Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så dumt! :(

Tror min er over og. Jeg har tatt alt initativ og gått en uke nå uten å få melding. Hater at jeg ikke kan sende melding selv, men som sagt, jeg har tatt alt initativ til nå. Han er nok ikke interessert.

Anonymous poster hash: 95848...e82

Kjærligheten er liksom bare kjip når alt kommer til alt.

Naive meg trodde jeg virkelig hadde truffet en bra mann nå, og jeg har jo det.

Kanskje det kan bli oss en gang men nå må han få være i fred og bruke tid på å få hverdagen sin til å funke der han er.

Det kjedelige er at han flyttet til bygda mi for 1 uke siden, før var sjansen for å treffe ham tilfeldig veldig liten mens nå er tanken der daglig..

Vil egentlig ikke at det ska gå over men.. Sånn er livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det jenter?

Nå er jeg og min mellomfase mann kjærester! :danse::blomst:

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Gratulerer :biggrin::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :biggrin::blomst:

Takk :D

Jeg synes det er trist å lese om dere andre som forteller om at mannen dere dater nesten ikke tar kontakt eller initiativ. For min del høres det veldig ut som mannen ikke er særlig interessert.

Han jeg nå er sammen med holdt kontakten med meg hver dag og tok alltid initiativ til å legge planer mens vi datet. Var han f.eks offshore, la han planer med meg med en gang han kom hjem. Han kunne også finne på å droppe fotballtrening og øl med gutta dersom det stod mellom meg og dem.

Er mannen interessert nok flytter han fjell for å få deg. :blomst:

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mycoplasma er jo lungebetennelse da...

Men kjipt om du er smittet med Klamydia, den er kjip!

Min mellomfase er over, datet i en del uker, hatt den beste sexen ever, og sterke følelser men livet hans er dessverre for komplisert, så det ble ikke noe mer.

Vondt, kjipt og kjedelig - men sannsynligvis til det beste.

Mycoplasma er faktisk en kjønnssykdom også... Det stemmer at mycoplasma er en lungebetennelse også, men om jeg ikke tar feil er det to ulike infeksjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mannen interessert nok flytter han fjell for å få deg. :blomst:

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Forsåvidt enig, men tror også en del menn ikke vil være for ivrige, i alle fall i startfasen.

Anonymous poster hash: 95848...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Takk :D

Jeg synes det er trist å lese om dere andre som forteller om at mannen dere dater nesten ikke tar kontakt eller initiativ. For min del høres det veldig ut som mannen ikke er særlig interessert.

Han jeg nå er sammen med holdt kontakten med meg hver dag og tok alltid initiativ til å legge planer mens vi datet. Var han f.eks offshore, la han planer med meg med en gang han kom hjem. Han kunne også finne på å droppe fotballtrening og øl med gutta dersom det stod mellom meg og dem.

Er mannen interessert nok flytter han fjell for å få deg. :blomst:

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Følte meg litt truffet når du sa du leste om oss som har menn som ikke tar initiativ, men jeg ble faktisk positivt overrasket idag. Sendte han melding tidligere idag og spurte om vi skulle finne på noe i helgen, noe vi ikke kunne siden han skulle reise bort. Vi fortsatte å snakke litt om det han skulle i helgen, og plutselig foreslår han neste helg. DET har ikke skjedd ofte. Trodde først jeg leste feil :P

Nå gleder jeg meg til neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte meg litt truffet når du sa du leste om oss som har menn som ikke tar initiativ, men jeg ble faktisk positivt overrasket idag. Sendte han melding tidligere idag og spurte om vi skulle finne på noe i helgen, noe vi ikke kunne siden han skulle reise bort. Vi fortsatte å snakke litt om det han skulle i helgen, og plutselig foreslår han neste helg. DET har ikke skjedd ofte. Trodde først jeg leste feil :P

Nå gleder jeg meg til neste helg!

Jeg har også spue om han ville finne på noe i helga. Det vil han. Jeg foreslo et sted, men vi ble enige om at det var litt dyrt, så han foreslo et annet sted. Men jeg skal likevel innrømme at jeg savner han spør om vi skal ut oftere..

Anonymous poster hash: 071fe...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg litt truffet når du sa du leste om oss som har menn som ikke tar initiativ, men jeg ble faktisk positivt overrasket idag. Sendte han melding tidligere idag og spurte om vi skulle finne på noe i helgen, noe vi ikke kunne siden han skulle reise bort. Vi fortsatte å snakke litt om det han skulle i helgen, og plutselig foreslår han neste helg. DET har ikke skjedd ofte. Trodde først jeg leste feil :P

Nå gleder jeg meg til neste helg!

Så bra :D

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Så bra :D

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Jaa! :D er så morsomt hvordan sånne små ting han gjør kan gjøre meg så utrolig glad haha. Merker jeg savner han ekstra mye denne helgen siden han er bortreist og svarer veeldig tregt på meldinger og snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer en fyr som jeg har datet før, men som da ikke fungerte pga avstanden. Nå bor vi på samme sted og har muligheten til å treffes igjen. Merker jeg har høye forventninger, som sikkert burde senkes - men han er drømmemannen... :biggrin:

Han ytret mening om at han ønsker å treffe meg, og jeg speilet det tilbake til han, men han sa ikke noe mer enn det.

Skal jeg spørre han om han vil treffes neste helg? Hjelpes :lillesky:



Anonymous poster hash: 8f9f4...46b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer en fyr som jeg har datet før, men som da ikke fungerte pga avstanden. Nå bor vi på samme sted og har muligheten til å treffes igjen. Merker jeg har høye forventninger, som sikkert burde senkes - men han er drømmemannen... :biggrin:

Han ytret mening om at han ønsker å treffe meg, og jeg speilet det tilbake til han, men han sa ikke noe mer enn det.

Skal jeg spørre han om han vil treffes neste helg? Hjelpes :lillesky:

Anonymous poster hash: 8f9f4...46b

Hopp i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer en fyr som jeg har datet før, men som da ikke fungerte pga avstanden. Nå bor vi på samme sted og har muligheten til å treffes igjen. Merker jeg har høye forventninger, som sikkert burde senkes - men han er drømmemannen... :biggrin:

Han ytret mening om at han ønsker å treffe meg, og jeg speilet det tilbake til han, men han sa ikke noe mer enn det.

Skal jeg spørre han om han vil treffes neste helg? Hjelpes :lillesky:

Anonymous poster hash: 8f9f4...46b

Ja, kjør på :) Spør om han vil ta en kaffe eller joine deg på kino :)

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det!

Ja, kjør på :) Spør om han vil ta en kaffe eller joine deg på kino :)

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Vi skrev litt frem og tilbake istad, så jeg tok motet til meg og spurte om han ville finne på noe neste helg. Joda, han ville gjerne finne på noe, men syns da lørdag var vitterlig lenge til, han ville treffe meg allerede til uka :bolledeig:

Herlighet, jeg blir nervøs. *PUST*

Anonymous poster hash: 8f9f4...46b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skrev litt frem og tilbake istad, så jeg tok motet til meg og spurte om han ville finne på noe neste helg. Joda, han ville gjerne finne på noe, men syns da lørdag var vitterlig lenge til, han ville treffe meg allerede til uka :bolledeig:

Herlighet, jeg blir nervøs. *PUST*

Anonymous poster hash: 8f9f4...46b

Ser man DET!

Flink altså! det er som regel bare å kaste seg i det.

Jeg kaster meg stadig vekk inn i ting, og hender jeg går skikkelig på trynet.. men da får man bare børste knærne og gå videre.

Han jeg har datet i 6 uker har trukket seg stille tilbake - IGJEN, etter nok ei kule varmt med moren til barna..

Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna, men senest i sta sendte jeg en mld til ham på messenger hvor jeg skrev at jeg savnet ham i hverdagen min..

Han har lest den, men ikke svart - og enda så godt jeg visste at han ikke kom til å svare, så var det ett lite håp.

Kan hende det kommer noe en dag, men sannsynligvis ikke.

Jeg savner ham så enormt, og jeg går liksom å venter på at han skal komme kjørende inn i innkjøringen min.. Pyton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man DET!

Flink altså! det er som regel bare å kaste seg i det.

Jeg kaster meg stadig vekk inn i ting, og hender jeg går skikkelig på trynet.. men da får man bare børste knærne og gå videre.

Han jeg har datet i 6 uker har trukket seg stille tilbake - IGJEN, etter nok ei kule varmt med moren til barna..

Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna, men senest i sta sendte jeg en mld til ham på messenger hvor jeg skrev at jeg savnet ham i hverdagen min..

Han har lest den, men ikke svart - og enda så godt jeg visste at han ikke kom til å svare, så var det ett lite håp.

Kan hende det kommer noe en dag, men sannsynligvis ikke.

Jeg savner ham så enormt, og jeg går liksom å venter på at han skal komme kjørende inn i innkjøringen min.. Pyton!

Huff, skjønner at det er fryktelig å ha det slik :( Det at han ikke en gang gidder å svare når du sier at du savner han, sier mye... :/

Ville nok ha trukket meg langt unna han en periode.

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner at det er fryktelig å ha det slik :( Det at han ikke en gang gidder å svare når du sier at du savner han, sier mye... :/

Ville nok ha trukket meg langt unna han en periode.

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Han ringte i går... 💕

Godt å høre stemmen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ringte i går...

Godt å høre stemmen hans.

Så koselig da! Hvordan er stemningen mellom dere nå, skal dere treffes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da! Hvordan er stemningen mellom dere nå, skal dere treffes? :)

Stemningen er som den har vært.. Det er i mine øyne en unik kontakt mellom oss og vi snakker om ALT.. nå er det bare å holde tunga rett i munnen og skynde seg sakte.

Han vender tilbake gang etter gang, og han setter godt ord på hva som skjer, gir meg egentlig ingen grunn til å ikke tro ham og jeg har vært akkurat der selv.. Så med litt tålmodighet og takhøyde så tror jeg dette kan gå bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puster dyypt* okei, da var vi i gang igjen.. Ga opp han forrige, det ble jævlig klart for meg at han ha faen når jeg sendte snap (har fortsatt ikke nr'et hans) om at jeg hadde vært på sykehuset og var lei meg over at det ikke gikk som jeg håpa (var ærlig om sykdommen hele veien, og hvis han hadde fulgt med skulle han ha fått med seg at jeg kom til å få vite nytt snart) - den eneste responsen jeg fikk var en snap der han skrev at han kjeda seg. Åja, så fint da. En uke etter sender han ny snap og spør hva jeg gjør. Jeg gidder ikke svare, så han sletter meg. Fair enough. Et par uker etter legger han meg til igjen og skal dra opp tråden der vi slapp, og han starter med "skulle ønske du var her nå" .. Daa skulle du kanskje ha satsa litt FØR jeg ga opp, ditt nek. Svarte ikke, og har ikke hørt fra han siden. Det føles ikke som noe tap, for å være ærlig. Men det er godt over en mnd siden nå, om jeg ikke husker feil. Fatter enda ikke at jeg droppa de andre flotte mannfolka til fordel for den gjøken der altså..

Men det er lys i tunnellen.. Har møtt en ny nå, det kjennes veldig bra. Kjenner jeg har sommerfugler i magen igjen! Håper det går bedre denne gangen :D

:bolledeig:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fyr som har forvillet meg inn her.. håper det er i orden :P

Leser at dere savner en mann som tar initiativ/er tilbakeholden. Kjenner meg dessverre igjen der.

Jeg og flere av kompisene mine er sånn selv om vi er kjempeinteresserte, men noe bunner vel ut i det teite opplegget om å leke "hard to get". Har man først hørt om push/pull er det vanskelig å legge fra seg den tanken igjen. Så om dere er interessert i en gutt, så ta initiativ dere og! :)

Har holdt litt på med ei jente i 2 og en halv måned nå ca, men som sagt, sliter jeg med å ta initiativ. Vi har derimot så å si daglig kontakt, og mange gode samtaler. Tenkte å manne meg opp og be hun med på noe neste uke, da vi allerede har vært på to "dates", men er også redd jeg har trukket meg for mye og ofte tilbake :/ Jaja, man må vel bare "hoppe i det" før eller siden som noen over her skriver :P

Endret av illuminate
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...