Gjest henriett3 Skrevet 30. august 2011 #161 Del Skrevet 30. august 2011 Mia: Det er ett nettbrett som blir til minipc viss du setter den i tastaturet :D Gutt: Hihi jaja.. Skulle bake til venninnene mine på skolen skjønner du De ble kjempegode :D Nesten alle kompisene mine er hekta på spill, og jeg har veldig mange! Jeg bruker da å være med dem og game. Jeg taper alltid da.. Neida du. Jeg blir nok ikke hekta på spill. Eneste spillet jeg synes er gøy er fruit slice. :gjeiper: Men nå må jeg skynde meg sånn at jeg rekker bussen på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 30. august 2011 #162 Del Skrevet 30. august 2011 Åjaa hehe Jaja men nå snakker jeg sånn at de spiller FOR SEG SELV med de faste folka som de snakker med på pcen, DAGEN lang, hver dag... Går ikke an å få dem med ut engang liksom, så bare slutter å henge med sånne folk Er fett å spille xbox osv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 31. august 2011 #163 Del Skrevet 31. august 2011 Åjaa hehe Jaja men nå snakker jeg sånn at de spiller FOR SEG SELV med de faste folka som de snakker med på pcen, DAGEN lang, hver dag... Går ikke an å få dem med ut engang liksom, så bare slutter å henge med sånne folk Er fett å spille xbox osv da Åja.. haha sånn ja.. :gjeiper: Uff.. jeg ble trokka på av en i klassen i dag og rev av halve tåneglen da vi spilte fotball.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. august 2011 #164 Del Skrevet 31. august 2011 Au det hørtes IKKE noe godt ut... Blir visst mini-PC her i huset.. mannen min maser konstant. Er som en liten unge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 1. september 2011 #165 Del Skrevet 1. september 2011 Nei.. Det er så greit med en mini-pc Nå har jeg kjøpt meg en ny gitar! Ble en svart western gitar. Utrolig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2011 #166 Del Skrevet 1. september 2011 Oi så kuult! Har du bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2011 #167 Del Skrevet 2. september 2011 Hilser litt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 3. september 2011 #168 Del Skrevet 3. september 2011 Her er den: http://www.netonnet.no/art/data/nettbrett/nettbrett/asus-eeepadtf10116gbdocking/152669.5323/# den ser mye bedre ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 3. september 2011 #169 Del Skrevet 3. september 2011 Velkommen marianne :-) UPDATE: I går var jeg på en bursdagsfest. Utrolig gøy! Ble kjent med masse nye folk. Uansett så begynte jeg og en kompis og spille blodfemmer. Han ga seg etter noen runder, så jeg vant da Men så var det to andre som begynte å spille og ingen av dem ga seg. Var blod over hele til slutt.. hoho. De måtte bare slutte etterhvert fordi bursdagen snart var ferdig. Utrolig gøy, men sykt vondt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 5. september 2011 #170 Del Skrevet 5. september 2011 Update: forsov meg en time i dag. Søren og. Det har jeg ikke gjort siden 7 klasse eller noe. Utrolig irriterende. Men nå skal jeg øve litt på pumped up kicks, siden jeg ner eller mindre lovte yme å legge den ut her når jeg blir ferdig. Så skal jeg på sportsbutikken og kjøpe meg en løpeshorts og joggesko. Kan jo hende at jeg kjøper noe annet også. Så skal jeg dra på jobb. Når jeg kommer hjem må jeg hjøre lekser. Og så må jeg legge meg. Boring day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. september 2011 #171 Del Skrevet 5. september 2011 Hva er blodfemmer? Jeg mente egentlig bilde av gitaren da. Mini-PC'en har jeg jo sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 5. september 2011 #172 Del Skrevet 5. september 2011 Søk blodfemmer på youtube :-) Ahha.. åjaa her er gitaren : http://4sound.no/itempg.aspx?id=669729&artno=223867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 6. september 2011 #173 Del Skrevet 6. september 2011 Uuuupdate: chilern med nettbrett og en "friidrettsskole" (wtf, jeg har ikke gått på friidrettsskole) t-skjorte i senga. skal legge meg, men må pugge på samfunnsfagen sånn at jeg husker den til jeg blir 70. her skal vi ha 6-er. Nei men nå må jeg komme me ut i fra kg og larstangen.com her. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. september 2011 #174 Del Skrevet 6. september 2011 Gitaren var veldig fin!! Søker på blodfemmer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 11. september 2011 #175 Del Skrevet 11. september 2011 Update: Nå har jeg vært på paintball i helga! Utrolig gøy :D Ble markert noen ganger, så jeg har noen jævlige blåkuler : ) Var egentlig ikke så vondt som jeg trodde :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 14. september 2011 #176 Del Skrevet 14. september 2011 Når folk som kaller seg selv for reklamefolk reklamerer for reklamen sin på facebook, da vet du at de folka er ganske dårlige reklamefolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. september 2011 #177 Del Skrevet 14. september 2011 Var det ikke så vondt altså? Kanskje jeg burde prøve det en gang da. Hørtes litt sært ut ja.. Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 15. september 2011 #178 Del Skrevet 15. september 2011 Du burde prøve det ja! Kjempemoro :D Ellers går det kjempebra. Denne uka har gått veldig fort, og har ikke rukket å gjøre så mye jeg egentlig skulle gjort. Spiller gitar nesten hele tiden nå, jeg :gjeiper: Og så skal jeg i bursdag til mitt minste søskenbarn som fyller 4 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå