helenaa Skrevet 2. november 2011 Forfatter #341 Del Skrevet 2. november 2011 Gratulerer til dere alle. Cardigan, du må passe på så du ikke blir for opptatt av den magen. Tenk så flott at du har nådd trivselsvekta. Da bør du ikke gå ned mer, synes jeg. Gratulerer med super innsats og fantastiske resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 5. november 2011 #342 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg er med. Den opprinelige vekta er 61,5. Skal veie meg nå og si resultatet. Jeg har nemlig jobbet mye i går, så det ble ikke noe stor middag på meg. I dag veide jeg 61 kg, så jeg gikk ned 0,5 kg på 3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. november 2011 #343 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) 66,9 på vekta i går \o/ Sikkert pga mangel på mat i kroppen, og jeg veier meg "med mat". Men likevel. Gøy. Endret 5. november 2011 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2011 #344 Del Skrevet 5. november 2011 Veide meg i dag - har gått ned tre kilo siden kriseveing i september - og har to og en halv igjen til målet Kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibbis Skrevet 6. november 2011 #345 Del Skrevet 6. november 2011 hei! smuglest denne tråden i ett par uker, ble veldig inspirert av dere flinke damer. så på mandag bestemte jeg meg at nok er nok, nå må det skje ting. 74 kg nå. er 168 høy. SKAL ned til 60. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 6. november 2011 #346 Del Skrevet 6. november 2011 Får jeg også være med? Tråden jeg var med i døde, stakkars Jeg er 166 cm, veide ca 68 kg i sommer/høst, og har nå gått ned til 64,5 Så da er det igjen 1,5 kilo for å få fem kilo til jul! Det endelige målet mitt er ca 60, må se hvordan kroppen ser ut rundt 60 for å vite sikkert hva målet er Jeg trener variert: Litt mølle og styrke (modifisert RYP) på senter, noen joggeturer, gåturer og noen hjemmetreningsvideoer. Nå begynner jeg å se mer definerte muskler og merke at kondisen er bedre, og det er gøy! Tror jammen jeg har blitt hekta på de derre treningsgreiene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 6. november 2011 Forfatter #347 Del Skrevet 6. november 2011 Wow, her var det mye å bli inspirert av! Jeg fikk ikke veid meg på fredag pga en jobbtur, og tør ikke veie meg på mandag. Vi får se senere i uka. Uansett kan jeg melde om en litt laber uke, med noe mer spising og mindre trening enn vanlig. Men heldigvis kjenner jeg stor forskjell på kondisen, og får bra utbytte av den treningen jeg legger inn. Deilig å se framgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 11. november 2011 #348 Del Skrevet 11. november 2011 Woho! Jeg har klart det! Jeg er nå 63,1! Starta på ca 68,5, så jeg har gått ned over fem kilo! Men vil gjerne henge i denne tråden her litt til, for jeg vil ned til 60, og kanskje litt under det også. Kommer an på hvordan jeg føler meg når det kommer så langt. Hvem skulle tro at å spise sunt og trene skulle gi resultater! :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 11. november 2011 #349 Del Skrevet 11. november 2011 Woho! Jeg har klart det! Jeg er nå 63,1! Starta på ca 68,5, så jeg har gått ned over fem kilo! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 11. november 2011 #350 Del Skrevet 11. november 2011 Gratulerer :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gudmoren Skrevet 11. november 2011 #351 Del Skrevet 11. november 2011 Hei alle sammen. Så flott å se dere har nådd målene deres :D :D Trening og kosthold er helt klart viktig. Mange glemmer å spise riktig, og tror det hjelper å bare trene for å bli kvitt kiloene. Selv er jeg gått ned åtte kilo siste 6 ukene *stolt* Men jeg har i tillegg til å trene også brukt Herbalife. Har dere hørt om det? Hvis ikke, sjekk ut venninna mi sin side www.aktivliv.com/ccc Har tidligere prøvd mange forskjellige dietter, men har bare blitt sånn halveis. Her har jeg hvertfall funnet noe som passet meg. Og det er ikke hver dag man kan spise milkshake og samtidig gå ned i vekt, tihi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 11. november 2011 Forfatter #352 Del Skrevet 11. november 2011 Gratulerer, Rainbow81! Jeg har ikke gått ned noe denne uka, men har bare 1 kg igjen, så det skal nok gå før jul selv om det går treigt. Har i alle fall fått unna to veldig gode treningstimer denne uka, og det er så fantatisk å ha kondisen på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 13. november 2011 #353 Del Skrevet 13. november 2011 Bra Rainbow 81 :D Fliiiink!!! Her går veldig greit å holde den sunne linje Treningen er også ok Merker mørketida tar på, er mye mer fristende med sofakos enn å kle på seg å gå på spinning... Men prøver å ha i allefall 3 treningsøkter i uken Startvekt: 68,7 kg Nåværende:57,8 kg Vil egentlig ned noen kg til men merker det tar litt for mye av brystene og der er jeg ikke akkurat velsignet fra før :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 13. november 2011 #354 Del Skrevet 13. november 2011 Awww, tusen takk for gratulasjoner! Veldig motiverende og koselig! Wow, Cardigan, du har gått ned mye! Skikkelig bra jobba! Hvor lang tid har du brukt på det? Dere andre er også kjempeflinke! Dette er virkeligen inspirerende tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 14. november 2011 Forfatter #355 Del Skrevet 14. november 2011 Har slankebuksa på i dag! Det er virkelig rart å tenke på at jeg ikke fikk igjen en eneste knapp da jeg kjøpte den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 14. november 2011 #356 Del Skrevet 14. november 2011 68,9 på vekta i dag tidlig! Regner med at det vil vippe opp til 69 igjen i et par dager (er tross alt bare snakk om 100 gram!), men allikevel veldig gøy! Har ikke veid så lite siden omgangssyken i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 14. november 2011 #357 Del Skrevet 14. november 2011 Wohoo! Veide meg i dag, gått ned 2 kilo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 15. november 2011 #358 Del Skrevet 15. november 2011 Begynte i februar, rainbow 81 :-) har tatt det veldig rolig og dermed så trur jeg at jeg klarer å holde den livsstilen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 15. november 2011 #359 Del Skrevet 15. november 2011 Ser ut som jeg er stabil på 67,5 nå. Woohoo! Ellers ikke så mye å rapportere. Trener et par-tre ganger i uka, prøver å holde maten i sjakk. Går sånn helt passe. 2,5 ned til jul - tja, vi får se hvordan det går. 1,5 burde være overkommelig hvertfall, det er tross alt eksamenstid snart Jeg skynder meg sakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 16. november 2011 #360 Del Skrevet 16. november 2011 Veiedag : 57,4 kg. Enda bedre: nettopp kommet hjem fra en lang joggetur! Første gang jeg har kunnet jogge i en time uten pause :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå