Wanita Skrevet 10. april 2012 Forfatter #181 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg er sint! Jeg har ingen grunn for å være sint. Jeg er lett irritabel på mannen. Men det er ikke hans feil. Jeg hater meg selv til tider. Jeg er sint og sur og blir lei meg. Jeg er såååå lei!!!! Det gjør vondt i brystet og jeg har lyst å hyyyyle. Jeg er møkk lei!!!!!!!! AAAAAAAAAAH! Så får jeg det ikke ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. april 2012 #182 Del Skrevet 11. april 2012 Vennen min! Lyst på en banne-klage-sutre-kveld? Jeg er klar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. april 2012 #183 Del Skrevet 11. april 2012 La mannen holde en sofapute eller noe, og så slår du løs på den! Få ut følelsene og du skal se at det gjør utrulig godt på sin måte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 16. april 2012 Forfatter #184 Del Skrevet 16. april 2012 Nå begynner det å bli bedre merker jeg. Men fy så tøft det egentlig har vært. Men nå føler jeg meg bedre, og det er nesten "glemt". Føler jo misunnelse overfor andre som er gravide, men føler meg ikke så sint. Nå venter jeg bare på mensen. Hadde håpa at jeg skulle få normal syklus med en gang og da skulle jeg hatt mensen på lørdag, men ingen ting gitt. Så får prøve å være tolmodig, og det er ikke jeg. Iiiiisj.....liker ikke å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. april 2012 #185 Del Skrevet 16. april 2012 Håper du får mensen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 18. april 2012 Forfatter #186 Del Skrevet 18. april 2012 Håper du får mensen snart Jeg og....enda ikke dukka opp *veeeenter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 22. april 2012 Forfatter #187 Del Skrevet 22. april 2012 fikk endelig mensen på fredag! helt fantastisk. Tenk at man kan bli så glad for å få mensen men innen kort tid er jeg klar for å prøve igjen. WEEEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 22. april 2012 #188 Del Skrevet 22. april 2012 Juhu! Det var vel ikke sååå mye over fire uker heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 22. april 2012 #189 Del Skrevet 22. april 2012 Juuhuu :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 22. april 2012 Forfatter #190 Del Skrevet 22. april 2012 Juhu! Det var vel ikke sååå mye over fire uker heller? 5 uker...presist. Utskrapning en fredag, og mensen kom en fredag. Så om to uker skal jeg ta meg fri fra jobb og låse mannen inne på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #191 Del Skrevet 2. mai 2012 Uff, i dag begynte veldig bra. Men utover mot kvelden har jeg følt meg feit vet ikke helt hvorfor...men men Og når jeg blir sånn får jeg egentlig ikke mindre lyst på sjokolade og kake må liksom trøstespise da... egentlig lyst til å ta en mnd eller to og skikkelig ta en forandring, men vil liksom ikke nå tilfelle jeg skulle bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 5. mai 2012 #192 Del Skrevet 5. mai 2012 fikk endelig mensen på fredag! helt fantastisk. Tenk at man kan bli så glad for å få mensen men innen kort tid er jeg klar for å prøve igjen. WEEEEE!!!! for mensen!! hehe.. Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #193 Del Skrevet 9. mai 2012 I dag våknet jeg med en prikk nederst i magen. Var det det kjentes ut som. Tenkte ikke så mye på det før jeg sto opp og gikk på do. Når jeg tørka meg fikk jeg blod på papiret, og det hadde jeg ikke forventa. Så nå håper jeg at det bare blir med det lille blodet og at det kanskje er noe positivt?! For om jeg begynner å blø skikkelig nå så er syklusen helt ute å kjøre etter MA'n. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 12. mai 2012 #194 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvordan står det til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. mai 2012 #195 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvordan gikk det? Håper det bare ble med det lille. Festeblødning? *håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #196 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvordan gikk det? Håper det bare ble med det lille. Festeblødning? *håpe* Var nok ingen festeblødning nei. Men likevel en rar mens. 3 dager. Pleier å ha på 4-5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #197 Del Skrevet 13. mai 2012 I dag føler jeg meg tung og rar i magen. Lurer virkelig på hva som skjer med kroppen?! Satser på at den snart er i lage igjen og vi blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #198 Del Skrevet 13. mai 2012 Suuuuper dag i dag! La meg fornøyd i går etter å vært ute å drukket kaffe med vakre Kvist. Og nå er det baby mage på henne, ikke bare der folk er usikker på om de har lagt på seg eller er gravid Hihi. Vakker var ho nå uansett. Nydelig vær i dag, så dagen har gått på å sortere litt klær, ikke ferdig. Har jo ikke plass til alt jeg har, men ikke villig til å kvitte meg med så mye Men har også fått jobbet en del ute i hagen, så nå begynner det å ligne på noe...bare få gresser til å gro der man vil nå så Prøve å være flinke til å klippe og kanskje :gjeiper: Når det kommer til kroppen og prøvinga så er jeg totalt forvirra. Vet ikke når jeg kan forvente el og mens neste gang. Hormoner er det nok, et frieri på tv og mine tårer trilla som bare det. Fiiiint. Selv om det egentlig ikke var noe spesielt med det eller gjort noe spesielt. Hihi...sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #199 Del Skrevet 27. mai 2012 Ingen mens så langt. Heldigvis. Da er ihvertfall syklusen lengre. Og er jeg riktig heldig kan den bare holde seg unna. Ble litt uggen og kvalm etter middag i dag, selv om det er veeeeldig tidlig er det jo lov å håpa at det er et tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #200 Del Skrevet 27. mai 2012 I dag var første gang jeg har blitt lei meg når noen har nevnt fler barn hos oss. Vært å hilsa på en nydelig liten fersk baby. Og mora sier til vår at du får ønske deg en sånn, jeg svarer "ja, hadde det bare vært så enkelt". Mannen i huset klarer da å si at enhver idiot vet jo hvordan det gjøres. Hadde kommentert det hadde der ikke vært for svigermor. For det syns jeg var en skikkelig unødvendig kommentar når jeg la det fram som jeg gjorde Buhu, jeg vil jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå