Gå til innhold

Henriett3's ville liv


Gjest henriett3

Anbefalte innlegg

Gjest gutt92

Hvorfor må der ut i krig da? Jo fordi dere er mye sterkere enn oss jenter. Altså en fordel!

Den med initiativ er jo egentlig litt sann da. Grattis. Dere har 2 ting som er en ulempe med å være gutt. Og hvor mange har jenter? Uendelig!

:gjeiper:

Vel... Du må være en av de første jeg vet om som innrømmer at vi er så mye sterkere og må gjøre den harde jobbinga ;) Takk! Amen. Halleluja!

Men så har dere mange fordeler også da ;) Gratis inn på enkelte klubber, lett ligg, gratis ditt, gratis datt, kjønnspoeng (studier) osv.. Og bare på kroppen til og med har dere 2 fordeler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er det. Er man interessert så er det vel ikke noe å nøle med. Jeg har alltid vært flørtejente, men flørtet seff bare med dem jeg likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis ditt og datt?? Utdyp den!

Kan ikke skjønne at vi har 2 fordeler på kroppen. Er det puppene du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Vel... Du må være en av de første jeg vet om som innrømmer at vi er så mye sterkere og må gjøre den harde jobbinga ;) Takk! Amen. Halleluja!

Men så har dere mange fordeler også da ;) Gratis inn på enkelte klubber, lett ligg, gratis ditt, gratis datt, kjønnspoeng (studier) osv.. Og bare på kroppen til og med har dere 2 fordeler!

Hahaha!

Hvor mange fordeler har dere på kroppen da? En? :gjeiper:

Endret av henriett3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Ja det er det. Er man interessert så er det vel ikke noe å nøle med. Jeg har alltid vært flørtejente, men flørtet seff bare med dem jeg likte.

Ja, ikke sant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei fordi du ikke har noe å komme med! Vi får INGENTING gratis! Tenk på hvor mange damer som blir undertrykt på arbeidsplassen og som aldri kommer til å få noen sjefsstilling fordi de er damer!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Nei fordi du ikke har noe å komme med! Vi får INGENTING gratis! Tenk på hvor mange damer som blir undertrykt på arbeidsplassen og som aldri kommer til å få noen sjefsstilling fordi de er damer!! :sur:

Mhm! Og menn får høyere lønn enn kvinner også. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Såsåsåså jenter! Rull inn..

Men altså, for eksempel da.. Se for dere at jeg blir marinejeger som jeg vil... Jeg ofrer livet for en drøm jeg har, og enda mer for menneskene i dette landet og store deler av verden. Er ikke den jobben verdt mer enn ei som driver på et kontor, samme fan hva hu gjør? 700 000 for et liv er ALT for lite og så synes nå jeg.. Det er ca. hva marinejegere tjener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok verdt mer enn å drive på et kontor ja, men det er ikke saken her. Problemet er at menn får HØYERE lønn enn kvinner for LIKT ARBEID!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Stem på AP til kommune/fylkesvalget, så skal jeg gi dere ordet mitt på at jeg skal prøve så godt jeg kan å gi likestilling når det gjelder lønn :fnise:

Hihi. neida. jeg skal jobbe for det uansett jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest henriett3

Ikke MYYYYE da.. :P Haha, vet ikke noe om politikk jeg! Må sette meg inn i det snart tenker jeg :o

Haha! Og jeg som hadde politiske diskusjoner med pappa da jeg var 10..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det ikke er myyyye bedre å være gutt da? :ler:

Jeg har bestemt meg for hva jeg skal stemme iallefall. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...