MonThe Skrevet 24. november 2013 #461 Del Skrevet 24. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 25. november 2013 Forfatter #462 Del Skrevet 25. november 2013 Kjenner jeg blir redd for at det har skjedd noe under forrige utskrapning slik at det blir vanskelig å bli gravid igjen. Teite tanker Var bare så klar for å bli gravid igjen og tankene om at det kan gå mange måneder er vanskelig. Må prøve å stresse ned :/ Det positive er at jeg nå har gått ned 3 kg! 1 kg igjen til jeg er der jeg var før jeg ble gravid med snuppa! Det er en god tanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. november 2013 #463 Del Skrevet 26. november 2013 Det trenger ikke ha skjedd noe under utskrapningen, husk at når alle forholdene er perfekt i livmora under eggløsningen og med spermen så er det bare ca 25% sjanse for å bli gravid. Men skjønner at du er bekymret og skuffet. Kanskje det skjer ved neste syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #464 Del Skrevet 5. desember 2013 Da er neste eggløsning rett rundt hjørnet håper på bedre lykke denne gang! Ellers kan jeg fortelle at kostholdet fortsatt går bra. -4 kg nå! Jeg tenkte at det sikkert ikke var noen vits i å ta bilder før jeg begynte eller underveis. Men nå er jeg glad jeg gjorde det likevel ser veldig stor forskjell på magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. desember 2013 #465 Del Skrevet 5. desember 2013 Så flink du er! Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #466 Del Skrevet 9. desember 2013 Positiv eggløsningstest idag. Så får vi se da, om det kan klaffe denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #467 Del Skrevet 10. desember 2013 Positiv el-test idag også. Så da prøver vi idag også Da satser jeg på at den er negativ i morgen. Det er vel ingen stor sjanse for positiv el-test tre dager på rad. ?!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. desember 2013 #468 Del Skrevet 11. desember 2013 Vet ikke noe om slik testing men krysser alt som er mulig for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. desember 2013 #469 Del Skrevet 11. desember 2013 Lykke til Gleder meg til å selv være prøver! Det har jeg jo aldri vært før, hehe...Så blir en spennende tid vil jeg tro. Men kan selvsagt skjønne at det ikke føles like spennende når man har opplevd spontanabort. Da blir det vel litt mer usikkert og skummelt. Uansett, krysser fingrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #470 Del Skrevet 15. desember 2013 Lykke til Gleder meg til å selv være prøver! Det har jeg jo aldri vært før, hehe...Så blir en spennende tid vil jeg tro. Men kan selvsagt skjønne at det ikke føles like spennende når man har opplevd spontanabort. Da blir det vel litt mer usikkert og skummelt. Uansett, krysser fingrene! Takk for det Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #471 Del Skrevet 15. desember 2013 I år kan julaften virkelig bringe med seg en fantastisk gave! Muligheten er der Jeg skal i utgangspunktet teste på selveste julaften (tvilsomt at jeg klarer å vente til da men) Idag dukka det plutselig opp ei kvise i panna mi. Og jeg som aldri får kviser annet enn en liten den uka jeg har mens. Nå er det jo fortsatt over ei uke til jeg skal ha mens. Så håper det kan være noen hormonforandringer på gang fikk kviser tidlig de tre andre gangene jeg var gravid også. Ellers har lille T hatt spysjuka for første gang nå. Hun har vært kjempeflink og er frisk igjen nå ikke all verdens Matlyst enda, men hun spiser. Kan også nå si at vekta er der den var før jeg ble gravid med T. Hurra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #472 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg er så spent på testing Mye menssmerter idag. Håper det ikke er TR som er på vei. Det er uansett litt vel tidlig i såfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. desember 2013 #473 Del Skrevet 17. desember 2013 Følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #474 Del Skrevet 18. desember 2013 Følger spent med Herlig Tester på søndag, har jeg bestemt meg for så da blir det spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #475 Del Skrevet 18. desember 2013 Og der begynte jeg å blø Jeg fatter ikke!! Det har jo kun gått ei uke siden eggløsning. Skal det ikke gå 14 dager ca mellom eggløsning og mens da??? Nei nei nei. Det her går ikke min vei :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. desember 2013 #476 Del Skrevet 18. desember 2013 Da var det ikke meningen denne gangen Men det vil skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. desember 2013 #477 Del Skrevet 19. desember 2013 Syklusen din er sikkert litt ustabil fortsatt. Du må bare gi det litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #478 Del Skrevet 19. desember 2013 Virker slik altså. Blør ikke mer idag. Bare noe antydning til litt mørkt, størknet blod når jeg tørker meg. Så da ble det ikke noe denne gangen heller. De tre gangene jeg har blitt gravid har jeg jo blitt gravid med en gang. Så dette er uvant og passer virkelig ikke min tålmodighet. Men jeg skal være glad jeg kan bli gravid i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #479 Del Skrevet 19. desember 2013 Det har blitt grått noen bitre tårer ikveld. Jeg har nok noen fortrengte følelser etter den MA'en i høst, som trenger deg gjennom nå. Det er et hardt slag i trynet og igjen få mens. Jeg skulle jo vært gravid! Jeg ønsker så inderlig å være gravid! Det slo meg at den blødningen i går kunne være en festeblødning. Det ga meg et ørlite håp! Men jeg vet jo om jeg er realistisk, at den mengden ikke kan være en festeblødning. Nå ikveld kom det også friskt blod igjen. Mer enn igår. Jeg må innse at syklusen min er på utur! Innse er en ting, godta er en annen ting. Dette er fryktelig sårt. Det er så vanskelig å de alle Facebookstatusene og instagrambildene som plutselig viser at mennesker jeg kjenner er gravide. Spesielt de som fikk et barn i 2011, det samme året som jeg. Jeg er jo også enig i at 2,5-3 år mellom barna er kjempebra!! Hadde det bare vært så enkelt! Jeg kjenner jeg er redd for at det ikke skal klaffe. Jeg kjenner jeg er redd for at det ikke skal klaffe på lenge, om det først skal klaffe. Kan det ha skjedd noe under utskrapningen?? Er jeg en av de få som blir skadet og ikke kan bli gravid igjen? Det surrer mange tanker i hodet mitt. Det blir mange negative tanker nå, men jeg er veldig sliten i tillegg. Heldigvis er det ferie fra klokka 15 i morgen! Det trenger jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 20. desember 2013 #480 Del Skrevet 20. desember 2013 Klem til deg. Det er vanskelig å godta at ting ikkje blir som me hadde tenkt. Og det er jo ei sorg å miste, så du skal gje deg tid og rom til å sørge over ma-en du hadde. Håpar du får ei fin jul og ei god romjul med familien din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå