Gå til innhold

Stor og sterk!

Gjest gutt92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"gjorde det". Blir irritert.. De som sa de skulle være med kom for å spise opp kebaben, så stakk de. Spilte i 5 min. med EN kamerat. Fan så lame folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :P De sa "ja vi kommer 22.30", så jeg og kameraten dro ca. 23 elns siden de fortsatt ikke var ferdige, så kommer de, setter seg og spiser opp og drar. De som starta å spørre om basketball til og med. Ser du hva jeg har å deale med eller?

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe artig.. trodde ikke de hadde oppe fortsatt jeg men.. trodde det hadde blitt noe annet der.

Ja jeg skjønner den..

Du kan være med meg og to venninner i morgen og drikke kaffe latte og spise kake. Men bare hvis du spiser kake med vaniljesaus og krem! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dennis eller hva det er stenger kl 3 tror jeg og bbq og siesta stenger vel når de vil :P

Haha vel.. Det tror jeg ikke at jeg hadde turt enten du mente det eller ikke :P Liker kake med v.saus og krem ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente Ajer kiosk og video.. Der sa han: Med drikke, oten drikke?

Måtte nesten flire hver gang... så jeg var ikke der så ofte.

Dennis har god kyllingkebab. :jepp:

Men ingenting slår Sesam i Trondheim!!

På BBQ har de også god mat, men der har jeg bare spist burger da.

Hadde du ikke turt? Er du pyse? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja haha.

Har ikke smakt kyllingkebaben men fan så lite kjøtt man får! Så er den dyr i tillegg! Bare for å lure fulle folk :P

Deeer har jeg ikke vært! Bislett i oslo er også bra!

BBQ har god kebab også ;)

Ja sånn sett er jeg litt pyse, du.. :P

Akk som om jeg skulle bedt deg bli med meg og kamerater og spille basketball! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er liksom nederst i Karl Johan ved den kirken, lurer på om det faktisk er domkirken, men jeg er ikke helt sikker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro det, er så lenge siden jeg har vært der at jeg ikke husker. :blush:

Men alle jeg kjenner som har vært der sier til meg at den kebaben de har kjøpt der er den beste de har smakt og det er jeg jammen meg enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...