Gå til innhold

Henriett3's ville liv


Gjest henriett3

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

Mia: Det er ett nettbrett som blir til minipc viss du setter den i tastaturet :D

Gutt: Hihi jaja.. Skulle bake til venninnene mine på skolen skjønner du :) De ble kjempegode :D

Nesten alle kompisene mine er hekta på spill, og jeg har veldig mange! Jeg bruker da å være med dem og game. Jeg taper alltid da..

Neida du. Jeg blir nok ikke hekta på spill. Eneste spillet jeg synes er gøy er fruit slice. :gjeiper:

Men nå må jeg skynde meg sånn at jeg rekker bussen på jobb :):goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjaa hehe ;)

Jaja men nå snakker jeg sånn at de spiller FOR SEG SELV med de faste folka som de snakker med på pcen, DAGEN lang, hver dag... Går ikke an å få dem med ut engang liksom, så bare slutter å henge med sånne folk :P Er fett å spille xbox osv da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Åjaa hehe ;)

Jaja men nå snakker jeg sånn at de spiller FOR SEG SELV med de faste folka som de snakker med på pcen, DAGEN lang, hver dag... Går ikke an å få dem med ut engang liksom, så bare slutter å henge med sånne folk :P Er fett å spille xbox osv da ;)

Åja.. haha sånn ja.. :gjeiper:

Uff.. jeg ble trokka på av en i klassen i dag og rev av halve tåneglen da vi spilte fotball.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au det hørtes IKKE noe godt ut... :troest:

Blir visst mini-PC her i huset.. mannen min maser konstant. Er som en liten unge.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Velkommen marianne :-)

UPDATE: I går var jeg på en bursdagsfest. Utrolig gøy! Ble kjent med masse nye folk. Uansett så begynte jeg og en kompis og spille blodfemmer. Han ga seg etter noen runder, så jeg vant da :P Men så var det to andre som begynte å spille og ingen av dem ga seg. Var blod over hele til slutt.. hoho. De måtte bare slutte etterhvert fordi bursdagen snart var ferdig. Utrolig gøy, men sykt vondt i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Update: forsov meg en time i dag. Søren og. Det har jeg ikke gjort siden 7 klasse eller noe. Utrolig irriterende. Men nå skal jeg øve litt på pumped up kicks, siden jeg ner eller mindre lovte yme å legge den ut her når jeg blir ferdig. Så skal jeg på sportsbutikken og kjøpe meg en løpeshorts og joggesko. Kan jo hende at jeg kjøper noe annet også. Så skal jeg dra på jobb. Når jeg kommer hjem må jeg hjøre lekser. Og så må jeg legge meg. Boring day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Uuuupdate: chilern med nettbrett og en "friidrettsskole" (wtf, jeg har ikke gått på friidrettsskole) t-skjorte i senga. skal legge meg, men må pugge på samfunnsfagen sånn at jeg husker den til jeg blir 70. her skal vi ha 6-er. Nei men nå må jeg komme me ut i fra kg og larstangen.com her. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest henriett3

Update: Nå har jeg vært på paintball i helga! Utrolig gøy :D Ble markert noen ganger, så jeg har noen jævlige blåkuler : ) Var egentlig ikke så vondt som jeg trodde :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Når folk som kaller seg selv for reklamefolk reklamerer for reklamen sin på facebook, da vet du at de folka er ganske dårlige reklamefolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det ikke så vondt altså? Kanskje jeg burde prøve det en gang da. :lol:

Hørtes litt sært ut ja..

Hvordan går det ellers? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Du burde prøve det ja! Kjempemoro :D

Ellers går det kjempebra. Denne uka har gått veldig fort, og har ikke rukket å gjøre så mye jeg egentlig skulle gjort. Spiller gitar nesten hele tiden nå, jeg :gjeiper:

Og så skal jeg i bursdag til mitt minste søskenbarn som fyller 4 i morgen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...