Gå til innhold

hadde dere godtatt dette?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gutt92

Det er sant, jeg har ingen store pupper selv, men vil nå si jeg trener en del og begynner å få litt pupper da ;)

Men fra spøk til alvor. Er ening i det, det er annerledes for jenta, men jeg ville hvertfall blitt enig med dama FØR noe slikt skjedde hva som er utroskap i forholdet. Om dama hadde sagt at å slikke pupper på utdrikningslag var utro, ja da hadde jeg holdt meg langt unna. Men det må være opptil TS å bestemme i og med at han har vært utro før, så da blir alt mye verre! Er som å putte mer ved på bålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke akseptert dette hvis min samboer hadde gjort noe lignende. Det er selvfølgelig fint at han har det gøy på fest med kompisene sine, men bare fordi det er et utdrikningslag er det verken greit eller akseptabelt å gjøre slike ting. (Akkurat som at en russ ikke kan gjøre hva som helst bare fordi han/hun har på seg russebukse.) Og at han løy for deg i tillegg... Da virker han ikke særlig trofast. Jeg hadde tatt en skikkelig prat med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

ts her igjen. Han viste det ikke var helt ok at han dro, jeg vet at jeg fikk ikke vite det pga frykt for at det skulle blitt slutt. Han vet det såret meg enormt og jeg er helt knust. Jeg har ikke slått opp med han, Men er dypt såret uansett. Jeg Elsker mannen Men ser det som et svik. Jeg kan nok ikke stole på han ute igjen ikke bare pga denne situasjonen Men pga den pluss annet utroskap tidligere. Blir faktisk helt sjokkert av hva menn skriver inn her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Baller og bryst er rimelig forskjellig da.

Men hadde hun slikket en kremdert av en mannelig strippers bryst, hadde jeg ikkke brydd meg en døyt om.

Nemlig.

Slik du ser på baller, ser gjerne kvinner (ikke alle) på brystene sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Da blir saken en helt annen sak! Om han visste det ikke var greit så er det bare idiotisk.

Da må jeg si meg enig med mange av de andre damene som skriver her, men det er til slutt og sist opp til deg TS å vurdere om det er verdt å holde sammen etter 2(?) store tillitsbrudd. Om du føler det bare ikke funker, hva er vitsen å holde sammen? Utro i seg selv er vel grunn nok til å slå opp (siden han har vært det før), men som diskusjonen har vært om i det siste så er ikke pupp så ille, med mindre man har snakket om det eller han kjenner deg godt nok til å vite at du hadde blitt såra om han gjorde det på utdrikningslaget (hadde selvfølgelig vært enda verre om det var på en fest, da hadde det vært veldig ille UANSETT).

Men det er min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

ts igjen. Men om han viste at jeg ikke hadde selvtillit igjen etter fortiden, ikke ikke har noe særlig store pupper selv og er veldig sårbar på det området. Viste at det ikke var ok at han reiste å så på naken dame pga fortiden. Og vet at han har gjort noe så galt at forholdet kan ryke. Er det helt greit da? Fordi det bare er ikke en pupp menn PUPPER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

Du har et par gode poeng.

Og det jeg tror mange er dårlig på er:

- Å lytte til sine egne grenser og klare å sette ned foten

- Å bli enige med partneren sin om hvor grensene går.

Har inntrykk av at mange går i en slags "felle" fordi de har forskjellige syn på hva som er greit.

Jeg på min side er opptatt av dette FØR jeg blir sammen med partneren min ettersom jeg mener dette bl.a. går på verdier.

Og om han evnt. har forskjellig syn på dette, kan vi fortsatt bli sammen, så lenge vi lytter til og respekterer hverandres grenser.

Edit: JEG hadde ikke syntes det var greit. Og på dine vegne synes jeg det ikke heller. Ettersom han VET hvor grensene dine går. Altså: Et bevisst valg å drite i dem.

Endret av frøken am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Nei jeg synes ikke det er greit da. Ja damer har puppER, men syntes det var bedre å bruke PUPP i beskrivelsene mine i hvertfall.

Men nå kan ikke VI bestemme hva du synes om forholdet heller da. Elsker du han så elsker du han, men om han gang på gang sårer deg, hva er da forholdet verdt, om du stadig er tro, men han ikke?

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, jeg har ingen store pupper selv, men vil nå si jeg trener en del og begynner å få litt pupper da ;)

Men fra spøk til alvor. Er ening i det, det er annerledes for jenta, men jeg ville hvertfall blitt enig med dama FØR noe slikt skjedde hva som er utroskap i forholdet. Om dama hadde sagt at å slikke pupper på utdrikningslag var utro, ja da hadde jeg holdt meg langt unna. Men det må være opptil TS å bestemme i og med at han har vært utro før, så da blir alt mye verre! Er som å putte mer ved på bålet.

Hehe, du gjør det ja? :P

Jeg er helt enig i at det er lurt å snakke sammen om slike ting før det skjer, for da vet man hva man har å forholde seg til i forholdet. Det virker jo også som de har snakket en del sammen og at det ikke var greit. Men det er selvfølgelig opp til TS å bestemme hvor ille dette er for hennes del. Hun fikk i mange forskjellige svar her inne, så folk engasjerer seg for å svare henne i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =)

jeg personlig ville ikke blitt sur for det med stripperen. det var i et utdrikningslag, og bare for gøy. men jeg ville helt klart blitt sur for at han ikke har sagt noe om det, og bevisst løyet. synes du skal kreve litt mer åpenhet fra hans side, ihvertfall med tanke på at han tidligere har vært utro. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt så flau over at han har gjort det foran andre at jeg sannsynligvis hadde slått opp av den grunn. Det snakkes sikkert blandt guttene om den gang han sleika pupp. Men du kan jo tenke på det om han var den eneste som gjorde det, eller ble alle "tvunget"..? Jeg hadde nu tenkt på det at tru om han ble kåt av denne handlingen. Isåfall er det godt over utroskap. Denne handlingen hører til det man gjør med sin partner intimt..

MEEN la oss nu snu det andre vei, hadde vi jenter sleika krem fra brystkassa til en mann? Og hadde våre kjære syntes det var okei...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det ville plaget samboeren min om jeg slikket krem av et par med manboobs. Ville i grunnen plaget meg også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ts. Og bare så det er sagt det var ikke hans utdrikknings lag, han var klar over på forhånd at jeg ikke ville at han skulle dra pga tidligere utroskap.

Hvis det ikke var HANS utdrikkingslag, men en kamerat sitt hadde jeg nok ikke godtatt det nei. Spesielt ikke siden han har en historie med utroskap bak seg.

En ting er hva brudgommen tillates å gjøre, en helt annen er hva kameratene får lov til.

Og når han da i tilegg har løyet om det etterpå ville jeg ikke ansett han som verdig materiale for ett forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannekommentar

HERREGUD. Et bryst er ikke et bryst. Ikke for meg og samboeren min hvertfall.

Hadde han blitt kåt av å slikke tær hadde ikke det heller vært greit!

Sexen vi har oss i mellom er i tillegg preget av kjærligheten vi har for HVERANDRE, da hadde det ikke vært greit at han dro andre med inn i vårt kjærlighets- og sex-liv.

Men jeg regner med at du synes det er greit at dama di slikker andre menns baller?

Det aner meg at du er en av de som misliker at typen din går på fest uten deg? Liker å vite hvor han er, hva han gjør, hva han bruker pengene på osv? Dersom dere skal ha et langt godt liv sammen, så håper jeg for deres del at han er like konservativ som deg:) Nei, jeg mener ikke at du skal akseptere at han slikker krempupp, men at du sammenligner balleslikk med å slikke krempupp! Forresten er det bra at sexen deres er preget av kjærligheten dere har for hverandre. Bestill par-terapi med en gang, så går nok dette bra...akk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest frøken am

Jeg må egentlig bare le av innlegget ditt. Skulle gjerne bedt deg på besøk, men du er så kvalm og spydig at jeg lar det vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...