Gjest gutt92 Skrevet 23. august 2011 #321 Del Skrevet 23. august 2011 Hockeytrening i dag, gikk ganske bra. Suger litt på øvelser, men spiller ganske greit etter så langt opphold. Under fys løfta jeg litt siden jeg ikke kan løpe enda, så gjorde noe noe styrke. Knebøy, styrkevendinger, kickstøt, markløft, nedtrekk og noe for underarmer. Eneste øvelsen jeg husker vekt på var på markløft 3x6 110 kg. Gikk helt fint, så synes jeg begynner å få bra mark etter å ha trent så kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 24. august 2011 #322 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Økt: Benkpress 3x5 70 kg Skråbenk: 2x6+4 27,5 kg (manualer) Pushups med ene hånda på medisinball 3x5 Pushdowns 3x10 50 kg Smal benkpress 3x10 40 kg Underarmscurls 1x20 (fikk vondt i ene underarmen pga en betennelse har kommet tilbake) Helt grei økt.. Kjørte litt lett på noen øvelser i dag, siden jeg følte meg litt slapp. Trener hockey daglig nå, så blir litt utbrent sånn generelt. Nå er det snart opp i hallen for å spille litt hockey. Vet ikke om det er fordi jeg var slapp eller dårlig framgang, men føler ikke jeg har kommet veldig langt med benkpress... Alle øvelsene ha jeg økt veldig i, spesielt markløft (ganske sikker på at jeg har en maks på 150 kg i hvertfall). Får vel finne et benkpressprogram. Brystmusklene blir da større fordet, så det er bra. Endret 24. august 2011 av gutt92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 24. august 2011 #323 Del Skrevet 24. august 2011 Nok en istrening overstått. Helt død, men begynner å komme meg! Suger litt på raske øvelser, men spiller helt greit vil jeg påstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 26. august 2011 #324 Del Skrevet 26. august 2011 Tror nesten det ikke er vits i å oppdatere hockeytreninger i og med at det er hver dag (i dag også). Men får komme meg på treningssenteret i morgen, siden halvparten av folka jeg kjenner har flytta til oslo, så er ikke annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. august 2011 #325 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Du kan flytte til Oslo du også. Eller så kan du flytte til Molde! Det var en veldig god ide synes jeg! Endret 26. august 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 26. august 2011 #326 Del Skrevet 26. august 2011 Har vg3 igjen Og da hadde jeg ikke fått spilt hockey sikkert :o Begynner å bli kjent med folk på laget og sånt nå (har jo ikke spilt på 6 år så spiller med mange nye og eldre folk jeg ikke har kjent), så er morsomt mens jeg spiller hockey, men er liksom ingen å være med omtrent. Folk har kjærester, folk flytter, folk skal game... Så er det så få som tar initiativ, så da gidder liksom ikke jeg heller, så bare trener mens jeg kan og orker! Men skal i hvertfall ta turen til oslo snart! Da vet jeg hvor du bor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. august 2011 #327 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Åhh.. Vi har en skøytebane på vinteren da.. Oi.. ja.. hihi.. Det vet du nå ja :gjeiper: Ta turen til byen min en gang da! Du kommer til å kose deg i byen med den ene gata (vi har bare en gate i byen. Gågata :gjeiper: ) Edit: Oi faen. Det er jo ikke en gågate engang. Endret 26. august 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 26. august 2011 #328 Del Skrevet 26. august 2011 Joda, vi har 2-3 vi, haha. Vært der EN gang Bare på gjennomreise, men tar vel turen dit en gang også Tja, er da koselig med småbyer også, og ikke byer man kan gå i, i dagesvis uten å ha sett nok :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 26. august 2011 #329 Del Skrevet 26. august 2011 Åja.. :gjeiper: Du har det ja. Er veldig glad i Molde selv, men har planer om å flytte til Bergen om 2 år. Blir vel kos det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 29. august 2011 #330 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Droppa å skrive inn forrige økt, men i dag har jeg kjørt bryst og triceps. Benkpress: 3x6/70 kg 2x4/75 kg 1x1/80 kg Declined benkpress med manualer: 4x6/27,5 kg pr. hantel Pullovers: 3x12/15 kg Triceps extensions m.tau. 3x12/27 eller 32 kg Benkpress med omvendt grep 3x12/20 kg triceps extensionså m. hantel 2 hender 4x6/17,5 kg Veldig bra økt. Kjenner det kommer seg mer i benken nå også, for har funnet et par punkter jeg har lagt inn i teknikken for å gjøre den enda bedre. Så hadde jeg hockeytrening 1.5 timer... Ble helt utkjørt! Endret 29. august 2011 av gutt92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 2. september 2011 #331 Del Skrevet 2. september 2011 Har egentlig ei hvileuke nå men kjørte litt på skuldre og nakke i dag. Kjørte lett økt: 3x12 militærpress 20 kg 3x12 Sidehev manualer 4 kg 3x12 fronthev manualer 4 kg 3x12 upright rows 20 kg Og noen chins siden jeg ikke klarer noen omtrent, for å bli bedre, siden det er en såpass god øvelse. Skal starte på 5/3/1 programmet om en uke, som jeg leser på nå. http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/how_to_build_pure_strength Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 3. september 2011 #332 Del Skrevet 3. september 2011 I dag har jeg jogget siden leggene begynner å bli bra igjen! Lyst til å opprettholde styrken i leggene og bli vant til å løpe istedet for å IKKE løpe og få betennelse igjen! Jeg starta med å jogge 2 km rolig, så tøya jeg i under et minutt (legger), før jeg jogga 1 km til litt fortere, for så å jogge fort den siste km. Dette synes jeg er veldig bra for meg! Før så dødde jeg nesten bare av 1-2 km i gymmen... Tror kostholdet har spilt en viktig rolle! Var barë småsliten på siste runda, og kondisen fikk ikke kjørt seg egentlig. Var mer litt syre i leggene, og uvant å løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 8. september 2011 #333 Del Skrevet 8. september 2011 I dag har jeg løpt 5 km. Startet de to første km. rolig, og økte for hver runde til nesten spurt halve siste runda. Tar det litt rolig så beinhinnebetennelsen ikke kommer igjen, og heller prøver å bygge meg opp for å forebygge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 8. september 2011 #334 Del Skrevet 8. september 2011 Knallbra, snart tar du mila! Skulle ønske jeg var like aktiv som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 8. september 2011 #335 Del Skrevet 8. september 2011 Haha jepp Men framover nå skal jeg sette mer fokus på korte økter og mer kondisjon for å bygge opp leggene der og, for når jeg løper lenge så er det fort at jeg merker at jeg har hatt betennelse ETTER økta, og det vil jeg helst slippe Kanskje noe bakkeløp osv framover Ey, tro meg.. Du hadde ikke fått tid til skolearbeid Har hockey så å si hver dag, fra nå skal jeg løfte 4 ganger i uka, og i tillegg skal jeg løpe litt og gå med sekk (har bestemt meg for å prøve fallskjermjeger som ftg tjeneste). Men føler meg bra da I form altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 8. september 2011 #336 Del Skrevet 8. september 2011 Bygge legger ja, det ser jeg for meg som et artig prosjekt! Er visst sånn at man får litt ekstra fart hvis man har godt trente legger! Bakkeløp er til å kaste opp av, kjempekjedelig og vondt. Du har min medlidenhet hvis du trenger den Nei, det hadde jeg nok ikke, ikke det at jeg gjør lekser heller. Skammelig hvor mye jeg har utsatt til søndag! Fallskjermjeger, wow! Det er visst veldig vanskelig, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 9. september 2011 #337 Del Skrevet 9. september 2011 Ja, hehe. Eller.. Må gjøre det gradvis, siden de har vært betente og jeg kjente det senest etter jeg hadde løpt at jeg må ta det roligere! Tar nok tid, men blir rask av å ha gode legger ja Ja er noe herk bakkeløp, men heldigvis har jeg blitt kvitt hatet for løping :D Kan med glede stikke og løpe for jeg vet det får meg i bedre form! Hehe. Men du gjør det i hvertfall! Det gjør ikke jeg med mindre det teller veldig på karakteren! Er så drittlei alle de leksene vi får, for jeg lærer ikke noe av å presse inn 200 sider på 3 dager! Ja det er vanskelig! Derfor jeg har startet tidlig å trene Eller.. Kravene på siden er ikke så ille... Ganske nærme de fleste! Kjenner en som prøvde i fjor! Han klarte det ikke pga en test (altså der man bruker hjernen som i et fag elns..), så det er nok litt vanskeligere enn å bare klare de kravene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia Skrevet 12. september 2011 #338 Del Skrevet 12. september 2011 Krysser fingrene for at du kommer inn, på tross av lav IQ Bare å ta det med ro, så blir leggene dritstore. Vet om en jente som har større legger enn lår, og det ser lite bra ut. Satt i tre timer med lekser i dag, fy faen, jeg hater det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. september 2011 #339 Del Skrevet 12. september 2011 Haha takk for det du! Sånn går det etter å ha bodd i USA! Mister en del hjerneceller på både det ene og det andre da... Ja, tror jeg skal begynne med tåhev osv nå også for å få inn litt styrke... Og bare ta småååå rolige joggeturer, og gå litt med sekk heller, for å bygge meg opp, for løping kjenner jeg er absolutt ikke bra enda! Haha hvorfor gidder du? Lekser på vgs er frivillig! Mange lærere som ikke er klar over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 12. september 2011 #340 Del Skrevet 12. september 2011 I dag har jeg hatt hockeytrening, så startet jeg programmet i dag!! Militærpress: 5x36kg 5x41kg 5x47,5kg (varmet opp med stanga noen sett først) Dips: 12,7,5,5,5 Chins m. variert grep 5x15 med 64 og 71 kg i hjelp (har ikke tatt igjen styrken her siden jeg har gått opp 20 kg på et år uten å ta noe særlig chins). Formbilder kommer SNART! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå