Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ganske sikker på at jeg er i denne såkalte mellomfasen med han jeg holder på med nå og må si det er veldig opp og ned med hvordan jeg føler det. (Har holdt på i ca 2mnd) Jeg merker at hvis det er noen dager hvor vi ikke snakker så mye blir jeg veldig ofte usikker og tenker det verste, mens på dager hvor vi snakker mer så er jeg verdens lykkeligste.

Noen fler som har det på samme måte? Er det vanlig at vi jenter oftere trenger "bekreftelse" enn det gutta gjør?

Kunne trodd det var jeg som skrev her. Bare at hvor lebænge vi har holdt på..er litt tåkete. Avviste han for et par år siden, men vi er sammen oftere igjen nå. Håper jeg kan få til noe.

Anonymous poster hash: 071fe...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Honeyblossom

Jeg er nok litt motsatt. Før var jeg begge deler. Dårlig på å ta initiativ når man er sammen, og til å være sammen. Nå er jeg mye flinkere til å vise ( fysisk spesielt ) at jeg liker å være sammen. Men det har nok også mye å si at han virker til å sette pris på det. Når det kommer til avtaler på forhånd, er jeg mer redd. Tror det har med at jeg da ikke kan "se" responsen. Når vi er sammen kan jeg se og føle hvordan det blir mottatt.

Ja, det må være lov å "avvise" med grunn. Det er ikke avvisning nei. Og om så, så må man forvente det en gang i blant, uten at man blir lei seg og tar det negativt. Jeg skal nok saktens tåle det nå. Men får jeg nei, så er jeg nok ikke den som spør neste gang. Det er bare den derre " sikkerheten" jeg må ha. Teit, men sånn er det. Man er på rett vei i det minste. ;)

Kjenner meg igjen med det å ikke ville spørre igjen når man fikk et "nei" forrige gang, men jeg greier bare ikke kontrollere meg. :fnise: Føler meg MÅ spørre siden jeg har så lyst til å være med han. I det siste har det blitt veldig mye "nei" siden han er opptatt med å pusse opp hos foreldrene sine. Krysser fingrene for at de ikke pusser opp for alltid og at han vil få mer tid når de er ferdige.

Har forsåvidt ikke hørt noe særlig fra han sålangt idag heller. Han sendte en snap (vet ikke om det var massesnap eller bare til meg) som jeg svarte på, men som han har ikke har svart tilbake på. Jeg skrev ikke noe som måtte svares på, men hadde vært kos om han hadde prøvd å starte en samtale videre, men men! Jeg sender han nok en natta melding ikveld som vanlig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig gøy å lese her inne (Litt vemodig og kanskje..) Håper det går bra for dere som er i mellomfasen! Heier på dere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Mellomfase over for min del. Har blitt kjæreste nå! :laugh:

For over en uke siden faktisk. Avstanden blir vanskelig de første månedene, men det er ikke så lang flytur. Jeg dro hjem i går og han kommer og besøker meg i midten av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en i mange måneder. Vi oppfører oss som kjærester, men har aldri tatt praten.

Her om dagen var vi uenige om noe og småkranglet på sms. Det endte med at han skrev at "Jeg har nok vært usikker på oss og veien videre".

Hva gjør jeg? Over og ut? Er dette en "fin" måte å dumpe meg på?

Han vil møtes i dag, men jeg kjenner at jeg ikke orker. Trenger ikke møte han hvis jeg tolker ordene hans riktig, da er han ikke verdt mer av min tid.



Anonymous poster hash: c92de...ca9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en i mange måneder. Vi oppfører oss som kjærester, men har aldri tatt praten.

Her om dagen var vi uenige om noe og småkranglet på sms. Det endte med at han skrev at "Jeg har nok vært usikker på oss og veien videre".

Hva gjør jeg? Over og ut? Er dette en "fin" måte å dumpe meg på?

Han vil møtes i dag, men jeg kjenner at jeg ikke orker. Trenger ikke møte han hvis jeg tolker ordene hans riktig, da er han ikke verdt mer av min tid.

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Du burde møte han og finne ut av det. Kan jo hende han bare vil treffes og se det ann. Hvis du vil fortsette å se han så syns jeg du skal si det til han og evt. gi han tid hvis det er det han trenger.

Anonymous poster hash: 95848...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde møte han og finne ut av det. Kan jo hende han bare vil treffes og se det ann. Hvis du vil fortsette å se han så syns jeg du skal si det til han og evt. gi han tid hvis det er det han trenger.

Anonymous poster hash: 95848...e82

Takk for svar:)

Vi har datet i maaange måneder, til sommeren blir det 1 år. Han har strengt tatt hatt mer enn god nok tid til å finne utav det.

Jeg svarte nei til å treffes. Har egentlig lyst å bare slette han fra alt. Jeg klarer ikke fortsette med han nå som jeg har det svart på hvitt at han er usikker på en framtid med meg!?

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Vi har datet i maaange måneder, til sommeren blir det 1 år. Han har strengt tatt hatt mer enn god nok tid til å finne utav det.

Jeg svarte nei til å treffes. Har egentlig lyst å bare slette han fra alt. Jeg klarer ikke fortsette med han nå som jeg har det svart på hvitt at han er usikker på en framtid med meg!?

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Kan du ikke bare spørre ham rett ut hva han mente med det, da?

Du har jo ikke så mye å tape på det? Etter et år begynner det uansett å bli på tide å få avklart hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare spørre ham rett ut hva han mente med det, da?

Du har jo ikke så mye å tape på det? Etter et år begynner det uansett å bli på tide å få avklart hva som skjer...

Jeg skrev nå at jeg ikke visste om jeg ville treffes mer, fordi jeg var usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det at han ikke ser en framtid i meg? Og la til "hvis det var det du mente?".

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev nå at jeg ikke visste om jeg ville treffes mer, fordi jeg var usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det at han ikke ser en framtid i meg? Og la til "hvis det var det du mente?".

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Oii, hva svarte han? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev nå at jeg ikke visste om jeg ville treffes mer, fordi jeg var usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det at han ikke ser en framtid i meg? Og la til "hvis det var det du mente?".

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Uff, kjipt å date noen så lenge og fortsatt være i mellomfasen. Men hadde jeg truffet noen i et år hadde jeg nok tatt den samtalen i person. Så at han skriver en melding om at han er usikker syns jeg sier ganske mye om han.

Anonymous poster hash: 95848...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, hva svarte han? :o

Han skrev at han ikke mente at han ikke så noen framtid med meg, og at jeg nok hadde lest litt mellom linjene.

Men likevel er han altså usikker.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det kommer en tilgivende naiv meg og sier "gi det en sjanse til" og en annen som sier "du er en idiot om du ikke tar hintet at han IKKE er interessert".

Altså, så mange mnd og han er fremdeles usikker. Da føler jeg meg ikke bra nok for han. Det sa jeg til han, og DA ble han ihvertfall usikker, fordi han ville ikke at han skulle få meg til å føle sånn.

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev at han ikke mente at han ikke så noen framtid med meg, og at jeg nok hadde lest litt mellom linjene.

Men likevel er han altså usikker.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det kommer en tilgivende naiv meg og sier "gi det en sjanse til" og en annen som sier "du er en idiot om du ikke tar hintet at han IKKE er interessert".

Altså, så mange mnd og han er fremdeles usikker. Da føler jeg meg ikke bra nok for han. Det sa jeg til han, og DA ble han ihvertfall usikker, fordi han ville ikke at han skulle få meg til å føle sånn.

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Har han ikke sagt rett ut at han ikke vil noe mer med deg? Det skjønner jeg ikke problemet med å gjøre. Jeg er kvinne, men når menn har innrømmet at de ville noe mer med meg, har jeg sagt at jeg ikke hadde sterkere følelser for dem, men at jeg gjerne ville fortsette å ha dem som venner. Bare så de skal slippe å håpe. Vet ikke hvorfor han sier til deg at han er usikker.. kanskje en feig måte å si til deg på at han ikke er intressert, eller at han kan ha noe i privat livet sitt som han ikke vil du skal oppdage.. aner virkelig ikke.

Anonymous poster hash: 071fe...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skrev at han ikke mente at han ikke så noen framtid med meg, og at jeg nok hadde lest litt mellom linjene.

Men likevel er han altså usikker.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det kommer en tilgivende naiv meg og sier "gi det en sjanse til" og en annen som sier "du er en idiot om du ikke tar hintet at han IKKE er interessert".

Altså, så mange mnd og han er fremdeles usikker. Da føler jeg meg ikke bra nok for han. Det sa jeg til han, og DA ble han ihvertfall usikker, fordi han ville ikke at han skulle få meg til å føle sånn.

Anonymous poster hash: c92de...ca9

hva gjør dere når dere treffes?

Anonymous poster hash: 2e121...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Glem det. Han kom med en veldig god unnskyldning/grunn og avtalte møte i morgen.. Tilbake på den rosa skyen! Wee

Endret av Lucid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Glem det. Han kom med en veldig god unnskyldning/grunn og avtalte møte i morgen.. Tilbake på den rosa skyen! Wee

Haha, så bra :) Viser bare hvor lett vi blir stresset :P

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, så bra :) Viser bare hvor lett vi blir stresset :P

Anonymous poster hash: 413d7...9c6

Haha, ikke sant? Føles litt ut som om jeg skulle ha vært innlagt egentlig, det burde ikke vært lov å være så ustabil som dette.. :P Er som å hoppe på ei trampoline knytta fast til vogna på en berg- og dalbane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som å hoppe på ei trampoline knytta fast til vogna på en berg- og dalbane.

HAHA! Fantastisk. Så beskrivende ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han ikke sagt rett ut at han ikke vil noe mer med deg? Det skjønner jeg ikke problemet med å gjøre. Jeg er kvinne, men når menn har innrømmet at de ville noe mer med meg, har jeg sagt at jeg ikke hadde sterkere følelser for dem, men at jeg gjerne ville fortsette å ha dem som venner. Bare så de skal slippe å håpe. Vet ikke hvorfor han sier til deg at han er usikker.. kanskje en feig måte å si til deg på at han ikke er intressert, eller at han kan ha noe i privat livet sitt som han ikke vil du skal oppdage.. aner virkelig ikke.

Anonymous poster hash: 071fe...a50

Han sa han var usikker på veien videre. Da jeg spurte rett ut som han ikke så noen framtid i meg, sa han at han ikke mente det og at jeg hadde tolket feil/lest ting mellom linjene som ikke var der.

Nå har plutselig samtalen dreid seg over på at han er så fryktelig redd for å bli såret. Jeg oppfatter han ikke som en sårbar fyr, men man vet jo aldri. Vet ikke hva han har opplevd tidligere. Jeg er tidenes mest stabile og trofaste, så han har ingen grunn til å være redd, og det trodde jeg at han hadde erfart etterhvert nå som tiden har gått.

Kanskje det er en "det er ikke deg, det er meg"-triks, eller så er det noe i det...

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør dere når dere treffes?

Anonymous poster hash: 2e121...5c3

Alt!

Vi treffes ganske ofte, og da oppfører vi oss som kjærester. Ser tv, lager mat, drar på trening, kino, tur osv. Jeg har truffet vennene hans, og han vil ofte ha meg med på byen (altså ikke bare treffes etterpå, men ha meg med med kompisene). Det var en tung periode i livet mitt for en stund tilbake, da stilte han virkelig opp.

Det var også en periode over noen uker vi ikke kunne ha sex pga en operasjon, men vi møttes like hyppig for det.

Han oppfører seg virkelig ikke som "gutter som bare vil ha sex" (been there!), men likevel kommer vi ikke i mål som kjærester. Det er en forvirrende mellomting.

Anonymous poster hash: c92de...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...