Gå til innhold

Henriett3's ville liv


Gjest henriett3

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

Helluu :jepp:

Skal starte med at jeg kun kommer til å skrive ting her når jeg har noe på hjertet.

Akkurat nå har jeg ikke noe på hjertet, så det er egentlig en ganske kjip dag å starte denne dagboken på..

Kanskje noen kan komme med tips til hva jeg kan skrive her?

Btw: Jeg har opprettet denne "dagboken" på riktig måte ja? SÅnn at jeg skal trykke på "opprett nytt emne"? Hah :fnise:

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gutt92

Hej hej hallå :) Tips? haha, trenger ikke det da.. Bare å snakke her som om det er en vanlig samtale! Til og med "Treningsloggen" min går sånn!!! Om alt mulig :P

Kan starte jeg.. PRØVER å samle mot til å gå til sengs i og med at jeg skal reise til New York i morgen tidlig kl 8 (i dag blir det vel..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Hej hej hallå :) Tips? haha, trenger ikke det da.. Bare å snakke her som om det er en vanlig samtale! Til og med "Treningsloggen" min går sånn!!! Om alt mulig :P

Kan starte jeg.. PRØVER å samle mot til å gå til sengs i og med at jeg skal reise til New York i morgen tidlig kl 8 (i dag blir det vel..).

Leste at du var på vei til USA ja.. Jeg skreiv noe greier om det i dagboka di :biggrin:

Jeg vil høre om ditt ville liv, har du noen bra historier på lager? hihi :popcorn:

Jeg kan jo starte med en liten historie da..

Jeg var på nordisk leir i 4H og var tunsjef.

På leir kan man velge aktiviteter man skal være med på hver dag. Den ene aktiviteten jeg valgte var golf, og så fant jeg ut at noen av gutta fra fylket også skulle være med. Vi var/er jo gode venner så vi dro ilag. På golfbana var jeg blant annet 2 cm unna å slå ned en av gutta med golfkølla. Heldigvis dukka han.. :fnise:

Etter en dag med galskap, skulle alle sammen gå samlet tilbake til leiren.. Jeg var jo tunsjef så jeg skulle egentlig passe på at de fra fylket mitt gikk riktig vei, men jeg og de andre hadde jo så veldig lyst på butikken, så vi lata som vi gikk feil i krysset og gikk ned til sentrum. Vi kom oss tilbake til leiren, nesten uten at noen så oss, men vi ble heldigvis ikke kasta ut, selv om de tok det opp på styremøtet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Update: I dag skal jeg på styremøte i 4H (for første gang på over ett år) Vi skal spise pizza og sikkert snakke om ting jeg ikke får med meg. Jeg vet faktisk ikke hva vi snakker om på møtene.. Og jeg har gått på 4H i 9 år.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Update: Satt å så på sporten. Synes ikke noe om at Lustig risikerer å bli straffet. :kjefte: Den gutten gjør jo mye rart, men uansett! Da kan ikke jeg ha på meg drakta som det står "lustig" bakpå, viss jeg skal på kamp. Hadde blitt litt teit. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paintball er knallgøyyy! Eller, jeg har bare spilt weeball, det er samme som paintball bare med små baller.

Elsker å telle blåmerker etter å ha spilt, gled deg!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Paintball er knallgøyyy! Eller, jeg har bare spilt weeball, det er samme som paintball bare med små baller.

Elsker å telle blåmerker etter å ha spilt, gled deg!! :hoppendeglad:

Haha! Det er blåmerkene jeg gruer meg til da.. :fnise:

Gjør det utrolig vondt å bli truffet? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke, med mindre du blir truffet et sted der du har tynn hud, feks. hånda eller nær armhulen. Klarer ikke beskrive smerten, men den er absolutt overkommelig. Og det kommer fra meg som har helt angst mot alt som gir meg vondt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Nei, egentlig ikke, med mindre du blir truffet et sted der du har tynn hud, feks. hånda eller nær armhulen. Klarer ikke beskrive smerten, men den er absolutt overkommelig. Og det kommer fra meg som har helt angst mot alt som gir meg vondt :fnise:

Hihi. Får bare be gutta boys om nåde da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi. Får bare be gutta boys om nåde da :gjeiper:

Neeeei, det er om å gjøre å ha flest blåmerker å vise fram dagen etter! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes paintball høres skummelt ut. Men alle som har prøvd det sier at det er veldig artig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jeg synes paintball høres skummelt ut. Men alle som har prøvd det sier at det er veldig artig da.

Hehe! Får bare håpe at jeg ikke blir skutt, men skal prøve å treffe ihvertfall en person :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest henriett3

Vil du fortelle litt mer om deg selv da? :)

Ok da!

Jeg heter Henriette. Jeg kommer fra Molde, og jeg er student.

Utenom studering jobber jeg som journalist. Jeg hadde egentlig tenkt å utdanne meg som journalist, men fant fort ut at det ikke vare noe jeg ville drive på med i fremtiden.

Derfor sikter jeg nå på å bli politiker i arbeiderpartiet, og er medlem av AUF.

Jeg vil bli politiker fordi jeg synes det er utrolig spennende, og selvfølgelig fordi jeg vil gjøre forandringer.

Uten om å gå alt for inn på hva jeg vil gjøre som politiker, er en av tingene å jobbe for at folk som går yrkesfag, skal kunne kreve lærlingplass. Jeg vil også at de som går yrkesfag skal få mer "status". Det jeg mener med status er at det er mange som sier at yrkesfag er en lettere vei å gå. Det er jeg absolutt ikke enig i.

Utenom det, har jeg gått på 4H i 9 år, og synes det er veldig lærerikt og artig.

Jeg er også interessert i fotografering, og det er det jeg for det meste gjør som journalist nå som jeg jobber på nettet.

Jeg driver også med friidrett, men det er mest en hobby. Synes det er morsomt å trene, og personene i klubben er helt fantastiske, så jeg greier bare ikke å melde meg ut..

Som dere skjønner har jeg en veldig hektisk hverdag. :gjeiper:

Håper dere har lært litt mer om meg nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...