*Frida* Skrevet 4. oktober 2011 #241 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bra! Hurra for slimpropp! Sist gjekk min 2 dagar før fødsel Krysser fingrane for at det betyr meir modning og snart fødsel for deg! (Denne gang har deler av min komt for 9 dagar sidan, fremdeles ingen fødsel her nei...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. oktober 2011 #242 Del Skrevet 4. oktober 2011 Slimpropp! Nå skjer det ting! Ønsker deg all lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. oktober 2011 #243 Del Skrevet 5. oktober 2011 for slimpropp! Uansett håper jeg ting går fort, med tanke på blodtrykket ditt. Det kan umulig være godt å være i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2011 #244 Del Skrevet 5. oktober 2011 for blodpropp! Uansett så er det ikke lenge igjen til snuppa/gutten er hos dere! Max tre uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. oktober 2011 #245 Del Skrevet 5. oktober 2011 Blodpropp, Teriyaki? slimpropp Håper det skjer noe snart. Var det blod på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 5. oktober 2011 #246 Del Skrevet 5. oktober 2011 for blodpropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 5. oktober 2011 tusen takk for lykkeønskningene for at slimproppen har gått! Men jeg er jammen ikke sikker på om jeg skal tolke det positivt at Teriyaki er lykkelig for blodpropp!! HenLu: det var veldig mye blod i slimproppen. Men nå har jeg stort sett blødd siden søndag når jordmor sjekket åpningen. Så det er nok noen sprukne blodkar langt oppi hugsa blør fortsatt litt i dag, og har veldig mye utflod Har ingen tegn på fødsel enda. Så her er det bare å vente i spenning men håper jo at det er et godt tegn at slimproppen har gått, og at jeg kanskje ikke går så altfor lenge etter terminen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. oktober 2011 #248 Del Skrevet 6. oktober 2011 HAHA, jeg ler fortsatt av at Teri ble glad for blodpropp Hun er vel godt inni pre-ammetåken, hehehe! Jeg tror virkelig du føder snart. Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 6. oktober 2011 #249 Del Skrevet 6. oktober 2011 Eg leste at det var vanlig at fødselen kom i gang 1-7 dagar etter at slimproppen går, så det nærmar seg nok for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #250 Del Skrevet 6. oktober 2011 HAHA, jeg ler fortsatt av at Teri ble glad for blodpropp Hun er vel godt inni pre-ammetåken, hehehe! Jeg tror virkelig du føder snart. Så spennende Ja, jeg ler fortsatt også av det.. Det ser ut til at preammetåken har slått til ja.. Eg leste at det var vanlig at fødselen kom i gang 1-7 dagar etter at slimproppen går, så det nærmar seg nok for deg! Ja, jeg har også lest det. Så vi får se Kanskje det blir baby i løpet av helga? -------------------------------------------------------- Har litt murringer i dag, men absolutt ikke noen fødsel på gang.. Også har jeg noe vanvittig med utflod? Er dette vanlig da? Antakeligvis, da det meste under et svangerskap er vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2011 #251 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hahaha..Blodpropp ja! Gudane vet hvor den kom fra Hadde vært litt slemt å hoppe for at noen fikk blodpropp Preammetåken ja.. ___ Baby i løpet av helga vil jo være kjempeherlig! Tenk at du kanskje ligger der med et nyfødt nurk i armene om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. oktober 2011 #252 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er to uker siden min slimpropp gikk, men ingen baby å se Men min slimpropp var HELT blank og da er det ikke noe tegn på at fødsel nærmer seg ALT i et svangerskap er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. oktober 2011 #253 Del Skrevet 6. oktober 2011 Som HenLu sier: Alt er normalt! Men ja, jeg har lest at mange får økt utflod de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hahaha..Blodpropp ja! Gudane vet hvor den kom fra Hadde vært litt slemt å hoppe for at noen fikk blodpropp Preammetåken ja.. ___ Baby i løpet av helga vil jo være kjempeherlig! Tenk at du kanskje ligger der med et nyfødt nurk i armene om en uke Jada, jeg tok meg ikke så nær av det.. Hadde vært værre om jeg faktisk hadde fått blodpropp og du jublet for det Og du er absolutt unnskyldt! Preammetåke er IKKE noe å spøke med Det er to uker siden min slimpropp gikk, men ingen baby å se Men min slimpropp var HELT blank og da er det ikke noe tegn på at fødsel nærmer seg ALT i et svangerskap er normalt Har det noe å si om det er blodspor i den eller ikke i forhold til hvor nærme fødsel man er? Som HenLu sier: Alt er normalt! Men ja, jeg har lest at mange får økt utflod de siste dagene Om økt utflod de siste dagene betyr at fødsel nærmer seg, så bør jeg være farlig nærme.. Men det er jeg jo i utgangspunktet likevel.. Det er jo ikke lenge til jeg har babyn min her om jeg skulle gå over termin uansett. 1 uke til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. oktober 2011 #255 Del Skrevet 6. oktober 2011 1 uke til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #256 Del Skrevet 6. oktober 2011 Forresten så kan jeg meddele at hormonene er skikkelig håpløse med meg om dagen.. Jeg gråter og gråter og gråter og gråter og jeg ANER ikke hvorfor!! Stakkar mannen min. Han trøster meg og jeg gråter bare enda mer.. Det er jammen ikke enkelt å være mannen til ei gravid dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2011 #257 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skal ikke være lett, nei Men flott du har en mann som trøster, da! Bare en uke til termin! Heldige du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. oktober 2011 #258 Del Skrevet 6. oktober 2011 for en uke igjen til termin! Det er jo ikke lenge til babyen er på utsiden, uansett hvordan man vrir og vender på det. Kanskje i morgen? Kanskje om tre uker? Tror de er klar over at de gravide damene er fremdeles de man ble sammen med, håper hvertfall det. Uansett, bare gråte i vei, det er jo ikke stort man kan få gjort med hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. oktober 2011 #259 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du er ikke den eneste som gråter Ja, blodspor vil si at man er nærmere fødsel Et godt tegn alså, dersom man er over 37 uker på vei Slimproppen til svigerinnen min gikk dagen etter meg, men hun hadde blod i den. Et par dager etterpå så fødet hun, men det kan jo alikevel ta lenger tid enn et par dager, så du må smøre deg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #260 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skal ikke være lett, nei Men flott du har en mann som trøster, da! jepp: Bare en uke til termin! hoppe: Heldige du Ja, mannen er helt fantastisk Jeg gleder meg så masse til å se mannen min holde og kose på sønnen/datteren vår jeg.. Jeg får tårer i øyekroken av bare å tenke på det for en uke igjen til termin! :strix Det er jo ikke lenge til babyen er på utsiden, uansett hvordan man vrir og vender på det. Kanskje i morgen? Kanskje om tre uker? Tror de er klar over at de gravide damene er fremdeles de man ble sammen med, håper hvertfall det. Uansett, bare gråte i vei, det er jo ikke stort man kan få gjort med hormoner. klemmer: Nei, det er uansett ikke lenge til vi har babyen vår her.. Det er ganske godt å tenke på. Men jeg kan tenke meg at dagene kommer til å være dobbelt så lange etter terminen Du er ikke den eneste som gråter Ja, blodspor vil si at man er nærmere fødsel jepp: Et godt tegn alså, dersom man er over 37 uker på vei Slimproppen til svigerinnen min gikk dagen etter meg, men hun hadde blod i den. Et par dager etterpå så fødet hun, men det kan jo alikevel ta lenger tid enn et par dager, så du må smøre deg med tålmodighet Godt å høre vi er fler som angrepet av hormonene. Visste ikke at blodspor eller ikke hadde noe å si ift. hvor nærme fødsel man er jeg.. Men nå har jeg lært noe nytt i dag og 3 dager siden slimproppen gikk i dag, og har ikke noe baby her enda. Men det kommer når det kommer ------------------------------ Intime/ekle detaljer!!!!! Jeg har ikke noe spesielt løs mage, men vært på do noen ganger og tømt meg i dag. Så jeg får da i allefall tømt meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå