Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Artig om vi får EL rundt samme tid da :popcorn:

Jaa, det hadde vært morsomt!

Siden i går kveld har jeg hatt kjempefølsomme og vonde brystvorter!! Dusja isted, og det var supervondt å få dusjstrålen på puppene.. Er på dag 11 i syklusen, litt tidlig med el kanskje? Eller? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa, det hadde vært morsomt!

Siden i går kveld har jeg hatt kjempefølsomme og vonde brystvorter!! Dusja isted, og det var supervondt å få dusjstrålen på puppene.. Er på dag 11 i syklusen, litt tidlig med el kanskje? Eller? :klo:

Synest det hørest ut som at EL er like rundt hjørnet med deg jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det hørest ut som at EL er like rundt hjørnet med deg jeg! :)

Lov til å håpe på det! :D Har ikke merka noe til elslim enda, men får vel bare kjøre på med :sengekos: likevel! I går kosa vi oss to ganger... :fnise: Herlig å være sååå forelska i hverandre altså! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Hei alle.

Idag fikk jeg resultat fra prøvene mine. Det viser seg at jeg har litt lavt stoffskifte, og høyt jernlager (som mest sannsynlig er pga lavt stoffskifte). Men legen kunne ikke gi meg svar på horfor stoffskiftet var lavt, men fikk noen piller jeg skal prøve.

Mer blod ville de også ha. Føler meg som en menneskelig nålepute!!

Har blitt sendt videre for å ta UL av halsen.. Er der skjoldbukskjertelen sitter som styrer stoffskifte. Og da ho kjente på meg sa ho at den var litt større enn normalt.. Skummelt??

Men men. Fikk beskjed at jeg må legge babyplanene vekk litt til de har funnet ut hva som er feil, og får rettet det.

Sååååå, ingen sommerbaby her vil jeg tro :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Idag fikk jeg resultat fra prøvene mine. Det viser seg at jeg har litt lavt stoffskifte, og høyt jernlager (som mest sannsynlig er pga lavt stoffskifte). Men legen kunne ikke gi meg svar på horfor stoffskiftet var lavt, men fikk noen piller jeg skal prøve.

Mer blod ville de også ha. Føler meg som en menneskelig nålepute!!

Har blitt sendt videre for å ta UL av halsen.. Er der skjoldbukskjertelen sitter som styrer stoffskifte. Og da ho kjente på meg sa ho at den var litt større enn normalt.. Skummelt??

Men men. Fikk beskjed at jeg må legge babyplanene vekk litt til de har funnet ut hva som er feil, og får rettet det.

Sååååå, ingen sommerbaby her vil jeg tro :(

Huff, håper det går bra med deg og at det "bare" er stoffskiftet ditt. Ønsker deg uansett lykke til videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle.

Idag fikk jeg resultat fra prøvene mine. Det viser seg at jeg har litt lavt stoffskifte, og høyt jernlager (som mest sannsynlig er pga lavt stoffskifte). Men legen kunne ikke gi meg svar på horfor stoffskiftet var lavt, men fikk noen piller jeg skal prøve.

Mer blod ville de også ha. Føler meg som en menneskelig nålepute!!

Har blitt sendt videre for å ta UL av halsen.. Er der skjoldbukskjertelen sitter som styrer stoffskifte. Og da ho kjente på meg sa ho at den var litt større enn normalt.. Skummelt??

Men men. Fikk beskjed at jeg må legge babyplanene vekk litt til de har funnet ut hva som er feil, og får rettet det.

Sååååå, ingen sommerbaby her vil jeg tro :(

Tross resultatene så er det nok godt å få svar på hva som feiler deg, slik at man får gjort noe med det. Og en høst/vinterbaby er helt sikkert også fint å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Idag fikk jeg resultat fra prøvene mine. Det viser seg at jeg har litt lavt stoffskifte, og høyt jernlager (som mest sannsynlig er pga lavt stoffskifte). Men legen kunne ikke gi meg svar på horfor stoffskiftet var lavt, men fikk noen piller jeg skal prøve.

Mer blod ville de også ha. Føler meg som en menneskelig nålepute!!

Har blitt sendt videre for å ta UL av halsen.. Er der skjoldbukskjertelen sitter som styrer stoffskifte. Og da ho kjente på meg sa ho at den var litt større enn normalt.. Skummelt??

Men men. Fikk beskjed at jeg må legge babyplanene vekk litt til de har funnet ut hva som er feil, og får rettet det.

Sååååå, ingen sommerbaby her vil jeg tro :(

uff så kjipt. men godt de finner ut hva som skjer i kroppen din. håper alt går bra me dg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egwene82: :velkommen: hvor bor du, og hvor gammle er dere?=) spennende tider vi har foran osse:D prøvd lenge eller er det helt nytt?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Toolsen: håper du snart får svar på hva som feiler, og får komt i gang med prøvingen igjen! Greit å få det ordentlig sjekket i alle fall :)

Venter på tanta jeg, ho skulle komme på besøk i dag. Krysser fingrer for at ho ikke er forsinket, men holder seg helt unna!

Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL i dag (tror jeg), og er såå spent på om det klaffer! Første PP, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente med å teste. Må si jeg beundrer dere som har holdt på over lengre tid, nå skjønner jeg bedre hvordan det er å gå og tenke baby hele tiden..

Samtidig prøver jeg å holde meg litt på matta, ikke håpe for mye. Ikke lett :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjsann.. tror eggløsninga er på vei jeg! Skulle på do nå, og der var det eggløsningsslim vettu! :lur: Kan nesten ikke vente med å komme hjem til samboeren! Ivrig nåå ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go måren KG jenter:) her kom TR på tidli besøk, så PP1 er over. Ble veldi skuffet.. Mn ser frem til neste PP å satse på maen rekker hjem til el:D

Maen min har hatt 2 uhell dr han har slått ballene hardt i stangen på sykkelen, dette kan skade ting og tang ikke sant? Lurte på å kanskje å få han t å gå t legen å få sjekka d, at alt er i orden, er det mulig d? Har jo ein Go grunn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åjsann.. tror eggløsninga er på vei jeg! Skulle på do nå, og der var det eggløsningsslim vettu! :lur: Kan nesten ikke vente med å komme hjem til samboeren! Ivrig nåå ja :D

Oioi, spennende da! Happy EL! :duskedame: hihi!

Puppene mine er ikke ømme lengre da, og jeg har ikke sett noe til slimet enda.. Men føler meg ganske "tung" i eggstokkene på en måte, at det presser på.. :huh:

Singing cow: har hørt at det skal ganske mye til for å ødelegge sædproduksjonen ved for eksempel et slag mot testiklene. Man kan vel aldri vite, men jeg tror det er liten sannsynlighet for det ihvertfall.. Men siden dere bare er i PP1 så er det jo ikke sikkert det er noe feil med svømmerne hans da, bare at det ikke klaffet på første forsøk. :) Jeg ville gitt det litt tid, så skal du se at du sitter der med :gravid: mage snart! :happy:

Idag har jeg friii, og senere skal jeg på besøk til ei venninne og lille nyfødte babyen! Håper det smitter veldig over på meg og gjør at spira sitter snart! :rodmer: Hva gjør dere idag? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR skulle komme i går, men er ikke her. Jeg har ikke noen PMS heller ... Skal jeg ta en test eller vente litt mer? Vil ikke bli skuffet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

TR skulle komme i går, men er ikke her. Jeg har ikke noen PMS heller ... Skal jeg ta en test eller vente litt mer? Vil ikke bli skuffet :tristbla:

Samme her! Ta en test :hoppe:

Min test ble positiv i dag tidlig! Hurra for meg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her! Ta en test :hoppe:

Min test ble positiv i dag tidlig! Hurra for meg :duskedame:

Gratulerer så mye!!! Skal ta den litt senere i kveld :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! Skal ta den litt senere i kveld :popcorn:

Gi oss en oppdatering når du har tatt den da :D Men er det ikke lurest å ta testen på morgenurin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi oss en oppdatering når du har tatt den da :D Men er det ikke lurest å ta testen på morgenurin? :)

Det skal jeg. Er litt usikker om greia med morgenurin og tester fordi jeg har hørt forskjellige teorier om når er det best. Jeg kjenner en dame som tok testen rett før sengetid og da ble det positiv. Kan ikke vente fram til i morgen uansett :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...