Ariel* Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #541 Del Skrevet 17. mars 2014 håper du fremdeles ikke har blødd noe mer! Nope ingenting! Jeg tar det som et godt tegn. Ikke har jeg noen smerter heller. Satser på at blodansamlingen er borte når jeg skal på ul om en uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. mars 2014 #542 Del Skrevet 17. mars 2014 Absolutt et godt tegn ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #543 Del Skrevet 17. mars 2014 Merker jeg syns det er litt vanskelig etter fredag. Men jeg har prøvd å holde meg positiv. Jeg kjøpte meg angel sound når jeg var gravid med jenta mi, og jeg følte for å prøve den nå ikveld. Og jeg fant hjertelyden <3 lille knøttet mitt lever ihvertfall! Jeg håper at det her vil gå fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #544 Del Skrevet 18. mars 2014 Klar for første svangerskapskontroll hos legen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #545 Del Skrevet 24. mars 2014 Vært på kontroll og ultralyd nå. Blodansamlingen er borte og baby har det fint <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. mars 2014 #546 Del Skrevet 24. mars 2014 Åh, det var godt å høre! Hvordan er formen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #547 Del Skrevet 24. mars 2014 Åh, det var godt å høre! Hvordan er formen ellers? Formen er stigende (heldigvis) Er ikke så mye kvalm lenger, og trøttheten kan jeg leve med. Bekkenet har blitt veldig vondt i helga, men skal til fysio i dag så jeg håper ting går seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. mars 2014 #548 Del Skrevet 24. mars 2014 Så godt å lese at blodansamlingen er vekk og at babyen har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mars 2014 #549 Del Skrevet 25. mars 2014 Åh, så at alt er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #550 Del Skrevet 30. mars 2014 Formen begynner å bli bedre men jeg er fortsatt vanvittig trøtt! Når kl er 21.30 er jeg helt ferdig og må legge meg. Har også endel vondt i magen, men lurer på om det er pga luft. Litt usikker. Nå vises det at magen har poppet ut. Jeg føler meg bare ekstra feit gleder meg til det blir mer babymage :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 3. april 2014 Forfatter #551 Del Skrevet 3. april 2014 Uke 15 nå synes tiden går fort egentlig! Jeg trodde jeg ikke hadde noen følelse på hva slags kjønn det er. Men har plutselig oppdaget at hver gang jeg skal snakke om babyen vil jeg omtale den som hun så da har jeg kanskje en magefølelse likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. april 2014 #552 Del Skrevet 3. april 2014 Ikke så lenge til OUL nå da! Tipper jente jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. april 2014 #553 Del Skrevet 3. april 2014 innom å hilser på. Jeg er 16 uker på vei,moro å følge med på noen som er ca like langt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 6. april 2014 Forfatter #554 Del Skrevet 6. april 2014 Ikke så lenge til OUL nå da! Tipper jente jeg! Da er vi to som tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 6. april 2014 Forfatter #555 Del Skrevet 6. april 2014 innom å hilser på. Jeg er 16 uker på vei,moro å følge med på noen som er ca like langt:) Hei! ja, det er veldig moro å følge andre som omtrent er like langt. Ekstra spennende er det rundt termindatoene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 6. april 2014 Forfatter #556 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg kan idag meddele at bekkenet slettes ikke tåler alt for mye fysisk arbeid. Det må begrenses nå, kjenner jeg. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 10. april 2014 Forfatter #557 Del Skrevet 10. april 2014 Mon tro om det er lille frø jeg kjenner romstere idag Bekkenet er skikkelig vondt. Fikk ikke legetime før i slutten av måneden :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 16. april 2014 Forfatter #558 Del Skrevet 16. april 2014 Herlige påske og herlige 2. Trimester Formen er bedre, jeg merker ikke at jeg er gravid utenom at magen vokser. Kjenner jeg har litt angst for vektoppgang forrige svangerskap gikk jeg opp 25 kg og ble ALT for tung. Nå har jeg gått opp 1 kg. Bare det er nok til å stresse meg litt opp. Må ihvertfall passe litt på hva jeg spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. april 2014 #559 Del Skrevet 16. april 2014 Når har du oul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 23. april 2014 Forfatter #560 Del Skrevet 23. april 2014 Når har du oul? 5. Mai begynner å bli spent! Jeg er så glad for at jeg gikk til innkjøp av doppler sist. Da slipper jeg å bekymre meg unødig lenge, om jeg blir usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå