Gå til innhold

Høye menn

Fremhevede innlegg

Gjest Nedfall
Skrevet

Var nylig en konsert med Jamie Cullum her i nærheten. Det slo meg at han ikke akkurat er store spretten! Han er visst rundt 1,60.. ?

Kunne vært interessant om damene her kan komme med noen synspunkter på han?

(Det jeg tror skjer i tilfellet Cullum, er at han er kjendis, og da "gjelds ikke" høyden, eller.. ?) :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Var nylig en konsert med Jamie Cullum her i nærheten. Det slo meg at han ikke akkurat er store spretten! Han er visst rundt 1,60.. ?

(Det jeg tror skjer i tilfellet Cullum, er at han er kjendis, og da "gjelds ikke" høyden, eller.. ?) :popcorn:

Det teller ikke på kjendiser, de har status, penger og baller nok til å date supermodeller som rager over dem. Tror en høy dame på armen er litt statussymbol blant rockestjernene, man blir ikke mer alfahann enn om man klarer å dra ei dame som er 10 cm+ høyere.

Jeg har ingen formening om Cullum, men har fått med meg at han er gift med den skyhøye eks-modellen Sophie Dahl. De har blitt gjort litt narr av i media, likevel tropper hun opp med hæler på til og med. Heier på de to!

Endret av Cuntzilla
Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Svært så mange små og bitre menn det var her da! Er selv 197 og er godt fornøyd med høyden min. Liker å være høyere enn majoriteten av andre menn. Men hvor viktig er kroppen på en høy mann? Var før veldig tynn og hengslete. Er i senere år blitt muskuløs og atletisk (litt som dette http://sportsmedia.ign.com/sports/image/article/645/645866/dwyane-wade-interview-20050826031629471-000-000.jpg), selv er jeg også basketspiller. Er ikke det ganske viktig å bygge opp kroppen litt? Mener selv at høye karer ofte blir veldig hengslete og får dårlig holdning som kanskje ikke ser helt bra ut?

Og når det kommer til damer: eksen var 156 og villt deilig. Liker damer i alle høyder, men de små er desidert diggest! Fungerer godt i senga også, bortsett fra at jeg kanskje blir litt stor for mange damer på den høyden. Og når det kommer til høydeforskjellen: hvem bryr seg om det ser dumt ut? Kunne ikke brydd meg mindre!

Ord, kjære. Ord.

Synes rett og slett ikke det er maskulint eller pent med en lav mann....INGENTING imot lave menn, men snakker FOR MEG SELV.

:)

Herlig.

Øh ok?

Jeg sier at nei, jeg liker IKKE lave menn. La meg forklare. Jeg TENNER IKKE PÅ LAVE MENN, Jeg kunne ikke tenkt meg en lav mann, jeg SER IKKE en gang på lave menn.

Jeg leser det du skriver, kjære og jeg digger deg.

Jeg ville definitivt lagt merke til han høye. Du kan være så pen du bare vil, men er du lav - er du ingen "mannemann" i mine øyne..

Ikke en mannemann hvis han er for pen, heller.

Jamie er det klassiske eksempelet på liten fyr som måtte lære seg å spille gitar for å få draget på damerne. Jeg hadde ikke kikkt på ham to ganger heller, uansett.

Mange høye flotte gitarister der ute hvis man trenger noe å se på oppe på scenen.

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet

Det teller ikke på kjendiser, de har status, penger og baller nok til å date supermodeller som rager over dem. Tror en høy dame på armen er litt statussymbol blant rockestjernene, man blir ikke mer alfahann enn om man klarer å dra ei dame som er 10 cm+ høyere.

Jeg har ingen formening om Cullum, men har fått med meg at han er gift med den skyhøye eks-modellen Sophie Dahl. De har blitt gjort litt narr av i media, likevel tropper hun opp med hæler på til og med. Heier på de to!

Det du sier i praksis er at høyde egentlig bare teller hvis mennene er helt like på andre måter.

Skrevet

Ord, kjære. Ord.

Herlig.

Jeg leser det du skriver, kjære og jeg digger deg.

Ikke en mannemann hvis han er for pen, heller.

Jamie er det klassiske eksempelet på liten fyr som måtte lære seg å spille gitar for å få draget på damerne. Jeg hadde ikke kikkt på ham to ganger heller, uansett.

Mange høye flotte gitarister der ute hvis man trenger noe å se på oppe på scenen.

Og du er det klassiske eksempelet på en som jente som føler hun på kompensere for sin egen utilstrekkelighet. Du mener altså at en mann på 195 som dilter etter en alfahann på 175, er mer "mannemann" enn alfahannen på 175? Merkelig logikk du fører.....Eller definerer du mannlighet med høyde som eneste variabel?

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Og du er det klassiske eksempelet på en som jente som føler hun på kompensere for sin egen utilstrekkelighet. Du mener altså at en mann på 195 som dilter etter en alfahann på 175, er mer "mannemann" enn alfahannen på 175? Merkelig logikk du fører.....Eller definerer du mannlighet med høyde som eneste variabel?

Du, jeg faller aldri for fyrer som faller under konseptet "alfahann" overhodet.

Jeg er ei kjerring som har funnet ut av hva som går i kjernen på meg som seksuelt vesen. Er det noe utilstrekkelig med det?

• 5 uker senere...
Skrevet

Hyggelig med en hyllest :)

Er selv 193 høy og 95 kg.

Var ikke like gøy å være såpass høy før, da jeg veide knapt 65 kg. Dårlig holdning, tynn og hengslete.

Men etter en del år med trening, så er holdningen på plass, og aldri fått en klage på høyden :)

Skrevet

Hyggelig med en hyllest :)

Er selv 193 høy og 95 kg.

Var ikke like gøy å være såpass høy før, da jeg veide knapt 65 kg. Dårlig holdning, tynn og hengslete.

Men etter en del år med trening, så er holdningen på plass, og aldri fått en klage på høyden :)

Åååååhh Gud. :rodmer: Jeg lover å være snill. Jeg elsker høye menn. :sengekos:

Skrevet

Er 175 men foretrekker de på min egen høyde, en som jeg kan se i ansiktet i stedet for å stå på tærne eller strekke nakken for å prate med.. Men hver sin smak :fnise:

Skrevet

Jeg må lese igjennom tråden min, det er jo en stund siden jeg laget den. :sjenert:

• 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Må si det er kjekt å bli satt pris på :tommelsmil:

Er 1.89 på strømpelesten selv og kjæresten min liker godt når jeg tar av meg på overkroppen for å si det sånn :trene:

Skrevet (endret)

@

Endret av Wildrose
Skrevet

Jeg digger høye menn! Kjæresten min er 198(!!) og det passer egentlig ganske fint! :D er ganske høy til å være jente og ikke ferdig utvokst jeg også, 175 :) synes det er søtt å måtte stå på tå får å gi sin kjære et kyss, eller når han bøyer seg ned for å gi meg et <3

Skrevet

Jeg liker hvordan alle vet hva mannfolk - som en homogen masse - tenner på.

Det som er digg med korte kvinner, er hvordan formene blir framhevet. Det er på en måte mer former per meter.

Det som er digg med høye kvinner, er de lange fine kurvene. Hvordan alt strekker seg, holder seg stramt osv.

Også liker jeg veldig godt sjokoladekake. Og kvinner nesten uansett høyde.

Åh herregud, ja! "Former pr meter". For en fantastisk måte å sette former som et forholdstall! Min foorige kjæreste var 154 cm, og hadde de beste formene/meter. Hun var av den kompakte, stutte typen. Selv er jeg 187 cm (i form av muskler)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn.

Lille-pus (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...