Frøken Smilla Skrevet 25. oktober 2011 #61 Del Skrevet 25. oktober 2011 Håper formen blir helt bra snart, så du kommer tilbake i "gjenge" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. oktober 2011 #62 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så bra at formen er stigende, godt å komme litt i gang med trening igjen kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 25. oktober 2011 #63 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Tusen takk for koselig kommentar i dagboka mi Må bare si jeg er skikkelig imponert over vektnedgangen din! Himmel for en viljestyrke Endret 25. oktober 2011 av *Maja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 25. oktober 2011 #64 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vel, da er det kanskje noe i utrykket om at ikke noe er så ille at det ikke er godt for noe. Men håper virkelig du får magen din på rett kjør igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. oktober 2011 #65 Del Skrevet 25. oktober 2011 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 27. oktober 2011 Koselig å se dere igjen, jenter Ble dessverre ikke trening i går og heller ikke i dag. I går ble det overtid, så klokka på halv sju før jeg var hjemme, og da var jeg nokså skutt. I dag hadde jeg noen ærender etter jobb, så da passet det heller ikke Men, da jeg satt på t-banen i dag tidlig, fant jeg ut at jeg hadde glemt skysskortet. Krise! Jeg tok uansett banen til jobb som vanlig, men fant ut at jeg skulle gå hjem i dag. Så dermed "sparte" jeg 750 kr i bot, samtidig som jeg fikk meg en gratis gåtur Har funnet ut at det er lurt å snike inn litt ekstra mosjon i hverdagen, særlig på de dagene jeg ikke får trent. Har nesten fått som fast vane å gå av t-banen ett stopp før nå, slik at jeg går litt lengre når jeg skal på jobb. Det eneste unntaket er hvis det sprutregner :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 27. oktober 2011 #67 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er ikke tull at litt ekstra hverdagsmosjon spiller inn. Gå av et trikkesstopp tidligere, ta trapper istedenfor heis etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 27. oktober 2011 #68 Del Skrevet 27. oktober 2011 Helt enig med Maja; hverdagsmosjonen er undervurdert! Håper dog ikke du fikk alt for lang gåtur hjem, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ikke vært noen god treningsuke dette Fikk meg en spinningtime på tirsdag og gikk jo hjem på torsdag, men ellers har det bare blitt mat, mat, mat, mat og drikke, drikke, drikke. Har hatt besøk av ei venninne i helga, og vi spiste ute både på fredag og i går. I tillegg har jeg spist chips og sjokolade i festlig sammenkomst, samt drukket masse øl. Og samvittigheten min blir svart Det verste er at jeg sitter her i sofaen nå og småvurderer å lage noe sjokoladekake eller noe, er så fysen på noe søtt og sjokoladeaktig ... Kan noen være så snill og snakke meg fra det? Nei, nå som magen endelig ser ut til å ha roet seg, har jeg planer om å få til en skikkelig bra treningsuke nå. Begynner i morgen! Tirsdag skal jeg også få trent, mens det blir verre onsdag og torsdag, siden jeg har planer. Fredag bør jeg få til, men ikke lørdag og søndag. Målet er altså tre dager med trening denne uka - klarer jeg det? Ja, det klarer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. oktober 2011 #70 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Tre dager klarer du lett som bare det Endret 30. oktober 2011 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 31. oktober 2011 #71 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ikke vært noen god treningsuke dette Fikk meg en spinningtime på tirsdag og gikk jo hjem på torsdag, men ellers har det bare blitt mat, mat, mat, mat og drikke, drikke, drikke. Har hatt besøk av ei venninne i helga, og vi spiste ute både på fredag og i går. I tillegg har jeg spist chips og sjokolade i festlig sammenkomst, samt drukket masse øl. Og samvittigheten min blir svart Det verste er at jeg sitter her i sofaen nå og småvurderer å lage noe sjokoladekake eller noe, er så fysen på noe søtt og sjokoladeaktig ... Kan noen være så snill og snakke meg fra det? Nei, nå som magen endelig ser ut til å ha roet seg, har jeg planer om å få til en skikkelig bra treningsuke nå. Begynner i morgen! Tirsdag skal jeg også få trent, mens det blir verre onsdag og torsdag, siden jeg har planer. Fredag bør jeg få til, men ikke lørdag og søndag. Målet er altså tre dager med trening denne uka - klarer jeg det? Ja, det klarer jeg! Det klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ukas første trening er unnagjort! Var på en time med Basis. Jeg pleier egentlig å gå på Middels, som har høyere intensitet, men siden jeg har vært syk og ikke fått trent noe særlig på lenge, tenkte jeg at jeg skulle starte rolig og heller jobbe meg tilbake i den formen jeg var. Jeg synes imidlertid denne timen var litt for treg og kjedelig, så jeg tror nok det blir Middels neste gang I morgen har jeg planer om å stikke på spinning. Onsdag har jeg planer fra åtte og utover, men fant ut at det absolutt likevel bør la seg gjøre å dra på trening etter jobb likevel! Så hvis alt går etter planen, blir det fire treningsdager denne uka En kollega hadde med kake på jobb i dag, men det var ikke noe problem å motstå det. For det første skal jeg ikke spise søtsaker og kaker annet enn i helga, og for det andre var det banankake. Jeg liker ikke noe som helst slags fruktkaker (jeg er vel en av veldig få som absolutt ikke klarer å spise eplekake), så da var den seieren i boks ganske greit Det er vel på tide å logge litt mat igjen snart også: Frokost: mysli med skummet melk + kaffe med skummet melk Lunsj: tre wasa sport, to med philadelphia og kokt skinke, ett med makrell i tomat Mellom før trening: en pære Mellom etter trening: en banan Middag: en fylt rødspettebit + kokte grønnsaker + litt sweet chili saus og philadelphia Totalt: ca 1100 kcal, så blir nok noe mer til kvelds! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 31. oktober 2011 #73 Del Skrevet 31. oktober 2011 Flinka! Er basis og middels sånne aerobic-type timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. november 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 4. november 2011 Flinka! Er basis og middels sånne aerobic-type timer? Det er riktig! Det er både styrke og kondisjon, men litt mer kondisjon. Basis har mindre intensitet enn Middels. Veldig bra timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. november 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 4. november 2011 Woho, da var det fredag! Jeg er nokså fornøyd med treningsuka mi. Trente mandag og tirsdag, og fikk meg en Middels-time i dag. Var litt spent på hvordan det skulle gå, siden det er lenge siden jeg har vært på Middels på grunn av sykdom og treningsopphold, men det gikk over all forventning og kjempebra! Så nå er jeg offisielt tilbake i trening igjen - og det føles BRAAA Synder litt med kokosboller i kveld da. Men men, det kunne vært verre. Dessuten skal jeg på hyttetur i helga, der det er tre timer å gå hver vei. Dermed blir det en nokså aktiv helg også, woho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. november 2011 #76 Del Skrevet 4. november 2011 Åh, kokosboller Kos deg på hyttetur! bra treningsuke også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 4. november 2011 #77 Del Skrevet 4. november 2011 Åh, ha en strålende hyttetur, det høres koselig ut (men alvorlig langt å gå, da, gitt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. november 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 6. november 2011 Hjemme igjen etter en kjempefin tur! Og ingen skal komme her og si at jeg har vært lat - vi gikk i rundt tre timer i går og det samme i dag. Det kjennes veldig godt når man går i ulendt terreng og har tung sekk på ryggen i tillegg! Jeg hadde på meg pulsklokka begge veier - stoppet den ikke mens vi hadde noen små pauser underveis, og til sammen ble det rundt 1200 kcal forbrent på hver tur. Det er ikke dårlig! Skal sies at vi spiste og drakk godt da vi kom frem i går, samt at jeg spist hinsides mye til frokost før turen hjem i dag, men man skal da ha litt energi innabords når man skal gå såpass! Nå har jeg synket ned i sofaen etter å ha spist middag, og jeg tenker jeg i stor grad blir her frem til sengetid. Er litt usikker på om jeg skal dra på trening i morgen, med tanke på at kroppen har fått mye mosjon denne helga. Bestemmer meg vel kanskje i morgen tidlig, da jeg får kjenne på hvor støl jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. november 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 7. november 2011 Jommen kom jeg meg ikke på trening i dag også Det ble en time med basis, ca 350 kcal forbrent. Ikke all verdens, men det var mest for å løse litt på de stive musklene etter helgens turer. Digg i alle fall! Har spist en hel del i dag: Frokost: tre lavkarborundstykker med kyllingpostei, kokt skinke og vita hjertegod ost og lett blåbærsyltetøy (ikke på samme, nei ...) + kaffe med sk melk Lunsj: Tre knekkebrød med mager leverpostei og et med mager kyllingost + en mild og lett blåbær-yoghurt Mellom: mild og lett blåbæryoghurt med havregryn i Etter trening: en banan Middag: en form fiskegrateng + to revne gulrøtter + litt smeltet smør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 7. november 2011 #80 Del Skrevet 7. november 2011 Hurra for mandagstrening; da er standarden for uken satt Hvilken mild og lett-yoghurt er det? Jeg er veldig glad i blåbæryoghurt, men Yoplait sin lettblåbæryoghurt syntes jeg smakte såpe Er på jakt etter en annen med litt mindre sukker enn Tine sin. Foreløpig har jeg holdt meg til Sprett (som for så vidt er Tine), men er åpen for alternativer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå