Gjest gutt92 Skrevet 6. august 2011 #81 Del Skrevet 6. august 2011 Åja haha. Da kjenner jeg nok henne ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. august 2011 #82 Del Skrevet 7. august 2011 Sorry for dobbelpost, men nå har jeg lagt til formbilder nederst i første innlegg sånn at jeg kan sammenligne med bilder jeg tar senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 7. august 2011 #83 Del Skrevet 7. august 2011 Du har kjempebra utgangspunkt! Har du trent lenge? Hva er målsetningen utseendemessig? (Litt klønete formulert, hihi) Jeg løfter selv vekter, er dog ikke så sterk enda på grunn av ødeleggende pauser, men det kommer seg. Synes personlig at rumpe(...BOMBE) og rygg er morsomst å trene. Best framgang på rygg og da sier det seg selv! Like gammel som deg er jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. august 2011 #84 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Takk Nei ikke med tunge vekter Hvis du leser førstepost ser du jeg har drevet med amerikansk fotball, hockey og MMA i USA, så har jeg spilt 3 sesonger med am. fotball i norge før det.. Det er forsåvidt den beste treninga jeg har fått etter jeg ble 16 og faktisk kan bygge bra muskler om jeg står på. Så har jeg drevet 1 mnd. med program nå, og har trent useriøst i et halvår for 2 år siden. Det er det jeg har gjort uten om gym og sånt Du gjør det ja Jente eller? Regner med det siden rumpa er fokus, hehe. Rygg er lett å få framgang på ja! Morsomt egentlig Men skal innrømme at jeg har bra størrelse på rumpa selv siden jeg har spilt hockey i alle år 5 års pause, men starta på i fjor igjen... ( http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=569919&st=100 ) Jasså er 18 år du og ja EDIT: Siden det hadde vært vanskelig å måle framside senere slenger jeg ved et til... Endret 7. august 2011 av gutt92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 7. august 2011 #85 Del Skrevet 7. august 2011 Ahaa, jeg ser vel egentlig det på armene, at du ikke trener så mye med vekter. Du vet, alle gutter på vår alder trener først og fremst armer. Stor biceps, overtrent bryst og pinnebein er en klassiker, haha! Men du er veldig proporsjonert, store armer med BRA triceps som matcher resten av kroppen! Eneste jeg savner er et skikkelig formbilde av bein. Selvfølgelig med rumpe, haha! Hockeyrumper Stemmer det, jeg har bare skummet igjennom, MMA virker egentlig skikkelig kult, vet om en klubb i nærheten, men der er det bare gutter! Dit drar man helst for å titte når man er jente, forøvrig mye bra å se på der. Men det var mange med polstring og, kanskje en fordel i forhold til sportens krav til styrke. Egentlig vet jeg ikke såå mye om MMA, men jeg har fått med meg litt i og med at jeg er så interessert i styrketrening. Selvom jeg er 18 så skal jeg si deg det at rumpa mi allerede har blitt voldtatt av tyngdekraften, eneste som kan oppheve tyngdekraften og "pancakeass" er tung styrketrening. Ser at mange jenter rundt meg gjør tafatte forsøk i benpressmaskinen, dessverre er ikke det nok. Titt deg rundt, det er nå jentenes kropper forfaller Har framgang så lenge jeg er syyykt flink med kostholdet og holder kontroll på hvor mye jeg øker hver trening, så jeg vet hvor mye jeg kan øke neste gang. OG er flink til å kjøre 4x4 intervaller et par ganger i uka. Vært litt dårlig på det i det siste... MEN nå skal jeg snart sette i gang operasjon ANTIpancakeass. Kan bli ganske spennende det kjenner jeg! Har du forsøkt å spise helt rent? Droppe brød ol. for å spise grønnsaker og kjøtt 24/7, selvfølgelig tyngre å få i seg nok mat, men resultatene kommer med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. august 2011 #86 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Hehe ja, det er sånn.. "For å vise seg fram", men jeg har jo fått veldig mye styrke fra hockey og amerikansk fotball, så er ganske vel proporsjonert sånn sett, siden jeg fokuserer mer på baseøvelser (benk, mark, bøy) enn f.eks. å ta bicepscurl 24/7 for å vise fram det til damene liksom Triceps er den største armmusklen, så det er det som er oppskrifta til store armer Biceps trenes i nesten alle andre baseøvelser, så det driter jeg NESTEN i.. kjører EN øvelse på biceps som regel, bare for å kjøre den litt ekstra ut. MMA er kult ja! Vet ikke hvordan nivået osv er der du bor, men der jeg gikk tok vi forskjellige grunnlag (jeg tok muay thai og BJJ), og ALLE var eldre enn meg (gifte og ugifte, haha). Siden jeg var en av de tyngre, måtte jeg alltid "bryte" (bjj klassene..) med en på rundt 2 M som var RIPPA.. altså.. han var maskin. mot slutten av oppholdet mitt i USA hadde han ikke sjans til å ta meg engang, noe jeg er imponert over.. Men det sier litt om nivået til USA da. De presser oss hardt, mens fightene jeg har sett i norge er som å se gate brawls fordi de har så dårlig teknikk, siden de mange steder bare starter på "mma" der de bare lærer bort ditt og datt. Men joda, er sikkert noe å se på for jenter der Var ei jente der jeg gikk... hu var over 40 år, men hu kunne da sparke, haha. Vi hadde treninger der vi måtte stå stille, mens parneren bare sparket i brystet på oss (herding/conditioning) og hu sparket bra kjente jeg... haha. Så er ikke umulig for deg å starte heller Haha, den har det ja! Du bør kanskje starte med mark og bøy? prøvd? andre bra øvelser er launches og skøytehopp... Da får man bra rumpe vettu MEN må innrømme at der jeg trener er det en del bra rumper Selvsagt ikke bedre enn min, MEEEN de er da bra Kosthold er det viktigste når man trener Proteiner og proteiner om man skal bli sterk! Med mindre du skal bli svær, så trenger du ikke å proppe i deg mat heller : p Å øke 2,5 kg i vekter er mer enn nok pr. uke om det var det du mente Haha nei!! Spiser det jeg finner i kjøleskapet haha. Kjøttmåltid hver dag, noe brødskiver, havregryn, noe frukt om vi har, prøver å få i meg grønt men er ikke så flink så blir det mye kyllingpølser for tiden siden det er så enkelt :D' EDIT: oi.. ble litt mye, men ble så revet med Og.. Kan forresten se om jeg får til noe beinbilder når jeg er hjemme fra NY. Onsdag Måtte bare siden den har så fet beat! http://www.youtube.com/watch?v=MBB_QFRx2IU&feature=autoplay&list=FLmpofJfEqkFY&index=24&playnext=23 Endret 7. august 2011 av gutt92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 7. august 2011 #87 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg kjører knebøy, markløft, strakmark, bulgarsk utfall osv. Kjører 4- split med to kroppsdeler hver dag. Oppdaget for over et år siden at beinpress ikke strakk til, haha Trener svært lite biceps selv, baseøvelsene gir virkelig fine armer må jeg si! Og nå som muskelminnet er godt så er det en sann glede å trene. Har vært uker hvor jeg har hoppet over treningen og til min store frustrasjon har musklene "forsvunnet", men etter en skikkelig økt med bra pump så er musklene i armene fine og store igjen. Egentlig eneste stedet der de er synelige på meg, hvis du ser bort i fra skuldrene, de er forresten ganske morsomme å trene de og, kjempekult med "spisse" skuldre når man poserer Tror ikke jeg satser på MMA, nivået er som du sier, ikke veldig høyt i Norge, med mindre man finner en skikkelig klubb og den klubben jeg kjenner til er ikke i toppsjiktet for å si det sånn. Hadde jeg derimot bodd i USA, eller tatt et år over dammen så skulle jeg nok vært innom både MMA og crossfit! Hva er forresten launches og skøytehopp? Hvordan utfører man disse øvelsene? Jeg skal ikke bli så svær, hehe, jeg satser på å bli "mindre", men bygge muskler gjør jeg fordeom, bare ikke på lik linje med BF-utøvere. Har et greit lager med kosttilskudd, kjører enkelt og greit Whey Tech, stort sett etter trening, men av og til som erstatning for proteinkilde i et måltid hvis jeg har dårlig tid eller bare er litt lat. Problemet mitt er ikke å spise sunt, men å begrense meg, og det resulterer av og til at jeg spiser så lite at jeg blir svimmel, fordi jeg ikke klarer å regulere det uten å telle kalorier, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. august 2011 #88 Del Skrevet 7. august 2011 Åjaa Det er bra øvelser vettu Launches er utfall.. Fant ikke det norske ordet, haha (vant til engelsk nå ) Ja baseøvelser er knall! Mange som BARE trener base, som får like store armer som de som konser om biceps og sånt i en periode! Muskler forsvinner lett hvertfall om man har trent mye volum! Da går de vekk så fort at ja... Men kjører man på med rå styrke derimot får man harde og ganske varige muskler i en god periode Haha, er ikke gærent det nei Synes nesten alle muskler er like morsomme å trene på hver sin måte jeg Ja det er ikke noe å bekymre seg for å gå glipp av Da finner du heller en BJJ klubb og en muay thai/kickboksing/bokse klubb, siden det er mye bedre med noe grunnlag der du konsentrerer om enkelte ting og ikke "alt mulig". Dessuten brenner det fett som bare fan! Skøyteløp (fant en video); http://www.youtube.com/watch?v=pb4-ulEagzo Veldig bra for rumpe og lår Derfor jeg har såpass stor rumpe til å være gutt siden jeg har spilt hockey og brukt underkroppen en del Åja Det er imponerende, haha! Selv bruker jeg bare proteiner, omega 3 zink og v12, men skal kjøpe med noe jack3d fra usa som jeg brukte mens jeg drev med MMA (vilt bra for å brenne fett og for å få ren energi!!). Det eeer jo så kjedelig å telle kalorier Foreslår at du legger sammen et kosthold og teller kaloriene, så legger du til/fjerner noe om det blir for mye/lite Selv så skal jeg jo vokse, så gir litt f og bare spiser det jeg klarer, så det er jo enklere Fett bør du ha i deg en del av om du trener hardt! Det er den beste energikilden du finner i mat, og er viktig for kroppen fiskeolje, rapsolje/olivenolje (et par spiseskjeer daglig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 7. august 2011 #89 Del Skrevet 7. august 2011 Skal fikse meg et program som utelukkende består av baseøvelser, fordi det er moro og fordi det gir resultater! Noen ganger skulle man ønske at man var gutt, så kunne man bygd og spist seg stooor. Det virker litt morsomt! Det er sant det at nesten alle muskler er morsomme å trene, eneste jeg hater er magen, det er ordentlig pyton. Dessverre har jeg en tendens til å hoppe over den biten, jeg har to øvelser kun for magen, men det blir ofte til at jeg tenker at magen får kjørt seg uansett,hihi Boksing hadde faktisk vært skikkelig fett, men jeg har aller, aller mest lyst til å bli med i en styrkeløftklubb, men det er så stress å komme seg til nærmeste by med styrkeløftklubb at det får vente til jeg flytter et slikt sted. Jeg liker egentlig å trene for meg selv, kun jeg og ingen andre som styrer tidene Det kunne vært morsomt å prøve skøyteløp, humm! Du er SÅÅÅ heldig som skal til USA, den store drømmen min er å gå i en amerikansk dagligvare, der er det mange bra produkter for jenter som meg, jeg elsker å handle mat som passer til livsstilen min, og i Amerika har de liksom noe for alle! Og tenk så kult det er å handle i sånne kosttilskuddsjapper! åååååhhh Jeg gidder ikke telle kalorier mer, har sånn ca. oversikt i hodet, men likevel, jaja, jeg skal legge inn to ekstra måltider om dagen med proteintilskudd i tillegg til det jeg allerede spiser, både for å få optimalt med næring til kroppen og muskler og for å sørge for at jeg ikke besvimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. august 2011 #90 Del Skrevet 7. august 2011 Ja det synes jeg du skal gjøre! Haha joda er moro det da Artig å se hvordan kroppen kan vokse sånn! Er da det blir gøy å trene (Skal ikke bli bodybuilder liksom, men stor som atlet). Huff, mage ja.. Den er kje den, haha. Kjører som regel 3-4 øvelser der jeg for å få fram litt mer pack når jeg brenner av fettet i militæret Så er det jo viktig for en proporsjonal kropp, om man trener mye rygg Boksing er fett det Løfteklubb ja..! Det hadde vært tøft Alt for få jenter som driver med det! Dessuten har mange av de jentene fine kropper! Er helt herlig å trene helt alene ja! Går fortere enn å ha en partner hele tiden og er bare kos! løfte gjør man uansett. Vel.. Synes ikke noe om skøyteløp jeg da, men det hadde nok tatt bra på rumpa di, haha. Har bodd i usa jeg Må si det er gøy på walmart! Man ser så mye rare folk, så har de ALT.. Ikke at jeg kjøpte noe særlig klær der utenom undertøy osv, men de har ALT.. alt av mat og sånt og liksom.. Moro bare å glane Kosttilskudder er det nok av der ja! Steder som selger det og... GNC for eksempel er en stor kjede! Men de har som regel høye priser!! Blir noe supplementer mens jeg er i NY uansett, men Ja det høres lurt ut Bare husk å fordele proteinene så de ikke bare skilles rett ut i urinen.. ikke noe mer enn 30 gram til hvert måltid ville jeg sagt! Og helst 2 gram pr. kg kroppsvekt. Men det visste du helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 7. august 2011 #91 Del Skrevet 7. august 2011 Det er veldig "givende" i form av resultater, men jeg må ærlig innrømme det at det er SYKT hardt! Hvertfall siden jeg ikke er tynn, men må klatre ned den andre veien, for hvis man er tynn så vil man se markeringer med en gang. Heldigvis er det ikke veldig lange veien å gå, haha! Vel, jeg gidder ikke en gang de ekstra øvelsene, men det er jo fordi jeg har for mye fett til at det blir markert, er jo mye morsommere når du får de fine rutene da, så jeg hadde nok gjort som deg, om jeg var deg! Kan fort vekk bli litt mye prating når man trener med partner, jeg har også en lei tendens til å få latterkrampe under benkpress og slike øvelser når jeg har med en partner, fordelen er at partneren min kan hjelpe meg fra å bli most. Og jeg som synes det er mange rare folk å se på i Norge, er sååå morsomt når eldre par i matchende grilldresser går forbi. Jeg må søren meg komme meg over til Amerika, bare for å få sett litt på folka som handler og innholdet i butikkene! Er vel kanskje samme pris som i Norge på kosttilskudd eller? Eller er det litt billigere sånn eeegentlig? Jeg inntar ca. 2 g protein pr kg, ja. Er faktisk en myte at man tisser protein, det er nitrogenet som skilles ut i urinen, overskuddet omdannes til energi eller lagres, du blir feit med andre ord, logisk nok..haha, så jeg passer litt på. Jeg tasser i seng jeg, er så ødelagt nå. DEILIG at jeg ikke skal opp tidlig i morgen! Du får kose deg i Amerika, også må du kikke litt ekstra når du er på et supermarked for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. august 2011 #92 Del Skrevet 7. august 2011 Det er veldig hardt også! Tar tid! Hehe bra du nesten er i havn da Ja da er det forståelig, hehe, men tenk når du først blir markert hvor fett det hadde vært om du hadde tatt de ekstra øvelsene Det er sant! Får ALLTID latterkrampe under arnoldpress jeg ødelegger litt når vi begge to gjør det likt og ser i samme speil, så gir vi hverandre blikk Spesielt om man kjører på med noen kg er det lurt å ha en som passer på! Mange som har ødelagt seg på det der.. Men grilldresser er jo herlige da :D Elsker når farger jeg da Tro meg.. Mye å se i USA Som regel er det billigere om du finner riktig sjappe, men mye som er veldig likt i pris også ja! Men så har de SÅ mye mer også, så det er godt utvalg!! Ja har hørt det jeg også! Men har ikke klart å finne ut HVILKEN som er riktig Men sier seg selv da.. Er energi i proteiner også, så. Og energi man ikke bruker = fett. Samme her! Sittet oppe alt for lenge Men litt morsomt at det er noen jevnaldrede her da Misunner deg nå! Skal opp om 2 timer jeg!! Men kan sove på flyet da Skal meg godt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2011 #93 Del Skrevet 7. august 2011 Da er han nok på vei til dit han skal? God tuuuuur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. august 2011 #94 Del Skrevet 7. august 2011 Nå sitter du vel på flyet tenker jeg. Håper du får en fin tur over! Er det SAS du flyr med eller? Direktefly? Spis en cupcake på Magnolia Bakery på Grand Central for meg også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2011 #95 Del Skrevet 7. august 2011 *lytte storøyd til globetrotter`ne som snakker om ting jeg ikke vet noe om* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 7. august 2011 #96 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har ikke hatt noen store gjennombrudd i min trening siden jeg klarte en 300kg knebøy. Men jeg har hatt en utfordring i etterkant av dette. Dvs. jeg har vært på hytta, og jeg har en 20minutters gåtur ifra bilen UTEN noen last. Denne gangen hadde jeg lasten fra helvete. Det var en trillebår med 100kg sement i. B30 sement i 25kg forpakninger. Jeg skulle selvfølgelig ta alle i en tur og det gjorde jeg også, men jeg er enda sliten. Er den hardeste timen i mitt liv. Jeg fikk det opp på hytta iløpet av 1time, men den timen kjentes ut som et år. Så til dere som ikke er på treningssenter, men som vil ha en utfordring i hverdagen, finn dere en kupert sti, fyll trillebåren med 100kg og begynn med turen. Husk at det skal være stigning hele veien. hehe.. No more for me... hehe Lykke til i USA ftw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 7. august 2011 #97 Del Skrevet 7. august 2011 Du er på vei til USA ja? Lucky you! Jeg skal dit på språkreise i hele sommerferien neste år.. Har ikke fått vite hvilken familie jeg skal være hos enda, så jeg vet ikke hvor jeg skal. Har aldri vært i USA før, så jeg gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2011 #98 Del Skrevet 7. august 2011 God tur, junior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. august 2011 #99 Del Skrevet 7. august 2011 Junior. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 7. august 2011 #100 Del Skrevet 7. august 2011 Man kommer vel egentlig aldri i havn tror jeg, det er alltid noe man vil trene mer, haha! Latterkrampe under arnoldpress er ikke kult, hvertfall ikke med armene i været og tunge vekter. Typisk at det er DA man får latterkrampe Grilldresser kan være herlige, spesielt når andre går med dem. Jeg skal få til en tur til USA altså! Kommer sikkert til å tråle alle sjapper og med min flaks så er vel halvparten av det jeg kommer hjem med ulovlig i Norge. Tipper man bare får høre på det som høres mest logisk ut når det gjelder trening og kosthold, er så sykt mye rart som blir sagt. Er spent på hva du har å fortelle fra USA når du kommer tilbake. Kanskje du ser noen i grilldress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå