Millimani Skrevet 23. juni 2012 #181 Del Skrevet 23. juni 2012 du var ny her? Jeg fant en nydelig blå her en dag, tror den het noe med hav *google* så blått er ikke et dårlig forslag Takk! Jeg er ny her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. juni 2012 #182 Del Skrevet 23. juni 2012 Skjønner godt at du kjenner det i dag, med så mange timer med drikking i går. Jeg husker en gravid liljan som lengtet etter vin og en fest i blant Det husker jeg godt også, vi kunne jo knapt nevne vin eller fest uten at lilljan begynte å drømme om tiden etter graviditeten. Hvordan står det forresten til med planene om graviditet nummer tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #183 Del Skrevet 24. juni 2012 jeg var sikkert i overkant misunnelig på dere da. Men jeg har tatt det igjen om enn ikke med så høy frekvens som før Sankt hans med barna var magisk. Nabolaget hadde et kjempebål og alle hadde med litt mat hver til bordet. Mye godt. Barna synes bålet var nydelig fint og varmet godt i sommerkvelden. Aktiviteter og premier til alle barna også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #184 Del Skrevet 24. juni 2012 Apropo ny baby så har storebror uttalt seg i dag. Vi sitter på kjøkkenbordet og perler og lillebror bare ødelegger og tømmer perler utover gulv og bord. Etterhvert får jeg nok etter hundrevis av "nei, det er ikke lov". Jeg ender opp med å ta ham bort mens jeg sier "du er ikke snill" da kommer det tørt fra storebror: "det er jo det jeg har prøvd å fortelle dere!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. juni 2012 #185 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvordan skal en tolke den? At det er nok med de to du har, eller drømmer du fortsatt om en til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #186 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvordan skal en tolke den? At det er nok med de to du har, eller drømmer du fortsatt om en til? At eldstemann mener han har nok med 1 bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #187 Del Skrevet 25. juni 2012 Pannekaker med blåbærsyltetøy til frokost. Nå leker barna sammen på rommet det gir meg alltid en så god følelse når jeg ser og hører at de setter pris på hverandre. Etterpå skal vi gå en tur til biblioteket og låne sommerlektyre til liten og stor Vurderer også dus gammelrosa på kjøkkenet. Det er jo et meget mannsdominert hjem så litt rosa hadde vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. juni 2012 #188 Del Skrevet 25. juni 2012 Høres ut som en fin mandag, lilljan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. juni 2012 #189 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg syns du skal lage en til siden de du har setter sånn pris på hverandre. Jeg er alltid pro rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juni 2012 #190 Del Skrevet 26. juni 2012 At eldstemann mener han har nok med 1 bror Da må det bli en søster neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #191 Del Skrevet 26. juni 2012 Haha, dere da! Jeg overgir meg men overtalelse av Handy må dere ta dere av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2012 #192 Del Skrevet 27. juni 2012 Såpass må du da klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 #193 Del Skrevet 27. juni 2012 Blander meg ikke inn i sånt *pusser glorie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #194 Del Skrevet 29. juni 2012 Åhh vi maler og vi maler og det er så fint og flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. juni 2012 #195 Del Skrevet 30. juni 2012 Hei lilljan! Inne og prøver å oppdatere meg bittelitt. Håper alt er vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #196 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei lilljan! Inne og prøver å oppdatere meg bittelitt. Håper alt er vel Ikke så mye å oppdatere seg på her, dog veeeeldig glad for at du er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #197 Del Skrevet 2. juli 2012 drømmehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. juli 2012 #198 Del Skrevet 2. juli 2012 Drømmehelg høres BRA ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. juli 2012 #199 Del Skrevet 2. juli 2012 Hurra for drømmehelger, og ja til flere slike! Kjekt å være her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #200 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Endret 3. juli 2012 av lilljan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå