Skrevet 27. oktober 2011 Slenger meg med nå, jeg! Kanskje litt i seneste laget, men får se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missimoable Skrevet 28. oktober 2011 #320 Del Skrevet 28. oktober 2011 Slenger meg med nå, jeg! Kanskje litt i seneste laget, men får se hva jeg får til. Velkommen, Skandale Vil du ha litt inspirasjon? Jeg har gått ned yttligere 0,5 kg siden onsdag :D:D:D:D:D Så da blir det 1 kg siden forrige fredag Jeg styrer unna alt sukker, unntatt det trekket som er rundt nutrilettbarene og det som er skjult i diverse matvarer. Jeg følger Vektklubben, og spiser 1300 kcal om dagen. Prøver å trene litt, men det er ikke mye jeg får til med baby i hus Har du noe spesiel plan? Håper du klarer målet ditt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå