Gå til innhold

Høye menn

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Hvis tråden er som Bibelen, betyr det at du er som Satan da?

He, he, he, den var god.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Hæ, er 4 cm over gjennomsnittet "høyt"? Ta deg et kurs i statistikk, eller kanskje rett og slett et lite språkkurs:) Selv synes jeg 1,72 for en kvinner er helt A4

Språkkurs fordi alt er relativt? Okey.

Skrevet

så jeg hadde vært mere attraktiv hvis jeg var 190 lissom?

Hmm...etter å ha hengt her inne på kvinneguiden et par år, så har jeg virkelig fått inntrykk av at kvinner faktisk er det mest overflatiske kjønnet!;)Jeg vet godt at det er naturlig for kvinner å like høye menn, men at det spiller så stor rolle trodde jeg virkelig ikke...nesten litt lattelig

Har hatt litt "komplekser" for at jeg har "normal" penis(16lang og 12 rundt) og jeg er virkelig så glad for at jeg ikke er lav også, for da hadde jeg hadde jeg hatt null sjans, tydeligivs!(satt på spissen)

Mitt inntrykk også,er at menn som er 190+ ofte er mindre bra proposjonert en litt lavere karer( de mellom 180-190)

Kvinner liker å gi inntrykk av at de er overflatiske, men vi menn synder i realiteten mye mer på dette området. Det flertallet av kvinner vil ha er en mann, som tør å være MANN, selvom overformynderiet de siste årene har prøvd å viske ut kjønnsrollene så godt de bare kan. At kvinner projekterer denne egenskapen over til høyde er naturlig (ettersom det er en av de synligste forskjellene mellom kjønnene i påkledd tilstand).

Null sjans? Jeg lever i din mareritttilstand med en middels penis og 176 på strømpelesten! Allikevel har jeg null problemer med å date kvalitetskvinner mange av mine høyere kamerater bare kan drømme om. Jeg kjenner selvfølgelig høye menn som får kvinnene til å legge seg langflate, men fellesvariabelen mellom menn med draget har ingenting med høyde å gjøre.

(for the record: Jeg er verken rik, veldig kjekk, eller kjendis)

Det som provoserer meg mest med denne debatten er dere menn. Både dere som puster lettet ut fordi dere er 190, og dere som går inn i minidepresjon fordi dere er under 180. Hvis vi først skal komme inn på maskuline kvaliteter, f.eks. evne til å skape trygghet, som noen her nevner: Det er ikke veldig maskulint å så til de grader reagere til hva alle andre synsere mener å vite(både kvinner og menn). Det gir meg heller assosiasjoner til han på ungdomskolen som hele tiden måtte konferere med andre for å føle seg trygg på at han likte de riktige tingene og gikk med de riktige klærne, og ikke gjorde et eneste selvstendig valg på 3 år. Han er så vidt jeg vet fortsatt jomfru!

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Kvinner liker å gi inntrykk av at de er overflatiske, men vi menn synder i realiteten mye mer på dette området. Det flertallet av kvinner vil ha er en mann, som tør å være MANN, selvom overformynderiet de siste årene har prøvd å viske ut kjønnsrollene så godt de bare kan. At kvinner projekterer denne egenskapen over til høyde er naturlig (ettersom det er en av de synligste forskjellene mellom kjønnene i påkledd tilstand).

Null sjans? Jeg lever i din mareritttilstand med en middels penis og 176 på strømpelesten! Allikevel har jeg null problemer med å date kvalitetskvinner mange av mine høyere kamerater bare kan drømme om. Jeg kjenner selvfølgelig høye menn som får kvinnene til å legge seg langflate, men fellesvariabelen mellom menn med draget har ingenting med høyde å gjøre.

Det som provoserer meg mest med denne debatten er dere menn. Både dere som puster lettet ut fordi dere er 190, og dere som går inn i minidepresjon fordi dere er under 180. Hvis vi først skal komme inn på maskuline kvaliteter, f.eks. evne til å skape trygghet, som noen her nevner: Det er ikke veldig maskulint å så til de grader reagere til hva alle andre synsere mener å vite(både kvinner og menn). Det gir meg heller assosiasjoner til han på ungdomskolen som hele tiden måtte konferere med andre for å føle seg trygg på at han likte de riktige tingene og gikk med de riktige klærne, og ikke gjorde et eneste selvstendig valg på 3 år. Han er så vidt jeg vet fortsatt jomfru!

Fantastisk skrevet.

Skrevet

Foretrekker når kvinner skrever ;) Men er enig med Hunter her da :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Foretrekker når kvinner skrever ;) Men er enig med Hunter her da :)

Alltid enig med deg når du er enig med meg! :D

Skrevet

Her er det mye snakk om teori om at høye menn drar damer lett, men de aller fleste som har noe mellom øra forstår om de treffer den rette og stoler på følelsene sine, vil slike ting som høyde og kroppsfasong ha lite å si. Jeg vet ikke hvilken alder det er på brukerne som har respondert på denne tråden, men slike ting som jeg har nevnt er ting man oppdager når man får litt "livserfaring". Man kan gjerne skrive en hel bok om den perfekte match for seg, men til syvende og sist er det følelsene som bestemmer om hva man faller for. Selvfølgelig kan man ha preferanser, men har man bein i nesa, vet man at enkelte preferanser har lite å si om personen har mange andre gode kvaliteter.

Skrevet

Alltid enig med deg når du er enig med meg! :D

Må jo være enig med deg ;)

Gjest David John jr.
Skrevet

Her er det mye snakk om teori om at høye menn drar damer lett, men de aller fleste som har noe mellom øra forstår om de treffer den rette og stoler på følelsene sine, vil slike ting som høyde og kroppsfasong ha lite å si. Jeg vet ikke hvilken alder det er på brukerne som har respondert på denne tråden, men slike ting som jeg har nevnt er ting man oppdager når man får litt "livserfaring". Man kan gjerne skrive en hel bok om den perfekte match for seg, men til syvende og sist er det følelsene som bestemmer om hva man faller for. Selvfølgelig kan man ha preferanser, men har man bein i nesa, vet man at enkelte preferanser har lite å si om personen har mange andre gode kvaliteter.

Mye positivt i det du skriver, men har du tenkt over hvor mange som ender opp med skillsmisse i dette landet. Og har du tenkt over hvem det er som tar initiativet til skillsmissen?

• Liker 1
Skrevet

Vel, enkelte kvinner liker mindre pene drittsekker med stort ego. ;) Det betyr ikke at ALLE kvinner synes du er kjekk bare fordi du har (ekte eller uekte) selvtillit. Enkelte kvinner er kresne, andre ikke. Mange kvinner foretrekker mindre pene menn fordi de da slipper å konkurrere med andre kvinner. Stygge menn er som regel mindre utro. Naturlig nok. :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, enkelte kvinner liker mindre pene drittsekker med stort ego. ;) Det betyr ikke at ALLE kvinner synes du er kjekk bare fordi du har (ekte eller uekte) selvtillit. Enkelte kvinner er kresne, andre ikke. Mange kvinner foretrekker mindre pene menn fordi de da slipper å konkurrere med andre kvinner. Stygge menn er som regel mindre utro. Naturlig nok. :)

He, he. Tror ikke damer velger stygge menn pga det. Har truffet mang en "stygg" mann som var så "stygg" at han ble pen.

Skrevet

Hva for et totalt intetsigende innlegg er dette? Alle er ute etter en best mulig partner, og ekstremt få er så kyniske at de velger etter at de vil slippe å konkurrere med andre kvinner. Da er hvertfall selvrespekten totalt fraværende. Var dette ment som et personangrep, eller er du bare dårlig i formuleringene dine?

Skrevet

Svært så mange små og bitre menn det var her da! Er selv 197 og er godt fornøyd med høyden min. Liker å være høyere enn majoriteten av andre menn. Men hvor viktig er kroppen på en høy mann? Var før veldig tynn og hengslete. Er i senere år blitt muskuløs og atletisk (litt som dette http://sportsmedia.ign.com/sports/image/article/645/645866/dwyane-wade-interview-20050826031629471-000-000.jpg), selv er jeg også basketspiller. Er ikke det ganske viktig å bygge opp kroppen litt? Mener selv at høye karer ofte blir veldig hengslete og får dårlig holdning som kanskje ikke ser helt bra ut?

Og når det kommer til damer: eksen var 156 og villt deilig. Liker damer i alle høyder, men de små er desidert diggest! Fungerer godt i senga også, bortsett fra at jeg kanskje blir litt stor for mange damer på den høyden. Og når det kommer til høydeforskjellen: hvem bryr seg om det ser dumt ut? Kunne ikke brydd meg mindre!

Skrevet (endret)

jeg har en stor og sterk mann på 1.83 cm! Jeg er selv 1.73 så han er akkurat 10 cm høyere enn meg. Synes det er perfekt jeg!!! :D Er enig i at han ikke kan være mye lavere enn det. Da blir han mindre "mandig" i mine øyne :O Tror det er ganske naturlig (normalt for en kvinne å tenke) Det er det samme som at dere menn som regel ikke liker at jenta er høyere enn dere - Det ligger i vår natur at vi blir tiltrekkt av høye menn. Har kun hatt høye kjærester. Han er den laveste.

Synes rett og slett ikke det er maskulint eller pent med en lav mann....INGENTING imot lave menn, men snakker FOR MEG SELV.

:)

Endret av nicola
Skrevet

jeg har en stor og sterk mann på 1.83 cm! Jeg er selv 1.73 så han er akkurat 10 cm høyere enn meg. Synes det er perfekt jeg!!! :D Er enig i at han ikke kan være mye lavere enn det. Da blir han mindre "mandig" i mine øyne :O Tror det er ganske naturlig (normalt for en kvinne å tenke) Det er det samme som at dere menn som regel ikke liker at jenta er høyere enn dere - Det ligger i vår natur at vi blir tiltrekkt av høye menn. Har kun hatt høye kjærester. Han er den laveste.

Synes rett og slett ikke det er maskulint eller pent med en lav mann....INGENTING imot lave menn, men snakker FOR MEG SELV.

:)

..hvis du hadde vært forelska i en som kun var 5cm høyere en deg, eller bare et par cm høyere en deg, så hadde du mest sannsynelig sagt noe helt annet!!

kjenner dere kvinner såpass godt at jeg vet at dere er flinke til å sette spesefikke preferanser, men kan like godt falle for noe helt annet og deretter skifte "mening"!

...dere er noen morsome vesner dere kvinner, det skal dere ha :gjeiper:

Skrevet

..hvis du hadde vært forelska i en som kun var 5cm høyere en deg, eller bare et par cm høyere en deg, så hadde du mest sannsynelig sagt noe helt annet!!

kjenner dere kvinner såpass godt at jeg vet at dere er flinke til å sette spesefikke preferanser, men kan like godt falle for noe helt annet og deretter skifte "mening"!

...dere er noen morsome vesner dere kvinner, det skal dere ha :gjeiper:

Øh ok?

Jeg sier at nei, jeg liker IKKE lave menn. La meg forklare. Jeg TENNER IKKE PÅ LAVE MENN, Jeg kunne ikke tenkt meg en lav mann, jeg SER IKKE en gang på lave menn.

Skrevet

Øh ok?

Jeg sier at nei, jeg liker IKKE lave menn. La meg forklare. Jeg TENNER IKKE PÅ LAVE MENN, Jeg kunne ikke tenkt meg en lav mann, jeg SER IKKE en gang på lave menn.

å joda, hvis du ser en sikkelig vell proposjonert kjekkas på 180(ikke at det er så veldig lavt da men) ved sidna en mindre attraktiv kar på 190, så hadde du nok sett på han først nevnte;) Tviler på at høyde kommer fremfor alt annet når det kommer til det fysiske....selv om jeg vet at høyde er noe av det første kvinner legger merke til, sånn fysisk sett!

Er forresten ikke lav selv(er 185) :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg ville definitivt lagt merke til han høye. Du kan være så pen du bare vil, men er du lav - er du ingen "mannemann" i mine øyne..

Endret av nicola
Gjest Katten.
Skrevet

å joda, hvis du ser en sikkelig vell proposjonert kjekkas på 180(ikke at det er så veldig lavt da men) ved sidna en mindre attraktiv kar på 190, så hadde du nok sett på han først nevnte;) Tviler på at høyde kommer fremfor alt annet når det kommer til det fysiske....selv om jeg vet at høyde er noe av det første kvinner legger merke til, sånn fysisk sett!

Er forresten ikke lav selv(er 185) :gjeiper:

Jeg liker at du vet hva hun tenner på, bedre enn hun selv vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...