Gå til innhold

*Røyskatt* med mage, lavkarbo og dill


Gjest gjest12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Røyskatt*

Har innmari lyst på ilder!! Mannen mener at jeg er verpesyk på dyr og, og han kan strengt talt ha litt rett. Jeg sitter å kikker på alt fra ku til katt for tida. Eneste jeg ikke kan ha er hest. Pleier å ha mareritt om at jeg skaffer meg hest, og alt er kjempefint i to uker. Så glemmer jeg at jeg har en hest i ett halvt år, og finner tilslutt ett hesteskjelett i garasjen. Av en eller annen grunn bor de alltid i garasjen...

Ellers er det lite som endrer seg hos meg.. Jeg duger ikke til særlig mye akkurat nå, men det blir litt baking. Også har jeg hjelp av Richard. Richard er en kontorstol fra Ikea. Han er kjøkkenrullestolen min, og ruller meg rundt fra hylle til hylle, slik at jeg nesten ikke trenger å gå. Praktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Hvis man kan tilrettelegge hjemmet litt så er ildre helt fantastisk.

Der er kjælne, lekne og sosiale. Men de kan ikke gå ut alene og du må tømme doen demmes daglig så, det blir litt stell. Elsker de krabatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Ja, de er ikke akkurat lite sjarmerende :)

Har lovt at jeg skal prøve å vente med noe dyrekjøp til ungen er ute, og prøver så godt jeg kan..men har fortsatt lyst på alt. Og en geit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Har lagd karameller, og de ble knallgode. Ellers har dagen gått til å kose meg mye med vesla som har planleggingsdag fra barnehagen:)

Snart skal jeg gruble på middagen, og så skal vi ut å stemme. Kryss fingrene for at det gamle vraket av en bil vi har for tiden klarer å bære oss til stemmelokalene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest *Røyskatt*

Hatt en natt med magekramper, diare og oppkast.. Ellers har det ikke skjedd noe, og riene mine er ikke regelmessige lenger. Er drittlei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Nå er jeg ganske så sikker på at vannet har begynt å gå. eller, siden hodet er godt festet, så drypper det en hel del. Skifter bind sånn mellom hver time til hver andre time, og skal derfor inn på sykehuset i morgen tidlig for vurdering til igangsettelse.

Så.. det ser ut som om det kan bli nøyaktig samme forløpet som med nr. en. Vannavgang og igangsetting. Krysser fingre og tær og tarmtotter nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå er jeg ganske så sikker på at vannet har begynt å gå. eller, siden hodet er godt festet, så drypper det en hel del. Skifter bind sånn mellom hver time til hver andre time, og skal derfor inn på sykehuset i morgen tidlig for vurdering til igangsettelse.

Så.. det ser ut som om det kan bli nøyaktig samme forløpet som med nr. en. Vannavgang og igangsetting. Krysser fingre og tær og tarmtotter nå :)

Jeg også. Jeg leste ditt fortvilede andre innlegg, så jeg krysser fingre og tær og almanakken samt kalenderen og slår knute på håndkleet og alt som annet er om at dette er siste døgnet før du går i fødsel. Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Tusen takk :) Nå må jeg bare satse på at det fortsetter å renne. Hodet er festet, så det kommer bare litt og litt, men de tar jo tester fra skjeden, så regner med at de ser det om det har gått. Og da blir jeg satt igang etter maks ett døgn :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Har ikke komt noe særlig i dag, og det ble derfor ingen igangsettelse...

Aaaaaarggggggghhhhh!

:troest:

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Tusen takk.. Kjenner vel egentlig at jeg begynner å innfinne meg med det, særlig siden de vonde riene har begynt å roe seg ned. Har bestemt meg for å holde ut så lenge de ikke dukker opp igjen. Håper jeg.

Men må få klage litt. Jeg skulle være på sykehuset til vurdering klokka 9. Jeg kommer, og har heldigvis med meg lesestoff, for jeg fikk ikke komme til legen for vurdering før 15.30...

Seks og en halv time med venting i korridoren. Det var ikke så gøy. Så nå har jeg bestemt meg for å reise ut og kjøpe unevnelige mengder med snop så snart vesla er lagt. Noe godt må jo komme ut av denne dagen og :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Røyskatt*

Det er akkurat det. Så lenge de helvetes riene roer seg, så kan jeg klare å gå en stund til.

Nå grubler jeg på om jeg skal gi akupunktur ett forsøk, eller om jeg bare skal ta resten av livet med ro nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Nå er kveldens lasagna, med ekstra hvitløk i håp om fødsel, i ovnen :) Vesla har endelig blitt kvitt influensaen ho har hatt, og jeg sikler på rødvinsflaske. Det er typisk helg.

Gleder meg til ingen er ute.. Da skal jeg ta ett glass vin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Nå er kveldens lasagna, med ekstra hvitløk i håp om fødsel, i ovnen :) Vesla har endelig blitt kvitt influensaen ho har hatt, og jeg sikler på rødvinsflaske. Det er typisk helg.

Gleder meg til ingen er ute.. Da skal jeg ta ett glass vin!

Jeez er du her fremdeles med mage. Men nå er det virkelig rett før altså. Håper du har det bedre nå og at det er mindre plagsomt - jeg vet, det er jo lite sannsynlig at det blir mindre vondter når man er mer preggers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

I går fikk jeg ikke nytt lasagnaen i det hele tatt. Fikk så vondt at jeg måtte til sengs med smertestillende og varmeflasker i nitiden, men det HAR generelt blitt bedre. Er bare tidvis at jeg får skikkelig tilbakefall.

Ellers går jeg som med mensensmerter, og det kan jeg egentlig leve med.

Nå sitter jeg ¨vurderer hva vi skal finne på med Vesla i dag. Vurderer Baluba (lekeland), eller naturhistorisk museum siden hun begynner å bli overveldende glad i dyr. De har jo masse utstoppet. Men da må jeg klare å gå litt fra parkeringa, og det er usikkert.

Så da ender vi med..Akvariet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Da har jeg blitt tobarnsmamma. Vesla kom som ei kule i går tidlig.Var på sykehuset i halvannet time, så var ho født :) Kommer med meg oppdatering seinere, men nå skal jeg se litt hva som har skjedd ellers på forumet, og så skal jeg kose meg med babyen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...